اسلایدر


$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

یاداشت ویژه : مسي اسیر نحسی سیزده / مورینیو گربه سیاه مسی در ال کلاسیکو

نباید فراموش کنیم که سال گذشته مورینیو و کوئنترائو گربه سیاه لئو در ال-کلاسیکو بودند و همچنان نیز در رئال حضور دارند ! این همان نکته‌ای است که مسی و هوادارانش را نگران کرده است.

Messi Ronaldo two

 

سایت گل-یکی از نقاط برتری مسی نسبت به کریستیانو رونالدو که بسیار مورد توجه طرفداران وی نیز بوده است ، گلزنی این ستاره‌ی آرژانتینی در دیدارهای بزرگی به نام ال-کلاسیکو است. اما گویا این برتری دچار یک نحسی شده است ، نحسی به نام نحسی سیزده !

لئو مسی ، اسطوره‌ی جوان باشگاه بارسلونا که سه توپ طلای جهان را نیز درو کرده است ، در 362 دقیقه است که نتوانسته دروازه‌ی رئال را بگشاید. عدم گل‌زنی این ستاره که تا قبل از 4 ال-کلاسیکوی گذشته ، بطور متوسط در هر بازی یک بار دروازه‌ی رئال و ایکر کاسیاس را گشوده است ، یک ناکامی بسیار بزرگ محسوب می‌گردد ، آن‌هم در شرایطی که او كاسياس را جذاب‌ترین قربانی گل‌های خود می‌داند.

 

زدن 13 گل در 15 ال-کلاسیکو یک رکورد فوق‌العاده برای مسی محسوب می‌شد و با توجه به قابلیت‌های مسی به نظر می‌رسید که این رکورد به یک رکورد خارق‌العاده و دست‌نیافتنی تبدیل شود ، اما نحسی سیزده به سراغ مسی آمد تا این بازیکن دیگر در رقابت‌های ال-کلاسیکو موفق به گشودن دروازه‌ی رئال و کاسیاس نشود. آخرین باری که مسی موفق به گشودن دروازه‌ی رئال مادرید شد به دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا برمی‌گردد ، جایی‌که مسی توانست در دو دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم خود و گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند. در این شرایط بود که بارسلونا به لطف درخشش مسی توانست بازی را 3-2 پیروز به اتمام برساند و با توجه به نتیجه‌ی تساوی در دیدار رفت ، دهمین جام قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را از آن خود نماید.

پس از آن گل زیبا که یک قهرمانی دیگر را برای بارسلونا ، پپ و مسی به ارمغان آورد ، لیونل با وجود حضور یافتن در هر 4 دیدار ال کلاسیکو بعدی نتوانست بار دیگر کاسیاس را با گل‌زنی‌های خود قربانی سازد. مسي در سال گذشته برترین گل‌زن اروپا و جهان بود و با رکوردی فوق‌العاده (73 گل در 60 بازی) ، هم آقای گل لالیگا شد (50 گل در 37 بازی) و هم آقای گل لیگ قهرمانان اروپا (14 گل در یازده بازی) ، اما هیچ‌گاه نتوانست بار دیگر دروازه‌ی کهکشانی‌هائی را بگشاید که هدایت آن‌ها بر عهده‌ی مورینیوی زخم‌خورده بود. گویا مورینیو که بارها از مسی زخم‌خورده بود سال گذشته به خوبی توانست موتور گل‌زنی مسی را متوقف کند. طبیعی بود که وقتی مسی متوقف شود بارسا نیز قافیه را به آقای بی‌نظیر ببازد و قهرمانی در لالیگا را به او و شاگردانش تقدیم کند.  

جالب است بدانید که در هر چهار بازی که مسی گل‌زنی نکرده است ، فابيو كوئنترائو پرتغالی ، مدافع ملی‌پوش تیم رئال مادرید که با هزینه‌ای گزاف به سانتیاگو برنابئو آمد ، در زمین حضور داشته است. حال جالب‌تر آن است که بدانید این بازیکن تقریبا در نیمی از بازی‌های تيم خود در سال گذشته در ترکیب قرار نمی‌گرفته است ، اما در بازی‌های بزرگی همچون ال-کلاسیکو بطور کامل در ترکیب قرار گرفته است. به نظر می‌رسد کوئنترائو همان برگ برنده‌ای است که مورینیو برای متوقف کردن لئو مسی از آن سود جسته است. با این شرایط اگر واقعا این فرضیه کاملا درست باشد ، هزینه‌ی گزاف پرداخت‌شده بابت کوئنترائو بسیار منطقی خواهد بود ، حداقل از نگاه هواداران مادرید.

در چهار نمایش گذشته‌ی مسی در ال-کلاسیکو ، آمارهای این بازیکن روبه کاهش بوده است و حتی از متوسط‌هائی که از لیونل بزرگ انتظار داشته‌ایم ، پایین‌تر بوده‌اند. او نسبت به گذشته کمتر موقعیت‌های حساس ایجاد کرده است ، کمتر شوت‌های خطرناک زده است و بیش‌تر توپ‌ها را لو داده است. بدترین نمایش مسی به آخرین ال-کلاسیکو بازمی‌گردد ، جایی‌که رئال در نهایت و با گل کریستیانو رونالدو توانست به پیروزی 2-1 دست یابد و با ایجاد یک اختلاف امتیاز قابل توجه قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کند. در همین دیدار بود که مسی یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا برناکامی‌های فصل پپ و بارسلونا دامن زده باشد و همچنان خود را اسیر نحسی سیزده ببیند.

بی‌شک لئو مسی اسطوره‌ای بیش از همه به نحسی سیزدهمین گلی که در سوپرکاپ اسپانیا در سال گذشته به ثمر رساند ، فکر خواهد کرد ، بی‌تردید بیش از همه برای خود او مهم است که از اسارت این نحسی خلاصی یابد و رکورد خود در ال-کلاسیکو را بهبود دهد و چه بازی بهتر از سوپرکاپ اسپانیا ؟ اما آیا نحسی از بخت مسی رخت برخواهد بست ؟

البته نباید فراموش کنیم که سال گذشته مورینیو و کوئنترائو گربه سیاه لئو در ال-کلاسیکو بودند و همچنان نیز در رئال حضور دارند ! این همان نکته‌ای است که مسی و هوادارانش را نگران کرده است.

ایده این متن از گزارشی در روزنامه مارکا چاپ اسپانیا گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 506
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1777
بازدید ماه : 1612
بازدید کل : 143678
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت