اسلایدر

صحبتهای قلعه نویی درخصوص آخرین وضعیت تیم استقلال

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین روز گذشته استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از بازی با راه آهن، دیدار تیم ملی مقابل اردن، مشکلات مالی آبی‌پوشان و تغییر در هیئت مدیره باشگاه استقلال صحبت هایی را انجام داد
 امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین روز گذشته استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از بازی با راه آهن، دیدار تیم ملی مقابل اردن، مشکلات مالی آبی‌پوشان و تغییر در هیئت مدیره باشگاه استقلال صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:
* در خصوص آخرین شرایط تیمتان صحبت کنید.
تیم ما در حال حاضر شامل سه بخش است. بخشی در تیم ملی هستند، بخشی مصدومند و بخشی دیگر هم با ما تمرین می کنند اما با این وجود شرایط تیم ما خوب است. تیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا می کند، فقط امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی حل شود که بچه ها با تمرکز بیشتری به کارشان ادامه دهند. من به آینده این تیم خیلی خوشبین هستم چون فوتبال با ما صحبت می کند و به لطف خدا شرایط ما بهتر می شود و به استقلالی که مد نظر همه است تبدیل خواهیم شد.
* بعد از بازی با پرسپولیس گفتید حالا به قهرمانی استقلال امیدوارتر شده اید. چه مساله ای باعث شد چنین صحبتی کنید؟
ما هم فوتبال را دیدیم و هم سیستم آنالیزی که جوانان ایرانی خوب و با سواد طراحی کردند که به ما اطلاعات خوبی داد. من به گفته خودم اعتقاد دارم و هم در آسیا و هم در لیگ برتر روزهای بسیار خوبی خواهیم داشت.
* شما به لحاظ فنی به تیمتان امیدوارید، ولی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید. چقدر می توانید بازیکنان را در این شرایط حفظ کنید تا مشکلات به مجموعه تیمی ضربه نزند؟
من باید مسئولیت فنی را به دوش بکشم و نباید در کار مدیریتی دخالت کنم. از زحمات نفرات قبلی هیئت مدیره تشکر می کنم اما اینگونه کار کردن سخت است. فتح الله زاده تنها است و نجف نژاد و امیدوار رضایی نیز تلاش می کنند مشکلات حل شود اما زمانی می توان گفت تلاش ها به ثمر رسیده که مشکلات حل شود.
من نمی دانم چگونه است، اما بازیکنان و مدیریت می گفتند سال گذشته در همین شرایط 4 میلیارد پرداختی داشتند و به هر بازیکن 200 تا 300 میلیون تومان پرداخت کرده بودند و تا نیم فصل بازیکنان با همان پیش پرداختی کارشان را پیش می بردند اما امسال شانس ما است که چنین شرایطی داریم. تصور می کردم من را به خاطر قابلیتم آورده اند اما بعدا متوجه شدم چون پول ندارند مرا آورده اند!
* راه حل چیست؟
اگر اجازه می دادند فتح الله زاده مثل سال گذشته کار خودش را انجام می داد و بحث اسپانسر 10 و 20 میلیاردی را مطرح نمی کردند ما این مشکلات را نداشتیم.
* در این چند سال ندیدیم بازیکنان اینقدر سکوت و بدون دریافت پول اینگونه تمرین کنند و اعتراضی نداشته باشند اما تا چه زمانی این مشکلات ادامه دارد؟
همان روزهای ابتدایی گفتم این اولین برد ما است که بازیکنان بدون پول، تمرین و بازی کردند. در حال حاضر بدترین شرایط را تجربه می کنیم اما اگر شرایط بهتر و مطلوب شود همه چیز را به سود ما عوض خواهد کرد. مطمئن هستم فتح الله زاده و بقیه دوستان هیئت مدیره این شرایط را تغییر خواهند داد.
* عملکرد تیم ملی مقابل اردن باز هم با واکنش کارشناسان مواجه شد. شما تیم ملی را چطور دیدید؟
من بازی تیم ملی را کامل ندیدم چون مسابقات وزنه برداری پارالمپیک را تماشا می کردم. جا دارد به سیامند رحمان و بقیه دوستان که مدال آوردند و زحمت کشیدند تبریک بگویم. در مورد تیم ملی باید بگویم هر چقدر هم تیم ملی بد بازی کرده باشد اگر انتقادی شود باید به گونه ای باشد که به تیم ملی کمک کند.
* اما تیم ملی واقعا خوب بازی نمی کند و شاید اگر مربی ایرانی بود انتقادات تندتر و بیشتر می شد...
نظر من این است هر شخصی که مربی تیم ملی است، نام مقدس ایران را یدک می کشد و به خاطر همان کلمه مقدس باید به او کمک کنیم. باید انتقاد کنیم اما فضای انتقاد از خودش مهم تر است. نباید فضایی درست کنیم که تیم ملی از این شرایطی که دارد بدتر شود. هر تیم با فراز و نشیب روبرو می شود و کارشناسان هم نطرشان را گفته اند. امیدوارم در بازی با لبنان که حیاتی هم هست تیم ملی با کیفیت تر بازی کند.
کی‌روش در بازی با اردن همه موجودی خود را بازی نداد. از هر بازیکن یک نیمه استفاده کرد و این تغییرات در بازی های دوستانه طبیعی است اما در بازی با لبنان نگاه متفاوت است. امیدوارم در آن بازی نتیجه خوبی بگیریم اما باید نکته ای را بگویم.
* بفرمایید...
خیلی ها هستند که می خواهند فقط در روزنامه حرفی بزنند، شاید در رابطه با موقعیتشان کسی با آنها مصاحبه نکند ولی انتقاد می کنند که از این طریق مطرح شوند. من گفتم فضای انتقاد از خودش مهم تر است، بیایند انتقاد کنند و نطر تاثیرگذار بدهند ولی اگر بخواهند فقط خودشان را مطرح کنند چه کمکی به تیم ملی خواهد کرد؟
متاسفانه برخی ها انتقاد می کنند که فقط مصاحبه هایشان چاپ شود. برخی هم می خواهند یک جمله از آنها چاپ شود. خبرنگاران بروند در خصوص عملکرد خود این آقایان هم با آنها مصاحبه کنند. اینکه به خاطر یک عکس در روزنامه خودمان را مطرح کنیم کمکی به تیم ملی نمی کند. اگر تیم ملی بد بازی کرد انتقاد کنیم اما فضا را طوری پیش ببریم که باعث کمک شود نه ضرر. اگر من حرفی بزنم که تیم ملی از این شرایط وارد شرایط بدتری شود به مملکت ضرر زده ام. کی‌روش در نهایت از این مملکت می رود اما باید به او کمک و در فضایی دوستانه همه چیز را حل کنیم. اگر من بیایم و علیه کی‌روش مصاحبه کنم و عکسم را چاپ کنند همه چیز درست می شود؟ این مسائل کارشناسی به نفع فوتبال ما نیست بود. البته از خیلی از کارشناسان هم تشکر می کنم که محترمانه انتقاد می کنند و صحبت هایشان هم به تیم ملی خیلی کمک می کند.
* با وجود این شرایط از فاصله زیاد بازی هایتان و تعطیلی مسابقات گله ندارید؟
با همه این شرایط باید کمک کنیم. اینکه من مدام بهانه بگیرم که مسابقات تعطیل شد درست نیست. همین الان تیم ما سه قسمت شده و شرایط ما واقعا سخت است اما اینکه کی‌روش و دیگران را مقصر بدانم درست نیست. ما هم باید تلاش کنیم و نباید کمبودهای خود را به گردن تیم ملی بیندازیم و باید طوری عمل کنیم که از شرایط موجود از این بهتر شویم.
* ظاهرا جانواریو هم آسیب دیده است؟
این بازیکن کمی آسیب دیده و تیم پزشکی ما هم تشخیص داد تنها 30 دقیقه تمرین کند.
* در مورد بیک‌زاده و انتقاداتی که به شما در مورد استفاده از این بازیکن وارد می شود چه صحبتی دارید؟
من به حرف دیگران زیاد توجه نمی کنم. ما بازیکنی را بازی می دهیم که به افکار تاکتیکی مان بخورد. علاوه بر آن به آمار هم نگاه می کنیم. من به قلم های فروخته شده کاری ندارم اما از آنهایی که دلشان برای این فوتبال می سوزد می خواهم بیایند و این آمارها را ببینند. قلم مثل نوامیس انسان می ماند و باید از آن مراقبت کرد. سیستم آنالیز ما اینجا فعال است و از شما می خواهم بیایید عملکرد هر بازیکنی که خواستید را ببینید. شما آمار بیک زاده در بازی با پرسپولیس را ببینید. این را من نمی گویم، علم می گوید. پرکارترین بازیکن ما مقابل پرسپولیس هاشم بیک زاده بود. این مسائل جریانی است علیه نکونام و بیک زاده.
* چه جریانی؟
یکسری مخالف استقلال هستند و برخی ها هم که شاید استقلالی هم باشند جریانی می سازند که بیک زاده و نکونام را به هم بریزند وگرنه آمار چیز دیگری می گوید. جالب است آنالیزورهای ما که داخل ورزشگاه بودند می گفتند دیدیم برخی ها علیه بیک زاده جوسازی می کنند و ما هم دقت بیشتری روی این بازیکن کردیم و دیدیم بیک زاده جزو بهترین ها است. آقایان علم را قبول ندارند. قبلا می گفتند قلعه نویی سنتی است و حالا علم را هم نمی پذیرند، همان آقایانی که قلمشان را فروخته اند، کی‌روش را که قبول دارند، جالب است حالا که کی‌روش بیک زاده را دعوت کرده مربی تیم ملی را هم دیگر قبول ندارند. پس معلوم است که اینها جریان سازی است. ما هم نباید به این مسائل توجه کنیم.
قلم هایی برای ما ارزش دارد و مهم است که به خاطر ایران و به خاطر پیشرفت زحمت می کشند. باز هم خواهش می کنم آنهایی که قلمشان برای خدا روی کاغذ می رود به اینجا بیایند و میهمان ما باشند. آمار را به آنها نشان می دهیم. هر تعداد خبرنگار به اینجا آمد ما پذیرایی می کنیم و سیستم جدید آنالیزمان را به همه آنها نشان می دهیم.
* بگذریم. چقدر با آن استقلال ایده آل خودتان فاصله دارید و در کدام نقاط ضعف می بینید؟
ما دو مشکل داریم؛ اول اینکه سرعت تیمی ما پایین است و دیگری هم این است که کم ایجاد موقعیت‌ می کنیم. این دو مشکل حل شود تیم کاملی خواهیم شد.
* بازیکنی از جمع شما جدا نمی شود؟
تا نیم فصل قطعا بازیکنی جدا نمی شود بعد از آن باید ببینیم شرایط چگونه می شود.

[ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ بهنام ]


سرمربي تيم ملي واليبال، عملكرد خوب بازيكنانش و ارائه‌ي واليبال زيبا را يكي از دلايل مهم پيروزي برابر ژاپن دانست.

 

 

01-145.jpg

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خوليو ولاسكو پس از پيروزي بر ژاپن در نشست خبري اظهار كرد: انتظار چنين پيروزي قاطعي را برابر ژاپن نداشتيم اما اميدوار بوديم. با تمام ملي‌پوشان صحبت كرديم كه به دنبال واليبالي زيبا باشند و حريفشان را شكست دهند. حالا ژاپن را 3 بر صفر برده‌ايم و با يك ست ديگر وارد ليگ جهاني خواهيم شد. ما به عنوان تيم واليبال ايران نزديك شدن به ليگ جهاني را احساس مي‌كنيم و بايد براي رسيدن به آن باز هم تلاش كنيم.

 

وي ادامه داد: اگر بخواهم درباره‌ي اين مسابقه صحبت كنم در ابتدا بايد از ست سوم بگويم. ست سوم بازي بسيار سخت بود و با اشتباه‌هايي كه داشتيم نزديك بود بازي را واگذار كنيم. خوشبختانه با كار گروهي خوب تيم، دوباره همه چيز را برگردانديم و از يك باخت جلوگيري كرديم. روحيه‌ي تيمي بازيكنانم خيلي خوب است و فكر مي‌كنم با اعتماد به نفسي كه داريم مي‌توانيم در ديدار دوم نيز برنده‌ي ميدان باشيم.

 

ولاسكو در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه احساس مي‌شد ايران نسبت به بازي برابر مصر كمي كندتر بازي مي‌كرد و دليل اين موضوع چه بود؟ بيان كرد: فكر نمي‌كنم كندتر بوديم. شايد به اين دليل كه مسابقه را از تلويزيون ديديد فكر مي‌كرديد بازي سريع‌تر است. خود من هم وقتي يك مسابقه را از تلويزيون مي‌بينم احساس مي‌كنم آن بازي سرعت بيشتري دارد. اما نكته اين‌جا بود كه ما از ژاپن شناخت خوبي داشتيم. مي‌دانستيم كه آنها به خوبي مي‌پرند و با سرعت برابر ما بازي مي‌كنند. به همين دليل بازيكنان ما با برنامه‌اي كه داشتيم از منطقه‌هاي 4 و 2 و با حمزه زريني و شهرام محمودي كار مي‌كرديم تا هم بازي را بازتر كنيم و هم بتوانيم دفاع حريف را از پيش رويمان برداريم.

 

سرمربي تيم ملي واليبال ايران ادامه داد: دفاع وسط ما در اين مسابقه كمتر آبشار مي‌زد اما به گونه‌اي كار مي‌كرد كه خط دفاعي ژاپن كنترلش را از دست بدهد. خوشبختانه هم در دفاع و هم حمله عملكرد خوبي داشتيم و به پيروزي رسيديم.

 

خبرنگار ديگري درباره‌ي عملكرد چند بازيكن در رقابت‌هاي انتخابي المپيك پرسيد كه ولاسكو پاسخ داد: درباره‌ي رقابت‌هاي انتخابي المپيك حرفي نمي‌زنم. هم‌اكنون زمان ليگ جهاني است و كنفرانس مطبوعاتي ديدار برابر ژاپن است. درباره‌ي انتخابي المپيك كنفرانس برگزار كرديم و درباره‌ي همه‌ي موارد نيز حرف زديم.

 

خبرنگار كه قصد داشت جواب سوالش را بگيرد با خنده‌ي ولاسكو روبه‌رو مي‌شد و سرمربي تيم ملي نيز اين‌گونه جوابش را مي‌داد: همان‌طور كه گفتم درباره‌ي اين موضوع‌ها حرف زده‌ايم و لازم به تكرار نيست. بگذاريد درباره‌ي ديدار برابر ژاپن صحبت كنيم.

 

خبرنگار ديگري از ولاسكو درباره‌ي عملكرد ايران در ليگ جهاني پرسيد كه سرمربي تيم ملي واليبال بيان كرد: نمي‌توانم از امروز درباره‌ي عملكرد تيم ملي در ليگ جهاني حرف بزنم اما اميدوارم كه نتايج خوبي رقم بخورد. بايد با ذهنيت خوبي جلو برويم و البته اميدوارم نماينده‌ي فدراسيون جهاني نيز جو سالن واليبال ايران را به مسوولان جهاني انعكاس دهد تا واليبال ايران بتواند ميزبان رقابت‌هاي مهم باشد و به جايگاه اصلي‌اش برسد.

 

خوليو ولاسكو در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره‌ي دليل نتيجه‌ي نزديك ست سوم توضيح داد: فكر مي‌كنم در ست آخر تمركز تيمي از دست رفت و دليل آن اختلاف امتيازي بود كه در ست دوم به دست آورديم. در سرويس، دريافت و آبشار اشتباه داشتيم و همين موارد بر روي تيم تاثير گذاشت. البته يك سري اشتباه‌هاي عجيب نيز داشتيم كه معمولا آنها را انجام نمي دهيم اما خوشحالم عملكرد بازيكنانم به گونه‌اي بود كه دوباره به خود آمديم و پيروز شديم.

 

ولاسكو در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر پيش‌بيني‌اش از بازي دوم برابر ژاپن چيست؟ اظهار كرد: ايران در بازي نخست 3 بر صفر برنده شده كه اين برايش خيلي مهم است. اين اولين باري نيست كه چنين اتفاقي افتاده اما بايد مراقب باشيم تا غفلت نكنيم. بايد به دنبال پايان خوبي در مسابقه‌ي دوم باشيم. ژاپن چيزي براي از دست دادن ندارد و بدون استرس به ميدان خواهد آمد. به نظر من بايد همانند هميشه واليبال خوبي به نمايش بگذاريم و پيروز شويم. ايران اگر يك ست را با پيروزي پشت سر بگذارد به ليگ جهاني مي‌رود اما بايد دقت و تمركز بيشتري داشته باشد.

 

وي ادامه داد: بايد تكنيك و تاكتيك‌هايمان را بيشتر كنيم و با انجام تمام برنامه‌هايمان عملكردي همانند ديدار نخست داشته باشيم. البته فراموش نكنيم كه در بازي دوم نيز به حمايت هوادارانمان نياز داريم. نكته‌ي آخر اين‌كه بايد در دفاع دقت بيشتري داشته باشيم.

 

به گزارش ايسنا در پايان كنفرانس مطبوعاتي، يكي از پيشكسوتان واليبال، ولاسكو را خطاب قرار داد و گفت: 54 سال پيش برابر همين ژاپن شكست خورديم و آمده‌ام تا از تو به عنوان سرمربي تيم ملي ايران تشكر كنم.

 

وي يكي از عكس‌هاي قديمي تيم ملي واليبال را به ولاسكو و نماينده‌ي فدراسيون جهاني تقديم كرد.

 

به گزارش ايسنا برد 3 بر صفر ايران زمينه را براي حضور در ليگ جهاني فراهم كرده و تنها پيروزي در يك ست در ديدار يك‌شنبه حكم به صعود ايران به اين رقابت‌ها خواهد داد.

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:17 ] [ بهنام ]

در حالی که حدود سه، چهار هفته از پایان رقابت‌های المپیک لندن می‌گذرد بازیکنان تیم ملی ایران همچنان رسانه‌ها را تحریم کرده و حاضر به انجام مصاحبه با رسانه و سایت‌های خبری نیستند

به گزارش خبرآنلاین، همه چیز از بازی‌های المپیک لندن آغاز شد و درخشش برخی از ورزشکاران ایرانی باعث شد تا جو منفی در مورد فوتبال به وجود بیایید. در این میان عادل فرودسی‌پور و جواد خیابانی در جریان این رقابت‌ها چند بار با کنایه و طعنه در
 
 
خصوص فوتبال ایران و فوتبالیست‌های ایرانی صحبت کردند و موضوع مهم دیگر گرفتن
 
دستمزدهای میلیاردی توسط بازیکنان بود که خیلی مواقع با واکنش منفی رسانه‌ها و
ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی مواجه شد.
بازیکنان تیم ملی در جریان بازی‌های المپیک از طریق صداوسیما تحت فشار قرار داشتند و همین موضوع باعث شد تا آنها در اردوی مجارستان یک تصمیم جمعی گرفته و رسانه‌ها را تحریم کنند. جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی و علی کریمی هم در متن این ماجرا قرار داشتند و حالا بازیکنان تیم ملی با تصمیم قدیمی‌های تیم حاضر به انجام مصاحبه نیستند.
نکته جالب توجه این است که ملی‌پوشان در اردوی جدیدتیم ملی هم علیه عادل فردوسی‌پور صحبت می‌کند. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در اخرین گفت و گویش با سایت فدراسیون سکوت بازیکنان را تصمیمی منطقی خواند و از آن حمایت کرد و به منتقدان تیم ملی تاخت . انتقادهایی که سبب شده در اردوی اردن حرفهایی از این دست درباره آخرین برنامه 90 و موفقیت ورزشکاران کاروان پارا را سبب شود. بازیکنان در جمع های خودمانی شان آشکارا از واژه هایی چون :« عادل از طریق همین فوتبال معروف شد و اگر فوتبال نبود باید شطرنج گزارش می‌کرد. .اگر فوتبال نبود باید به مسابقات سرگرمی تلویزیون می‌رفت، مثل مسابقه هفته که سال‌ها پیش منوچهر نوذری مجری آن بود!» استفاده می کنند.
اگرچه عادل هم در واکنش به این رفتار شتابزده بازیکنان تیم ملی که البته با نمایش بازی های ضعیف شان ، آزرده خاطری را به مردم هدیه داده اند ، تصمیم به معرفی جوانان لیگ برتر گرفته . یارانی که می توانند فوتبال ملی را از این کرختی خارج کنند.

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:13 ] [ بهنام ]

آرژانتین- پاراگوئه: عرض اندام مسی و یاران در مقابل همسایه مقتدر

آلبی سلسته در سال 2012 به رکورد100% برد رسیده ولی حالا تلاش دارد تا در بازی بعدی اش درمرحله مقدماتی جام جهانی درمنطقه آمریکای جنوبی هم موفق باش

 
 
  ترکیب احتمالی
آرژانتین

Romero
Zabaleta, Garay, Fernandez, Rojo
Gago, Brana, Di Maria
Messi, Higuain, Lavezzi
پاراگوئه

Villar
Veron, Alcaraz, Da Silva, Ortiz
Riveros, Oviedo, Caceres, Estigarribia
Fabbro, Santa Cruz


سایت گل- تنها تردید موجود برای آلخاندرو سابه یا در بازی امشب مقابل پاراگوئه، سیستم به میدان فرستادن تیمش است. او ممکن است آرژانتین را با ترکیب 1-3-2-4 و یا سیستم 3-3-4 روانه میدان کند. مربی سابق استودیانتس به مثلث تهاجمی تیمش ایمان دارد و درنظر دارد تا اسکیل لاوتزی  را به جای سرخیو آگوئروی مصدوم در کنار مسی و ایگواین روانه میدان کند. محرومیت خاویر ماسچرانو هم درها را به روی رودریگو برانا، بازیکن استودیانتس برای حضور در ترکیب اصلی تیمش باز کرده است.
این بازی اولین بازی رسمی پاراگوئه بعد از حضور سرمربی جدید برروی نیمکت مربیگری این تیم است. انتظار می رود این تیم برای مهار خطرات البی سلسته با ترکیب 2-4-4 به میدان برود. جان فابرو، بازیکن پاراگوئه ای که متولد آرژانتین نیز هست در این بازی اولین بازی رسمی اش برای تیم ملی این کشور را برگزار می کند. او به تازگی اجازه یافته تا بعد از سپری کردن 5 سال در پاراگوئه و دریافت پاسپورت این کشور برای این تیم به میدان رود.

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:11 ] [ بهنام ]

عکس روز:لیونل مسی با اتومبیل جدیدش: «ماسراتی ام.سی. استرادال»

مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا ماشینش را عوض کرده

Lionel Messi New car in Barcelona training camp
Lionel Messi New car in Barcelona training camp

سایت گل- لیونل مسی بالاخره تصمیم گرفت تا اتومبیلش راعوض کند و حالا او را سوار بر یک «ماسراتی ام.سی. استرادال» می بینیم. یک ماشین اسپورت که هرروز ستاره آرژانتینی را برسرتمرینات بارسلونا می آورد.

این عکسی است که روزنامه مارکا از مسی درکنار اتومبیل جدیدش در حال ترک باشگاه کاتالان بعد از یک جلسه تمرینی گرفته.

رنگ ماشین هم به پیراهن مسی می اید ولی به رنگ پیراهنی که درآن روز برتن داشته؛

ام.سی .استرادال، اتومبیلی با موتور v8 ، 450cv است

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:9 ] [ بهنام ]

انزو فرانچسکولی: مسی ، بیشتراز هرکس دیگری به سطح مارادونا نزدیک شده

اسطوره 50 ساله در صحبتهایی به تمجید از مسی پرداخته و او را گزینه قابل مقایسه ای با مارادونا دانسته

Enzo Francescoli
Enzo Francescoli

سایت گل- انزو فرانچسکولی، یکی از اسطوره های فوتبال اروگوئه در صحبت هایی به تمجید از لیونل مسی، فوروارد بارسلونا پرداخته و او را بازیکنی دانسته که بیش از هر بازیکن دیگری به سطح مارادونا نزدیک است.

فرانچسکولی به عنوان میهمان برنامه تلویزیونی «انیمال لوس» آرژانتین  به مقایسه این دو نفر پرداخت و گفت:« من آلفردو دی استفانو را دیده ام. مسی به خاطر سرعتی که دارد با دی استفانو در زمان خودش متفاوت است؛ مسی توانایی هایی دارد که دیگو هم داشت؛ او نزدیک 20 سال بهترین بازیکن دنیا بود و پشت سرهم جام های قهرمانی کسب می کرد.»

فرانچسکولی در ادامه به این نکته اشاره کرد که بخش عمده ای از موفقیت های مسی، مرهون تمرکز و عزم راسخ اوست و البته از فیزیک بدنی خوب او نیز تمجید کرد:« من واقعا خوشبخت بودم که وقتی با مسی مصاحبه می کردم، از نزدیک با او آشنا شدم.مسی ترکیبی از ویژگی های آرژانتینی و ذهنیتی اروپایی است. او کارهایی می کند که فوق العاده است و خودش می داند که چه قابلیت هایی دارد.»

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:7 ] [ بهنام ]

بازگشت آبیدال در ماه دسامبر

این طور به نظر می رسد که ستاره فرانسوی در حال تقویت توانش است و روحیه بالای او به او کمک خواهد کرد تا به میادین چمن بازگردد

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، اریک آبیدال بعد از انجام عمل جراحی پیوند کبد می تواند به میادین ورزشی بازگردد و تدریجا تمرینات پا به توپش را آغاز خواهد کرد.

او برای شروع کار و حرکت در مسیر بازگشت به زمین چمن در ابتدا باید وزنش را کاهش دهد و طبق برنامه ریزی های انجام شده، او هر هفته 800 گرم از وزنش کم کرده و حالا 6 کیلو لاغر شده است.

آبیدال در طول هفته 4 جلسه تمرینی خواهد داشت و در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، در روزهای پایانی سال جاری میلادی به میادین ورزشی بازخواهد گشت. خوان کارلوس گارسیا والدکاساس، رئیس سرویس جراحی بیمارستان بارسلونا که مسئول بخش پیوند کبد نیز هست و شخصا عمل جراحی پیوند کبد آبیدال را برعهده داشت، در گفتگو با روزنامه اسپورت گفته:« آبیدال به من گفت:" خیالت راحت باشد دکتر؛ من حالم خیلی خوب است."»

او در بخش دیگری از این گفتگوگفت:« اگر آبیدال گفته که در ماه دسامبر به میادین بازخواهد گشت که خیلی خوب است. دلیلی وجود ندارد که او نتواند بازی کند. مهم این است که آبیدال از این عمل سخت با موفقیت بیرون آمد و توانایی آن را دارد که زندگی فوق العاده ای داشته باشد.»

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:6 ] [ بهنام ]

بهرام افشارزاده مي‌گويد از حضور در هيات مديره باشگاه استقلال خوشحال است اما در عين حال تاكيد مي‌كند كه حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده‌اش خارج است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 بهرام افشارزاده مي‌گويد از حضور در هيات مديره باشگاه استقلال خوشحال است اما در عين حال تاكيد مي‌كند كه حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده‌اش خارج است.

به گزارش ايسنا، عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال با رد برخي شايعات مبني بر اين‌ كه حضور او در هيات مديره اين باشگاه براي خداحافظي از كميته ملي المپيك است، گفت: ماندن يا رفتن من از كميته ملي المپيك به هيچ عنوان به اين موضوع بستگي ندارد. بايد به مسائل پيش رو با ديد فراملي نگاه كنيم، از اين رو با توجه به سرمايه گذاري كه ورزش كشور بر روي من انجام داده و تجربياتي كه اندوخته‌ام وظيفه دارم در هر مسووليت ورزشي كه بر عهده‌ام قرار مي‌گيرد خدمتگذار باشم.

وي افزود: عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال را با پيشنهاد وزير ورزش و جوانان براي كمك به ورزش كشور پذيرفتم و در اين راه نيز از هيچ كوششي فروگذار نخواهم كرد. وزير ورزش اين پيشنهاد را در زمان برگزاري بازي‌هاي المپيك لندن با من مطرح كرد و من هم پذيرفتم. از اين‌كه مي‌توانم در كنار ساير دوستان به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال به ورزش كشورم خدمت كنم خوشحالم.

بهرام افشارزاده در ادامه درباره‌ي مشكلات مالي باشگاه استقلال گفت: حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده من خارج است و نمي‌توانم به تنهايي آن را رفع كنم اما با توجه به سوابق و تجربياتي كه دارم در برنامه‌ريزي بخش ورزش و به ويژه ورزش هايي غير از فوتبال مي‌توانم براي باشگاه استقلال موثر باشم.

دبير كل كميته ملي المپيك درباره زمان برگزاري مجمع انتخاباتي اين كميته هم گفت: مجمع انتخاباتي كميته ملي المپيك در موعد مقرر يعني حداكثر سه ماه پس از بازي‌هاي المپيك برگزار مي‌شود و به تعويق نخواهد افتاد. زمان دقيق برگزاري اين مجمع به زودي در يكصد و چهل و دومين نشست هيات اجرايي اين كميته مشخص مي شود و اميدواريم پيش از برگزاري اين مجمع اساس‌نامه فدراسيون‌هاي ورزشي اصلاح شود و مورد تاييد فدراسيون‌هاي بين‌المللي قرار بگيرد.

عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال با اشاره به اين‌كه طبق قانون برگزاري انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي بر عهده وزارت ورزش و مجامع اين فدراسيون‌ها است، اضافه كرد: پس از حضور محمد عباسي در راس وزارت ورزش و جوانان تعامل مطلوبي بين اين وزارتخانه و كميته ملي المپيك بوجود آمد كه نيتجه آن موفقيت در بازي‌هاي المپيك لندن بود.

افشارزاده درباره علت پرداخت نشدن حقوق ماهانه 50 ميليون ريالي به رضا مهماندوست سرمربي سابق تيم ملي تكواندو از سوي اين فدراسيون و اعتراض‌هاي اين مربي كه منجر به بركناري او شد، گفت: اين حقوق را كميته ملي المپيك براي سرمربيان تيم‌هاي مدال‌آور در المپيك در نظر گرفت و رييس فدراسيون بايد اين مبلغ را پرداخت مي‌كرد اما چنين نشد. كميته ملي المپيك براي سرمربيان و مربيان تيم‌هاي ملي رشته‌هاي مدال‌آور در المپيك به ترتيب ماهيانه 50 و 30 ميليون ريال در نظر گرفت و اين مبلغ حتي در زمان سرمربي‌گري فريبرز عسگري سرمربي كنوني تيم ملي تكواندو نيز به حساب فدراسيون مربوطه واريز شد.

وي افزود: پس از اين كه فدراسيون تكواندو حقوق رضا مهماندوست را پرداخت نكرد نشست‌هايي با سيدمحمد پولادگر برگزار كرديم و خواستار پرداخت اين مبلغ به مهماندوست شديم اما رييس فدراسيون تكواندو قانع نشد. 

بنا بر این گزارش، دبير كل كميته ملي المپيك درباره نامه كميته بين المللي المپيك (IOC) به اين كميته گفت: در اين نامه به مواردي از جمله ارسال اساس‌نامه كميته ملي المپيك ايران به IOC، اصلاح اساس‌نامه فدراسيون‌ها و تاييد آن از سوي فدراسيون‌هاي بين المللي و استقلال فدراسيون‌هاي ورزشي در ايران اشاره شده بود كه تمامي اين موارد را طي نامه‌اي به وزير ورزش و جوانان اعلام و اساس‌نامه كميته ملي المپيك را تهيه و به IOC ارسال كرديم.

افشارزاده همچنين درباره نامه اتحاديه بين المللي دوچرخه‌سواري به فدراسيون دوچرخه سواري ايران گفت: در اين نامه انتخابات اين فدراسيون مورد تاييد قرار نگرفته و از مسوولان فدراسيون كشورمان خواسته شده است كه در نشست سي‌ويكم شهريور ماه اتحاديه بين المللي دوچرخه‌سواري در كشور هلند از خود دفاع كنند. فدراسيون‌هايي كه انتخابات آن‌ها مورد تاييد فدراسيون بين المللي مربوطه قرار نگيرد در انتخابات كميته ملي المپيك حق راي نخواهند داشت.

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:1 ] [ بهنام ]
تلاش قلعه‌نویی برای گلزن کردن آبی‌پوشان/ استقلال به مصاف داماش می‌رود
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیمش برنامه‌هایی ویژه برای برطرف کردن ضعف گلزنی آبی پوشان داشت.

 

esteghlal-fans

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین روز جمعه استقلال از ساعت 18 و با حضور 60 تماشاگر در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. جواد نکونام،‌ سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و علی حمودی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از غایبان تمرین امروز بودند و از کادر فنی مجید صالح به دلیل سفر به خارج از ایران غایب بود.

- حواشی و نکات جالب توجه این تمرین به شرح زیر است:
* هاشم بیک‌زاده امروز به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی تمرین و پس از حدود یک ساعت تمرین انفرادی ورزشگاه را ترک کرد.

* امین منوچهری که روز پنجشنبه به دلیل برگزاری مراسم ازدواج یکی از اقوامش با اجازه کادر فنی در تمرین حضور نداشت امروز در کنار سایر بازیکنان در تمرینات گروهی حضور یافت.

* میلاد میداودی که او نیز به دلیل مصدومیت مدتی در تمرین غایب بود پس از چند دور دویدن دور زمین و کارهای انفرادی امروز با سایر بازیکنان به تمرینات گروهی پرداخت.

* بنا به صلاحدید کادر فنی روز یکشنبه 19 شهریورماه استقلال از ساعت 17 یک دیدار دوستانه را مقابل داماش گیلان در کمپ باشگاه برگزار خواهد کرد.

* فابیو جانوآریو، هافبک تیم استقلال که مدتی است دچار مصدومیت شده، امروز پس از 30 دقیقه تمرین در کنار دیگر بازیکنان بنا به دستور سرمربی استقلال و با صلاحدید کادر پزشکی تمرین را ترک کرد تا آسیب دیدگی او تشدید نشود.

* در تمرین امروز استقلال بازیکنان ابتدا دور زمین دویده و بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به بازی آقا وسط پرداختند. در بخش بعدی تمرین و با نظارت دقیق امیر قلعه نویی بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

از نکات جالب این تمرین درخواست قلعه نویی از بازیکنان بود که از آنها می‌خواست اگر مهاجم دیگری فضای بیشتری برای گلزنی داشت بقیه بازیکنان به او اجازه دهند تا دروازه را باز کند. وی انجام ندادن این کار را نوعی عمل غیراخلاقی دانست و به بازیکنان گفت که از این گل‌ها به هیچوجه دوست ندارم چه در تمرین و چه در بازی بزنید.

در بخش پایانی تمرین بازیکنان زیر نظر قلعه نویی به سانتر از جناحین و شوت از راه دور پرداختند که در این تمرین امیرحسین صادقی، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشتند و قلعه نویی از آنها تمجید می‌کرد.

تمرین استقلال در ساعت 19:30 به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت 18 تمرینات خود را در کمپ استقلال ادامه خواهد داد.

[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:33 ] [ بهنام ]

18مدال ورزشکاران ایران برای کاروان دلوار/ صعود والیبال و سقوط فوتبال
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در این هفت روز ورزش هیچ اتفاق و رویدادی به اندازه عملکرد ورزشکاران جانباز و معلول ایران در بازی‌های پارالمپیک لندن مهم نبود که در هفته ابتدایی این بازی‌ها کاروان "دلوار" کشورمان را صاحب 8 مدال طلا،5 نقره و 5 برنز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه شب گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه، چهاردهمین دوره بازی‎های پارالمپیک به طور رسمی به میزبانی لندن آغاز شد تا پیگیری این بازی‎ها و رقابت ورزشکاران کاروان ایران، دیگر رویدادها و اتفاقات ورزشی کشورمان را در سایه خود قرار دهد.

در هفته رو به پایان تیم ملی والیبال به مرحله نهایی رقابت‎های زیرگروه لیگ جهانی صعود کرد. فدراسیون‌های جهانی دوچرخه سواری و قایقرانی ضمن تاکید بر تعلیق فدراسیون‎های این دو رشته در ایران اعلام کردند که روسای جدید آنها را به رسمیت نمی‎شناسند.

در شبی که فوتبال ایران با 6 پله سقوط در رده بندی جهانی مواجه شد، تیم ملی هم در دیداری دوستانه برابر تیم ملی اردن متوقف شد و فرنگی کاران هم با یک مدال نقره و دو برنز به کار خود در مسابقات کشتی قهرمانی جهان پایان دادند اما هیچ یک از این رویدادها به اندازه درخشش ورزشکاران ایران در هفته ابتدایی بازی‌های پارالمپیک به چشم نیامد.

در این هفت روز ورزش کاروان ورزش ایران که با نام "دلوار" در بازی‎های پارالمپیک لندن شرکت کرده است خیلی زود به اولین مدال این بازی‎ها دست یافت و خیلی زود تعداد آنها را دو رقمی کرد و به مرز 20 مدال رساند. کاروان ایران تاکنون صاحب 18 مدال پارالمپیک لندن شامل 8 طلا، 5 نقره و 5 برنز شده است.

مهمترین اتفاقات و رویدادهای مهم ورزشی در هفته رو به پایان عبارت است از:

آغاز به کار کاروان "دلوار" با شکست
سعید رحمتی اولین ورزشکار ایران بود که رقابت‏‎های خود را در بازی‎های پارالمپیک آغاز کرد. این جودوکار وزن 66- کیلوگرم کشورمان پنجشنبه گذشته در نخستین مبارزه با ضربه فنی مغلوب "مارکوس فالکون" از مالزی شد. شکست حریف وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر نماینده اسپانیا باعث حذف رحمتی شد.

تنها پینگ پنگ باز ایران حذف شد
تنها نماینده تنیس روی میز ایران در بازی‏های پارالمپیک لندن که در کلاس 2 گروه A قرار داشت، پنجشنبه گذشته در مصاف با "کیم کیم" از کره جنوبی باخت. حسن جانفشان در دومین دیدار مقابل "هانس ریوپ" از اتریش به برتری رسید اما از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

حذف شناگر ایران در دو روز متوالی
شاهین ایزدیار، تنها شناگر ایران در بازی‎های پارالمپیک لندن پنجشنبه گذشته در ماده SM10 مختلط انفرادی با زمان 2:28:51 دقیقه هفتم شد و از صعود به مرحله فینال بازماند. شاهین ایزدیار جمعه گذشته هم در ماده 50 متر آزاد کلاس S10 با زمان 25:97 ثانیه در گروه خود پنجم شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

ساره جوانمردی اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های پارالمپیک لندن

ادامه مطلب را ببین


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:45 ] [ بهنام ]

با امضاي قرارداد 2 ساله با FC سيدني استراليا

سفر دل‌پيرو به نيم‌كره جنوبي قطعي شد

 

آلساندرو دل‌پيرو با امضاي قراردادي 2 ساله به طور رسمي به عضويت باشگاه FC سيدني استراليا درآمد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيكن 37 ساله‌ي فصل گذشته‌ي يوونتوس از آن سوي كره‌ي خاكي سر درآورد. اين مهاجم ايتاليايي با قراردادي كه گفته مي‌شود، دستمزد سالانه‌ي 1/6 ميليون يورويي را برايش به همراه دارد، راهي فوتبال استراليا شد؛ قراردادي كه او را به پردرآمدترين فوتباليست حال حاضر ليگ فوتبال استراليا تبديل مي‌كند.

 

"الكس" 19 سال تمام پيراهن سياه و سفيد يوونتوس تورين را به تن كرد. او در اين مدت با "بانوي پير فوتبال اروپا" شش قهرماني ايتاليا را به چشم ديد و از آن گذشته در سال 1996 قهرماني اروپا را نيز تجربه كرد. او هم‌چنين يكي از بازيكناني بود كه همراه با تيم ملي ايتاليا در جام جهاني 2006 آلمان عنوان قهرماني را به دست آوردند.

 

سرانجام قرارداد دل‌پيرو و توريني‌ها كه در آغاز تابستان 2012 به پايان مي‌رسيد، تمديد نشد تا وي ناچار به ترك تورين شود و اينك در 37 سالگي پرونده‌ي تازه‌اي را در كارنامه‌ي فوتبالي خود باز كرده و راهي نيمكره‌ي جنوبي شده است. او در FC سيدني قرارداد 2 ساله‌اي را دريافت كرده كه بر اساس آن در هر فصل درآمد خالص 1/6 ميليون يورويي را نصيبش مي‌كند. دل‌پيرو به اين ترتيب پردرآمدترين فوتباليست در نيمكره جنوبي به شمار مي‌آيد.

 

از اين پس هم مقصد دل‌پيرو نه رم، ميلان يا ناپولي كه آدلايد، بريزبان يا پرت خواهد بود. او يك ماه فرصت دارد تا خود را با شرايط جديد هماهنگ كند؛ چرا كه فصل جديد فوتبال استراليا از 6 اكتبر آغاز مي‌شود. نخستين بازي سيدني با مهاجم ايتاليايي‌اش در خانه‌ي "ولينگتون فونيكس" در نيوزيلند خواهد بود. نكته‌ي جالب درباره‌ي اين بازي آن است كه ورزشگاه‌هاي دو تيم نزديك به 2 هزار و 230 كيلومتر از يكديگر فاصله دارند!

[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:42 ] [ بهنام ]
مارتين يول پس از عقد قرارداد اشكان دژاگه با تيم فولام گفت: «ما اين بازيكن را به اين خاطر از ولفسبورگ به خدمت گرفتيم تا براي پست بال راست با ديمين داف رقابت كند.»

 

جام ورزشی؛ داف كه به تازگي از بازي‌هاي ملي ايرلند خداحافظي كرده اين روزها از آمادگي خوبي برخوردار است و در چهار ديدار نخست فولام در ليگ جزيره دو گل به ثمر رسانده است.


مارتين يول كه در زمان مربي‌گري‌اش در هامبورگ سابقه رويارويي با دژاگه را دارد و به خوبي اين بازيكن را مي‌شناسد، مي‌تواند بازيكن ايرلندي خود را براي رقابت با هافبك ايراني جديد خود آماده كند.


سرمربي فولام در ادامه گفت: «چهار، پنج سال است كه كار دژاگه را دنبال مي‌كنم. او بازيكني است كه مي‌تواند در سيستم 2 ـ 4 ـ 4 لوزي به عنوان بال كناري راست به خوبي ايفاي نقش كند. او بازيكن باسرعتي است و سانترهاي خوبي انجام مي‌دهد كه همين ويژگي او براي ما مفيد است. اينكه مي‌توانيم در يك پست از دو بازيكن خوب استفاده كنيم بسيار عالي است.»

[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:37 ] [ بهنام ]

 

 

 

 

با دعوت از رحمان احمدی به اردوی تیم ملی، شنیده ها حکایت از آن دارد که شاید سید مهدی رحمتی در بازی لبنان روی نیمکت بنشیند.

جالب اینجاست که برخی از مسولان تیم ملی فاش کردند، پیش از بازی ازبکستان در تاشکند نیز تا آخرین لحظات قرار بود محسن فروزان به عنوان گلر اول برای تیم ملی بازی کند ولی کروش پس از مشاوره با گاسپارد، رحمتی را در ترکیب گذاشت که این بازیکن اتفاقا ستاره آن مسابقه بود و حداقل 3 موقعیت گل را از ازبکستان گرفت. رحمتی در بازی قطر هم فیکس تیم ملی بود ولی عملکرد او و خط دفاعی ایران مناسب نبود. حتی منابع موثق فاش کردند سرمربی تیم ملی بعد از آن مسابقه، در رختکن تیم به رحمتی و مدافعان تیم ملی خرده گرفته است. گلر اول تیم ملی در بازگشت به لیگ برتر هم دوباره فراز و نشیب داشت. او این اواخر همانقدر که برای استقلال توپ گرفته، به همان اندازه نیز اشتباهاتی داشته است ولی در مقابل رحمان احمدی، به فصل های درخشانش ادامه می دهد. او در دو فصلی که با سپاهان قهرمان شد، خوش درخشید. امسال نیز در سایپا عملکرد خوبی داشته است. جالب اینجاست که کروش چندان علاقه ای به این گلر نداشته چرا که در روزهای اوج او در سپاهان، ترجیح می داد گلرهای دیگری را دعوت کند. حال نیز او در شرایطی به تیم ملی فراخوانده شده است که دیگر گلرهای فوتبال ایران افت فاحشی کرده اند و نوبت به احمدی رسیده است. البته هیچ بعید نیست با توجه به حساسیت هایی که بازی لبنان دارد، کروش دوباره رحمتی را درون چارچوب بگذارد. البته رحمان احمدی نیز با سابقه بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان، تجربه بازی های بین المللی و مهم را دارد

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:43 ] [ بهنام ]

نوروزی: تمامی بازیکنان به جز 'مجتبی جباری' به بازی برابر پیکان خواهند رسید.
 
 

دکتر 'امین نوروزی' ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط جسمانی تمامی بازیکنان مطلوب است و مشکلی برای دیدار برابر پیکان نداریم.
وی در خصوص شرایط 'خسرو حیدری' و 'میلاد میداوودی' نیز اظهار داشت: شرایط حیدری و میداوودی بسیار بهتر شده است و تلاش می کنیم تا این بازیکنان هرچه سریع تر به تمرینات بازگردند.
معاون پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: 'مجتبی جباری' نیز تا زمان دیدار مقابل پیکان شرایط دویدن را پیدا کرده و در تمرینات حضور خواهد یافت.
وی در خصوص مصدومیت 'سیاوش اکبرپور' نیز تصریح کرد: با توجه به فشار زیادی که در شهرآورد 75 به این بازیکن و چند بازیکن دیگر وارد شده است، اکبرپور در حال حاضر نیز در کلینیک باشگاه در حال فیزیوتراپی است.
نوروزی در ادامه به دیدار دوستانه این تیم با ابومسلم مشهد اشاره کرد و افزود: تمرینات استقلال از روز سه شنبه و پس از دیدار تدارکاتی برابر تیم پارسه تهران به مدت 3 روز تعطیل خواهد شد.
وی افزود: تلاش می کنیم تا بازیکنانی که قدری مصدومیت دارند نیز شرایط حضور در شهر مشهد و انجام بازی دوستانه مقابل تیم ابومسلم مشهد را پیدا کنند. /ش-ا

[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ 1:13 ] [ بهنام ]
ارائه چنین آماری یعنی اینکه استقلال در نیمه دوم ۸۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته که بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح شبکه سه سیما و برنامه فوتبال بر‌تر در خصوص درصد مالکیت توپ اعلام شده در دربی ۷۵ و عذرخواهی آن‌ها شد.

 حسین قدوسی گفت: پس از پایان دربی ۷۵ برنامه فوتبال بر‌تر درصد مالکیت توپ از سوی ۲ تیم را اعلام کرد و بر همین اساس عنوان شد تیم استقلال ۵۵ درصد مالکیت توپ را در کل بازی در اختیار داشته و تیم پرسپولیس هم ۴۵ درصد. اعلام چنین آماری با توجه به برتری پرسپولیس در مالکیت توپ برای باشگاه پرسپولیس منطقی و قابل پذیرش نبود.

وی افزود: جالب‌تر اینکه سرمربی محترم تیم استقلال هم در کنفرانس‌های پس از پایان بازی با استناد به همین ارقام از برتری تیمش در تصاحب توپ یاد کرد. برای ما جای سوال دارد که در رسانه ملی این آمار و ارقام غیر واقع چگونه، براساس چه معیارهایی و بر اساس استفاده از کدام نرم افزار ارائه شده و به اطلاع مردم می‌رسد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این برنامه تلویزیونی باید اعلام کند که چگونه و با چه نرم افزاری ۵۵ درصد مالکیت توپ استقلال را محاسبه کرده و آن را به باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش اعلام کند. ما در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده‌ایم که این برنامه تلویزیونی و شبکه سوم سیما نرم افزار خاصی برای مشخص کردن درصد مالکیت توپ ندارد.

 وی گفت: بسیار خوشحال می‌شویم اگر نرم افزاری دارند آن را به ما ارائه کنند تا جای هیچ شک و تردیدی باقی نماند و به هواداران پرسپولیس نیز بگویند که اگر نرم افزاری هم ندارند ملاک و معیارهای آن‌ها برای اعلام این درصد‌ها چه بوده است.

قدوسی اظهار داشت: در هفته سوم لیگ بر‌تر نیز از سوی همین برنامه تلویزیونی اعلام شد که استقلال در نیمه اول بازی با ذوب آهن ۵۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و ذوب آهن ۴۸ درصد. در پایان همین بازی هم درصد مالکیت توپ استقلال ۶۹ درصد اعلام شد. ارائه چنین آماری یعنی اینکه استقلال در نیمه دوم ۸۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته که بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

وی یادآور شد: جالب اینکه کادر فنی استقلال در پایان همین بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت نکرده و جالب‌تر اینکه به آمار ارائه شده از سوی این برنامه تلویزیونی اشاره کرده و تاکید داشته که استقلال ۶۹ درصد مالک توپ بوده است. در حالی که به اعتقاد ما بارسلونا هم با فوتبال تیکی تاکای خود در یک نیمه نمی‌تواند ۸۶ درصد مالک توپ باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امیدواریم مسئولان محترم برنامه فوتبال بر‌تر احساس مسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی سوال و ابهامات باشگاه پرسپولیس باشند. ما خواستار نحوه محاسبه آن‌ها مبنی بر مالکیت توپ ۵۵ درصدی تیم استقلال در دربی ۷۵ هستیم.

وی افزود: به اعتقاد ما این برنامه تلویزیونی در حق مربیان و بازیکنان پرسپولیس و ۳۰ میلیون هوادار این باشگاه اجحاف و کم لطفی کرده و می‌بایست پس از بررسی همه جانبه عذرخواهی خود را از باشگاه، اعضای تیم و هواداران اعلام نمایند مگر آنکه ثابت کنند با چه معیار درست و نرم افزاری چنین ارقامی را پس از دربی اعلام کرده‌اند.

[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ 1:11 ] [ بهنام ]

غیبت عجیب بازیکنان مطرح در تمرین استقلال!
تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، در شرایطی تمرین عصر یکشنبه‌اش را برگزار کرد که تعدادی از بازیکنان این تیم بنا بر دلایلی غایب بودند.
 

 

http://www.fcesteghlal.ir/UserFile/NewsImage/Untitle00d-1%20copy.jpg

 


تیم فوتبال استقلال که روز سوم شهریورماه در دیدار هفتاد و پنجم برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد، عصر امروز یکشنبه تمریناتش را در شرایطی در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار کرد که بازیکنانی چون جواد نکونام، مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیاوش اکبرپور، جانوآریو و ... غایب بودند و ساموئل و توزی نیز با تاخیر خود را به محل تمرینات رساندند.

غیبت این بازیکنان در شرایطی صورت گرفت که برخی از آبی پوشان از محقق نشدن وعده های مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی گلایه داشتند. البته قرار است چک هایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته روز دوشنبه نقد شود تا بخشی از این مشکلات به حداقل برسد.

براساس اعلام مسئولان استقلالی حاضر در محل تمرین این تیم، بازیکنانی که غایب بودند از کادر فنی اجازه گرفته اند تا امروز را استراحت کنند. بازیکنان ملی پوش هم دلیل غیبت خود را استراحت برای حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرده اند.

تمرین عصر یکشنبه آبی پوشان با حضور برخی بازیکنان نیمکت نشین و امیدها برگزار شد و حدود 50 هواداری هم که در محل تمرینات حضور داشتند به تشویق بازیکنان مورد نظر خود پرداختند. امیرقلعه نویی سرمربی آبی پوشان و سایر اعضای کادر فنی نیز در تمرین حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال قرار است روز سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پارسه برود. ضمن اینکه این تیم روز دوشنبه هفته آینده در مشهد به مصاف تیم ابومسلم خواهد رفت تا عواید این دیدار به زلزله زدگان آذربایجان اختصاص یابد.

 

[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ 1:8 ] [ بهنام ]

یکی از دلایلی که قلعه نویی را به شدت بابت انتشار ترکیب ناراحت کرده این است که خبر اسامی بازیکنان 3 دقیقه پس از اینکه در رختکن اعلام شده به اطلاع سایت ها رسیده است

امیر قلعه نویی پس از دربی به شدت دنبال شخصی است که ترکیب این تیم را به بیرون لو داده است. به گزارش سایت گل،سرمربی استقلال به سرنخ هایی هم دست یافته است. ظاهرا فردی که ترکیب استقلال را به یکی از سایت ها اعلام کرده،ع الف یکی از مسئولان اجرایی باشگاه به حساب می آید که در کمال تعجب رابطه بسیار نزدیکی هم با قلعه نویی دارد و طی همه سال های گذشته به عنوان یکی از دوستان نزدیک او در باشگاه به حساب آمده است.

البته قلعه نویی نمی خواهد برخوردی با این شخص داشته باشد و می خواهد با گفت و گو این مشکل را بر طرف کند. ظاهرا این شخص فقط جهت اطلاع رسانی اقدام به انتشار ترکیب استقلال کرده است و سایت ها نیز بلافاصله ترکیب استقلال را لو داده اند. یکی از دلایلی که قلعه نویی را به شدت بابت انتشار ترکیب ناراحت کرده این است که خبر اسامی بازیکنان 3 دقیقه پس از اینکه در رختکن اعلام شده به اطلاع برخی سایت ها رسیده است و گرنه همه از نحوه چیدمان امیر مطلع بودند و هیچ کس نبود که نداند استقلال چگونه ارنج می شود.

قلعه نویی

[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ 1:1 ] [ بهنام ]

توی ذوق خوردن یعنی به فاصله کمتر از 20 ساعت بعد از دیدن ال کلاسیکو محکوم به دیدن مصافی باشی که از آن به عنوان داربی ایران یاد می شود.آنچه در اسپانیا انجام شد اسمش «فوتبال مدرن» بود و آنچه ایرانی ها در قالب داربی دیدند قطعا «فوتبال بدوی».

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 به گزارش دنیای صنعت ، شاید افسران انگلیسی که صد سال قبل پا به بنادر جنوبی مان گذاشته بودند تقریبا چنین چیزی را بازی می کردند که جمعه شب مردم ایران به اسم داربی مجبور به تحملش بودند. اما در اینجا امیر قلعه نویی با اعتماد بنفسی در حد فرگوسن رو در روی خبرنگاران می نشینید و از پیشرفت تاکتیکی حرف می زند! سرمربی آبی ها که کاملا روشن بود برای «نباختن» تیمش را روانه زمین کرده است در صورتی از فوتبال استقلال دفاع کرد که بازیکنانش در طول نود دقیقه قادر به ساختن یک موقعیت جدی هم نبودند. تنها چند شوت به سمت دروازه پرسپولیس آمد که از قضا تک تک آنها در خارج از چارچوب بود.داربی هفتاد و پنج بازگشتی بود به گذشته. در صورتی که در المپیک ورزش ایران بیشترین جهش ممکن در تاریخش را داشت فوتبال در داربی به گونه ای دنبال شد که 10 سال پیش می شد، 20 سال پیش و شاید روز نخست ورود فوتبال به ایران. در یک سو مانوئل ژوزه  برای فرار از ناکامی ها مجبور به پیروز شدن بود از این رو نیمه نخست تا تماما هجومی وارد میدان شد از آن طرف امیر قلعه نویی بیشتر فکر رکورد شخصی اش ود. همان رکوردی که می گوید او هرگز در داربی ها نباخته است.حالا شد هفت داربی و چهار تساوی برای قلعه نویی.داربی هفتاد و پنجم یک عقب گرد کامل بود.در نیمه دوم به وضوح روشن بود هر دو مربی به نباختن راضی شده اند.فوتبال مستقیمی که قلعه نویی این روزها پرچ دارش است در این نیمه زمانی توی ذوق زد که حنیف عمران زاده در تاکتیکی منسوخ و نخ نما شده به نوک پیکان هجومی استقلال نقل مکان کرد تا بالای سر بنگر و سید جلال هد بزند.اما دریغ از یک نصفه موقعیت.داربی حالا مجددا به نوار تساوی برگشته است.درست شبیه همه روزها دهه هفتاد که تماشاگر نماها ورزشگاه را تصرف می کردند. باری این بار هم برگشته بودند؛ با همان فحش ها با همان سنگ ها و با همان ادبیاتی که تصور می شد دیگر دست کم در تهران اثری از آن نمی بینیم.

داربی بازها آمده بودند تا داربی را نبازند؛ ژوزه یک نیمه دستور حمله داد و محصول آن شجاعت یک ضربه تیر دروازه بود که علی کریمی آن را نواخت. سپس درخشان ترین صحنه بازی در دقیقه سی که مجددا شماره هشت سرخ ها حرکت انفرادی کرد و در یک صحنه همه مدافعان استقلال بعلاوه جواد نکونام  را تسلیم ساخت و محمد قاضی را با سید مهدی رحمتی تک به تک کرد.شاید این بد شانسی ژوزه باشد که این مهاجم گلزن نیست شاید هم تقصیر ژوزه است که به چنین مهاجمی اینچنین بها می دهد.

فارغ از این دو صحنه مابقی داربی شبیه به یک تئاتر زشت بود. نمایشی به کارگردانی دو مربی محتاط که بر خلاف مصاحبه های جسورانه شان اثری از شهامت در اثرشان به چشم نمی خورد. آنها هنگام بازی ترسیدند و شجاعت شان را گذاشتند برای مصاحبه با خبرنگاران.

استقلال موقعیت نداشت و امیر از جام حرف زد

امیر قلعه‌نویی که در پایان بازی با محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه 3 مصاحبه می‌کرد با ابراز رضایت از نمایش تیمش اعلام کرد این بازی برای استقلال نشانه‌هایی از قهرمانی را بروز داده است! او این حرف را در صورتی به زبان آورد که در طول نود دقیقه تیمش صاحب یک موقعیت جدی هم نشد. با این وجود پس از انجام این مصاحبه کوتاه او به سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آمد و در پاسخ به این سوال که چطور رویانیان می تواند پول بیاورد و برای بازیکنانش پورشه بخرد اما استقلال نمی تواند، توضیح داد: من سال گذشته نبودم اما قرار شده بود یک اسپانسر پول بچه ها را بدهد. قرار بود به ما کمک شود اما نشده است. چند روز پیش به فتح الله زاده ماموریت داده شد اسپانسر بگیرد که این کار را می کند.بازیکنان ما به خاطر مردم راه خود را ادامه می دهند. فتح الله زاده زحمت می کشد. تیمی که قهرمان آسیا شده با 5 میلیارد بسته شده است. در شروع کار یکسری حرف ها به من زده شد و اگر اعتقاد نداشتم، می دانستم که نمی خواهند کار انجام شود اما آنها زحمت می کشند.قلعه نویی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: در نیمه دوم 55 درصد توپ دست ما بود. اگر بازیکنان مصدوم برگردند استقلال همیشگی را می بینید و بسیار امیدوار هستم.وی درباره اینکه استقلال سنتی بازی کرد و او دوست داشته بازی مساوی شود، گفت: برخی حرف ها را قبول ندارم. شما به من می گویید فوتبال سنتی بازی کردیم. بازیکنان کجا سنتی بازی کردند؟  باشد ...من سنتی هستم و شماها علمی.اما توضیحات او در مورد بازی خوب بیک زاده؛  48 ساعت دیگر آنالیز می کنیم. هاشم خوب بازی کرد و صحبت شما را قبول ندارم. هر وقت دوست داشتید در خدمت شما هستم و هر کسی خواست دعوتش می کنم تا در آنالیز، عملکرد بازیکنان را ببیند.قلعه نویی در خصوص اینکه در نیمه دوم از بازی راضی بودید و این از تعویض ها او مشخص بوده، گفت: طبیعتا در این بازی پر فشار باید تعویض در 15 دقیقه آخر داشته باشیم. به دنبال مهاجم کلاسیک برای دقایق پایانی بودیم. یکسری ضعف ها داریم. این بازی به ما کمک کرد و ما به سمت قهرمانی می رویم.نکونام نیمه اول تجربه این بازی را نداشت. نیمه اول کل تیم زیاد خوب نبودند اما بعد بهتر شدیم. لیدر یک تیم خوب باشد، همه خوب هستند. نیمه دوم 55 درصد دست ما بود. پس معلوم است که لیدر ما خوب بوده اما 48 ساعت زمان بدهید فیلم را ببینیم.وی در پاسخ به این سؤال که دو تعویضی که انجام دادید نشانه احتیاط بود، گفت: پس آمار 55 درصد دروغ بوده؟ تلویزیون نشان داده که دقایق پایانی بازی توپ فقط زمین پرسپولیس بود. 20 دقیقه پایانی دست ما بود. رحمتی کم کار ترین بازیکن بود. فکر کنم برخی خبرنگاران در هیجان بازی بودند و یکسری چیزها را متوجه نشدند. از مساوی ناراحتیم. شروع خوبی داشتیم. تعویض کردیم  که ببریم اما نشد. جو داخل زمین معرفتی بود اما کارهایی که از سوی هواداران شد خوب نبود. در شرایطی که همدل شدیم به زلزله زده ها کمک کنیم این کار خوب نبود.

[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ بهنام ]

اعضای تیم استقلال در حالی دربی را به اتمام رساندند که پس از آن اعتراض رسمی خود را به مسئولان در فدراسیون ارائه کردند و خواستار محرومیت و برخورد کمیته انضباطی با هافبک تیم حریف شدند .

امیر حسین فشنگچی در دقایق پایانی بازی با انجام یک حرکت نه چندان جالب توجه با جان واریو هافبک تیم استقلال برخورد کرد و با آرنج دست خود به صورت وی کوبید این در حالی است که آبی ها در این خصوص اقداماتی را انجام دادند زیرا معتقدند که محسن ترکی باید هافبک قرمزها را با کارت مستقیم قرمز اخراج می کرد اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها با تهیه فیلم آن لحظات خواستار رسیدگی مسئولان در کمیته انضباطی شدند این در حالی است که چند پرونده این چنینی در کمیته انضباطی موجود است .
این در حالی است که رئیس کمیته انضباطی اعلام کرده است هر پرونده شکایت که فیلم آن موجود باشد سریعا مورد بررسی قرار می گیرد و بحث دربی نیز کاملا متفاوت است زیرا چشم میلیون ها نفر به تلویزیون و زمین مسابقه است و افراد زیادی نیز با حضور در استادیوم با تماشای حرکات نامناسب بازیکنان تیم مقابل تحریک می شوند و این موضوع در رفتار آنها در استادیوم تاثیر منفی می گذارد.
به همین دلیل فشنگچی باید منتظر محرومیت و یا جریمه نقدی باشد زیرا مسئولان اعلام کردند که با این وضعیت برخورد می کنند و ان را به فراموشی نمی سپارند.
شایان ذکر است، آبی ها صبح امروز فیلم مورد نظر را به فدراسیون فرستادند با مسئولان با تماشای فیلم بازی شرایط را در نظر گرفته و اعمال نظر کنند./

[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:38 ] [ بهنام ]

 

الکس سونگ در فهرست بارسا برای دیدار با اوساسونا

این ملی پوش کامرونی هفته گذشته با انتقالی 15 میلیون پوندی از آرسنال به بارسا پیوست اما در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال به میدان نرفت.

 

 Alex Song; Cesc Fabregas - FC Barcelona v Sampdoria

 

 تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، الکس سونگ را در فهرست 20 نفره تیمش برای برای دیدار فردا شب مقابل اوساسونا قرار داد و به این ترتیب، این هافبک کامرونی می تواند در رینو دی ناوارا اولین بازی رسمی اش را برای آبی و اناری ها انجام دهد.

این ملی پوش کامرونی هفته گذشته با انتقالی 15 میلیون پوندی از آرسنال به بارسا پیوست اما در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال به میدان نرفت.

ویلانووا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او در چند روز اخیر تمرین کرد و ما در مورد برخی از جابجایی ها و حرکت ها به او توضیح دادیم. در این بازی هم در صورت لزوم بازی خواهد کرد. او خیلی زود با شرایط سازگار شده زیرا از باشگاهی آمده که با متدهایی شبیه به بارسا کار می کند."

آندرو فونتاس، جاناتان دوس سانتوس و ابراهیم آفلای در فهرست بارسا برای این دیدار قرار ندارند و تیتو اعلام کرد که ممکن است این سه بازیکن نوکمپ را به ترک کنند.

" من سه بازیکن را کنار گذاشتم. تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات ممکن است یک یا هر سه بارسا را ترک کنند و ممکن هم هست که بمانند.

من باید برای هر دیدار یک برنامه در نظر بگیرم. اینجا باشگاهی نیست که همه بتوانند در آن بازی کنند. اگر بازیکنی مازاد است، باید کنار بماند."

 

[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ بهنام ]

قبلاً هم به پرسپوليس گل زده‌ام

 

قبلاً هم به پرسپوليس گل زده‌ام

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: من با پيراهن تيم‌هاي ديگر به پرسپوليس گل زده‌ام اما مي‌خواهم با پيراهن استقلال هم به اين تيم گل بزنم.

امين منوچهري در آستانه برگزاري ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس ضمن بيان اين مطلب افزود: بازي بسيار سخت و نفسگيري براي هر دو تيم خواهد بود اما اميدوارم در پايان اين استقلال باشد که برنده دربي شود.

منوچهري در ادامه افزود: پرسپوليس هم با توجه به نتايج ضعيفي که در ابتداي فصل گرفته به دنبال کسب 3 امتياز اين ديدار است تا بتواند تا حدودي هواداران خود را راضي و خود را از بحراني که براي اين تيم به وجود آمده خارج کند. ما هم براي نزديک شدن به صدر جدول به اين سه امتياز نياز داريم.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه هر دو تيم به دنبال کسب 3 امتياز اين ديدار هستند مطمئناً هواداران هر دو تيم بازي هجومي را شاهد خواهند بود.

مهاجم تيم استقلال ادامه داد: من قبل از اين که به استقلال بيايم مقابل پرسپوليس بازي کرده و به اين تيم گل زده‌ام اما اين بار مي‌خواهم با پيراهن آبي دروازه پرسپوليس را باز کنم.

منوچهري تاکيد کرد: اهل کري خواندن نيستم اما مي‌خواهم به هواداران اعلام کنم که شرايط ما به مراتب از پرسپوليس بهتر است و تمام تلاش خود را خواهيم کرد که 3 امتياز اين ديدار را از آن‌ خود کنيم.

هفتاد و پنجمين ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس ساعت 18 روز جمعه در هفته ششم دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 



 





 
 

[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:36 ] [ بهنام ]

شهرداري منطقه 22 ميزبان تماشاگران شهرستاني شهرآورد هفتاد و پنجم

شهرداري منطقه 22 همزمان با برگزاري هفتاد و پنجمين شهرآورد تيم هاي استقلال و پرسپوليس براي پنجمين بار متوالي اردوگاه موقتي با مساحت حدود 2 هزار متر مربع را به منظور پذيرايي و اسکان موقت تماشاگران شهرستاني اين مسابقه برپا مي کند.

به گزارش خبرگزاري موج، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: در اين اقدام که با هدف حمايت از ورزش و ورزش دوستان و ساماندهي وضعيت تماشاگران شهرستاني مسابقه فوتبال صورت مي گيرد ، از پنجشنبه شب و يک شب پيش از برگزاري مسابقه، اردوگاه موقت و مسقف 2 هزار متر مربعي در بلوار غربي استاديوم 100 هزار نفري آزادي، مقابل در غربي اين ورزشگاه برپا مي شود. بنرهاي اطلاع رساني در خصوص محل و موقعيت اين اردوگاه نيز در بزرگراهها و معابر اصلي منتهي به منطقه نصب شده است.
وي افزود: اين اقدام با توجه به تدابير دکتر قاليباف شهردار تهران به منظور تامين آسايش تماشاگران شهرستاني مسابقه فوتبال و با هماهنگي و مشارکت معاونتهاي مختلف شهرداري منطقه، يگان ويژه ناجا، اداره راهنمايي و رانندگي منطقه، آتش نشاني ، هلال احمر و ... صورت مي گيرد.
به گفته مرادي با توجه به نياز تماشاگران حاضر، 26 سرويس بهداشتي و نماز خانه موقت همچون گذشته در محل برپايي اين اردوگاه، مستقر خواهند بود. اجراي مسابقات ورزشي، برگزاري برنامه هاي فرهنگي در محل برپايي اين اردوگاه موقت همچنين توزيع پکيج هاي پذيرايي ميان تماشاگران شهرستاني ميهمان نيز از ديگر برنامه هاي تدارک ديده شده براي استقبال از شهرآورد هفتاد و پنجم است.

[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:31 ] [ بهنام ]

 

یاداشت ویژه : مسي اسیر نحسی سیزده / مورینیو گربه سیاه مسی در ال کلاسیکو

نباید فراموش کنیم که سال گذشته مورینیو و کوئنترائو گربه سیاه لئو در ال-کلاسیکو بودند و همچنان نیز در رئال حضور دارند ! این همان نکته‌ای است که مسی و هوادارانش را نگران کرده است.

Messi Ronaldo two

 

سایت گل-یکی از نقاط برتری مسی نسبت به کریستیانو رونالدو که بسیار مورد توجه طرفداران وی نیز بوده است ، گلزنی این ستاره‌ی آرژانتینی در دیدارهای بزرگی به نام ال-کلاسیکو است. اما گویا این برتری دچار یک نحسی شده است ، نحسی به نام نحسی سیزده !

لئو مسی ، اسطوره‌ی جوان باشگاه بارسلونا که سه توپ طلای جهان را نیز درو کرده است ، در 362 دقیقه است که نتوانسته دروازه‌ی رئال را بگشاید. عدم گل‌زنی این ستاره که تا قبل از 4 ال-کلاسیکوی گذشته ، بطور متوسط در هر بازی یک بار دروازه‌ی رئال و ایکر کاسیاس را گشوده است ، یک ناکامی بسیار بزرگ محسوب می‌گردد ، آن‌هم در شرایطی که او كاسياس را جذاب‌ترین قربانی گل‌های خود می‌داند.

 

زدن 13 گل در 15 ال-کلاسیکو یک رکورد فوق‌العاده برای مسی محسوب می‌شد و با توجه به قابلیت‌های مسی به نظر می‌رسید که این رکورد به یک رکورد خارق‌العاده و دست‌نیافتنی تبدیل شود ، اما نحسی سیزده به سراغ مسی آمد تا این بازیکن دیگر در رقابت‌های ال-کلاسیکو موفق به گشودن دروازه‌ی رئال و کاسیاس نشود. آخرین باری که مسی موفق به گشودن دروازه‌ی رئال مادرید شد به دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا برمی‌گردد ، جایی‌که مسی توانست در دو دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم خود و گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند. در این شرایط بود که بارسلونا به لطف درخشش مسی توانست بازی را 3-2 پیروز به اتمام برساند و با توجه به نتیجه‌ی تساوی در دیدار رفت ، دهمین جام قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را از آن خود نماید.

پس از آن گل زیبا که یک قهرمانی دیگر را برای بارسلونا ، پپ و مسی به ارمغان آورد ، لیونل با وجود حضور یافتن در هر 4 دیدار ال کلاسیکو بعدی نتوانست بار دیگر کاسیاس را با گل‌زنی‌های خود قربانی سازد. مسي در سال گذشته برترین گل‌زن اروپا و جهان بود و با رکوردی فوق‌العاده (73 گل در 60 بازی) ، هم آقای گل لالیگا شد (50 گل در 37 بازی) و هم آقای گل لیگ قهرمانان اروپا (14 گل در یازده بازی) ، اما هیچ‌گاه نتوانست بار دیگر دروازه‌ی کهکشانی‌هائی را بگشاید که هدایت آن‌ها بر عهده‌ی مورینیوی زخم‌خورده بود. گویا مورینیو که بارها از مسی زخم‌خورده بود سال گذشته به خوبی توانست موتور گل‌زنی مسی را متوقف کند. طبیعی بود که وقتی مسی متوقف شود بارسا نیز قافیه را به آقای بی‌نظیر ببازد و قهرمانی در لالیگا را به او و شاگردانش تقدیم کند.  

جالب است بدانید که در هر چهار بازی که مسی گل‌زنی نکرده است ، فابيو كوئنترائو پرتغالی ، مدافع ملی‌پوش تیم رئال مادرید که با هزینه‌ای گزاف به سانتیاگو برنابئو آمد ، در زمین حضور داشته است. حال جالب‌تر آن است که بدانید این بازیکن تقریبا در نیمی از بازی‌های تيم خود در سال گذشته در ترکیب قرار نمی‌گرفته است ، اما در بازی‌های بزرگی همچون ال-کلاسیکو بطور کامل در ترکیب قرار گرفته است. به نظر می‌رسد کوئنترائو همان برگ برنده‌ای است که مورینیو برای متوقف کردن لئو مسی از آن سود جسته است. با این شرایط اگر واقعا این فرضیه کاملا درست باشد ، هزینه‌ی گزاف پرداخت‌شده بابت کوئنترائو بسیار منطقی خواهد بود ، حداقل از نگاه هواداران مادرید.

در چهار نمایش گذشته‌ی مسی در ال-کلاسیکو ، آمارهای این بازیکن روبه کاهش بوده است و حتی از متوسط‌هائی که از لیونل بزرگ انتظار داشته‌ایم ، پایین‌تر بوده‌اند. او نسبت به گذشته کمتر موقعیت‌های حساس ایجاد کرده است ، کمتر شوت‌های خطرناک زده است و بیش‌تر توپ‌ها را لو داده است. بدترین نمایش مسی به آخرین ال-کلاسیکو بازمی‌گردد ، جایی‌که رئال در نهایت و با گل کریستیانو رونالدو توانست به پیروزی 2-1 دست یابد و با ایجاد یک اختلاف امتیاز قابل توجه قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کند. در همین دیدار بود که مسی یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا برناکامی‌های فصل پپ و بارسلونا دامن زده باشد و همچنان خود را اسیر نحسی سیزده ببیند.

بی‌شک لئو مسی اسطوره‌ای بیش از همه به نحسی سیزدهمین گلی که در سوپرکاپ اسپانیا در سال گذشته به ثمر رساند ، فکر خواهد کرد ، بی‌تردید بیش از همه برای خود او مهم است که از اسارت این نحسی خلاصی یابد و رکورد خود در ال-کلاسیکو را بهبود دهد و چه بازی بهتر از سوپرکاپ اسپانیا ؟ اما آیا نحسی از بخت مسی رخت برخواهد بست ؟

البته نباید فراموش کنیم که سال گذشته مورینیو و کوئنترائو گربه سیاه لئو در ال-کلاسیکو بودند و همچنان نیز در رئال حضور دارند ! این همان نکته‌ای است که مسی و هوادارانش را نگران کرده است.

ایده این متن از گزارشی در روزنامه مارکا چاپ اسپانیا گرفته شده است.

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ بهنام ]

دور رفت سوپرجام اسپانيا
ال‌کلاسيکويي بدون «پپ»
جام جم آنلاين: قهرمان فصل گذشته لالیگا در دور رفت مسابقات سوپرجام اسپانیا فردا شب میهمان قهرمان جام حذفی در نیوکمپ است.

دور رفت سوپرجام اسپانیا فردا شب 22:30 به وقت محلی میان دو تیم بارسلونا قهرمان جام حذفی و رئال مادرید قهرمان لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود.

تیتو ویلانووا در آگوست گذشته زمانی که تیتر تمام روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد، هنوز دستیار پپ گواردیولا در بارسلونا بود که خوزه مورینیو در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا انگشتش را در چشم وی فرو کرد.

12 ماه بعد از آن حادثه وی جانشین یار قدیمی‌اش در بارسا شد و این بار در کسوت سرمربی آبی و اناری پوشان فردا در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا رو در روی مورینیو در مستطیل سبز قرار می‌گیرد. این اولین فرصت برای محک زدن شاگردان ویلانووا مقابل قهرمان لالیگا خواهد بود.

نزاع میان بازیکنان در دور برگشت سوپرجام فصل 2011 به 3 کارت قرمز و حمله مورینیو به ویلانووا و واکنش متقابل منجر شد.

مورینیو در آن زمان از حضور در 2 بازی و ویلانووا نیز از حضور در یک بازی محروم شدند اما محرومیت هر دو توسط آنخل ماریا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برداشته شد.

مورینیو که تنها از هواداران مادرید بابت این کارش عذرخواهی کرده بود، در هفته‌های گذشته با اقرار به اشتباهش به تلطیف فضای پیش از ال‌کلاسیکو پرداخت.

ویلانووا که جانشین گواردیولا با 14 قهرمانی در 4 سال حضورش در نیوکمپ شده، به دنبال کسب موفقیت است تا نشان دهد جانشین شایسته‌ای برای او است.

بارسا با پیروزی 5 بر یک مقابل رئال سوسیه‌داد در اولین هفته لالیگا نشان داد که با اقتدار وارد مسابقات شده است و بالاتر از رئالی قرار گرفت که در اولین مسابقه خود به تساوی یک بر یک مقابل والنسیا در برنابئو رضایت داد.

شروع سرمربیگری ویلانووا در بارسا با بازگشت داوید ویا پس از 8 ماه مصدومیت باز هم شیرین‌تر شد. برترین گلزن اسپانیا هنوز به اوج آمادگی نرسیده و بعید به نظر می‌رسد در بازی فردا شب به طور ثابت به میدان برود. همچنین حضور الکس سانگ نیز که اخیرا به باشگاه پیوسته غیرمحتمل به نظر خواهد رسید.

از سوی دیگر نیز په‌په مدافع پرتغالی رئال در اولین بازی لالیگا به دلیل برخورد شدید با کاسیاس و یک شب بستری شدن در بیمارستان احتمالا سفیدپوشان را همراهی نخواهد کرد.

بارسا فصل گذشته را با اتفاقات نه چندان خوشایندی پشت سر گذاشت، در لالیگا مغلوب رئال مادرید شد و قهرمانی را از دست داد و در لیگ قهرمانان نیز با شکست مقابل چلسی از راهیابی به فینال مسابقات بازماند. علاوه بر این پپ گواردیولا در پایان فصل تیم را ترک کرد و جای خود را به دستیارش داد. اکنون طرفداران فوتبال ناب منتظر اولین دستپخت ویلانووا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید هستند. بارسا دوران گذر از گواردیولا به ویلانووا را سپری می‌کند و با خریدهای تابستانی تغییرات اندکی را در تیم اعمال کرده است و رئال هم خریدهای چندانی انجام نداده تا دو تیم با ترکیب همیشگی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند. (فارس)

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ بهنام ]

حاضرم سوپرکاپ را ببازيم اما لاليگا را ببريم


ژوزه مورينيو، سرمربي رئال، اعلام کرد ترجيح مي دهد به جاي پيروزي مقابل بارسا در سوپرکاپ اسپانيا، تيمش بار ديگر قهرمان لاليگا شود.



 سرمربي پرتغالي کهکشاني ها همچنين با ارزيابي خريدهاي جديد بارسا اعلام کرد آبي و اناري ها با خريد سونگ و جوردي آلبا به تيم متفاوتي تبديل نشدند.

 

 او در گفتگو با نشريه مارکا گفت:" اگر قرار باشد انتخاب کنم، ترجيح مي دهم در سوپرکاپ شکست بخورم و لاليگا را ببرم. همچنين اگر شکست در سوپرکاپ باعث انگيزه بيشتر تيم شود، حاضرم در اين ديدار شکست بخوريم.

 

 نتايج سوپرکاپ تاثيري در قهرماني لاليگا ندارد. اين رقابت، نسبت به سه جام ديگري که امسال در آن حضور خواهيم داشت، کم اهميت تر است.

 

 البته فکر مي کنم رقبا هر بار که مقابل هم قرار مي گيرند به دنبال پيروزي هستند به همين دليل حتي اگر نتيجه سوپرکاپ تاثيري در قهرماني لاليگا نداشته باشد، پيروزي در آن مهم است."

 

 مورينيو همچنين در مورد تيم بارسا گفت:" بارسا تقريا همان تيم فصل گذشته است. آنها تنها دو بازيکن جديد دارند و با همان سبک قبلي بازي مي کنند.

 آنها تفاوت کمي با قبل دارند اما به نظر من آنها همان تيم قبلي هستند؛ تيمي با کيفيت فوق العاده و بازيکنان بزرگ اما تفاوت چندان با چند فصل اخير ندارند."


[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:1 ] [ بهنام ]

در نظرسنجی تازه سایت گل شرکت کنید

 

Cristiano Ronaldo - Lionel Messi
Getty

سایت گل- در دو روز آینده دو دیدار حساس در ایران و اسپانیا برگزار می شود و هواداران تیم های استقلال، پرسپولیس، بارسا و رئال در ایران، کل کل های شان برای این دو بازی جذاب را از چند روز قبل آغاز کردند.

برخلاف چند فصل اخیر در هیچ کدام از دو دیدار، هیچ تیمی شرایط برتری نسبت به حریف ندارد و حتی رای گیری سایت گل در مورد برنده دیدار رئال و بارسا نیز این را نشان می دهد. در این رای گیری 6492 نفر به برد بارسا و 6483 نفر به پیروزی رئال رای دادند و 501 نفر نیز اعتقاد داشتند این دیدار با تساوی به پایان خواهد رسید.

با پایان یافتن زمان رای گیری در مورد برنده ال کلاسیکو، اکنون می توانید در نظرسنجی بعدی سایت گل شرکت کنید. در این نظر سنجی قصد داریم ببینیم طرفداران استقلال و پرسپولیس، بیشتر به کدام یک از دو غول اسپانیایی علاقه دارند. می توانید در صفحه اول سایت، در نظر سنجی کلیکی ما شرکت کنید و نظرات خودتان را در این مورد نیز در برای ما بنویسید.

ضمنا جام بزرگ پلی استیشن و ایکس باکس در پردیس سینما ملت را فراموش نکنید . مهلت برای ثبت نام فقط 4 روز دیگر

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 20:56 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 1502
بازدید کل : 141894
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت