اسلایدر

مارادونا/

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نباید نیمار را تحت فشار قرار داد. باید در داخل زمین به او آزادی مطلق داد. او خودش می داند که باید چه کار کند و بدون هیچ شکی باید از او حمایت کرد و پشتش بود

دیگو ارماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین روز پنجشنبه در گفتگو با گلوبو تی وی برزیل به انتقاد از برنامه های باشگاه کاتالان برای افزایش حجم عضلات نیمار ستاره برزیلی این تیم پرداخته.

مارادونا در این باره گفته:« واقعا از نیمار خوشم می آید. او بازیکن گلزنی است و تابه اینجا خیلی خوب بازی کرده و درزمین چمن هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد.ولی امیدوارم که سران بارسلونا به افزایش وزن او گیر ندهند. نیازی نیست که او یک بدنساز حرفه ای باشد، چرا که یک فوتبالیست است.»

دن دیگو بعد از آن این صحبت ها را مطرح کرد که این روزها شنیده می شود که سران باشگاه بارسلونا در حال انجام برنامه ریزی های غذایی خاصی برای نیمار برای افزایش حجم عضلانی و افزایش 2 تا5  کیلویی وزن او هستند. او ادامه داد:« نباید نیمار را تحت فشار قرار داد. باید در داخل زمین به او آزادی مطلق داد. او خودش می داند که باید چه کار کند و بدون هیچ شکی باید از او حمایت کرد و پشتش بود.»

این درحالی است که جراردو مارتینو سرمربی آرژآنتینی بارسلونا اخیرا در صحبت هایی درمورد شرایط فیزیکی نیمار 21 ساله گفته بود:« ما دوست داریم که نیمار تدریجا و کم کم در تیم بارسلونا جا بیفتد و عجله ای در کار نیست. او تدریجا از نظر فیزیکی و فوتبالی به آن جایگاهی که باید خواهد رسید. باید با آرامش تمام اوضاع نیمار را دنبال کرد. او بازیکن واقعا بزرگی است و کارهای فراوانی برای تیم انجام خواهد داد.»

این روزها دیگو ارماندو مارادونا برای حضور در جلسه ای با روماریو و خوسه لوئیس چیلاورت در برزیل به سرمی برد. آنها دراین جلسه موضع مخالف خود با کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را اعلام کرده اند و این فدراسیون را فاسد خوانده اند.  بعد از اتمام این جلسه مارادونا به خبرنگاران گفت:« ما در این پروژه به دنبال راهکارهایی هستیم واگر الان سران کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی می خواهند به همدستی با دزدانی که دراین ارگان به دزدی مشغولند ادامه دهند، این مشکل خودشان است. ولی باید بدانند که درنهایت کارشان به زندان خواهد کشید. من شرمنده ام که مدیران فوتبال آرژآنتین این چنین گند زده اند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:مارادونا,عکس,خبر,, ] [ 22:45 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 672
بازدید ماه : 1358
بازدید کل : 141750
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت