اسلایدر

اختصاصی-داربی تهران، بازگشت به عقب!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





توی ذوق خوردن یعنی به فاصله کمتر از 20 ساعت بعد از دیدن ال کلاسیکو محکوم به دیدن مصافی باشی که از آن به عنوان داربی ایران یاد می شود.آنچه در اسپانیا انجام شد اسمش «فوتبال مدرن» بود و آنچه ایرانی ها در قالب داربی دیدند قطعا «فوتبال بدوی».

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 به گزارش دنیای صنعت ، شاید افسران انگلیسی که صد سال قبل پا به بنادر جنوبی مان گذاشته بودند تقریبا چنین چیزی را بازی می کردند که جمعه شب مردم ایران به اسم داربی مجبور به تحملش بودند. اما در اینجا امیر قلعه نویی با اعتماد بنفسی در حد فرگوسن رو در روی خبرنگاران می نشینید و از پیشرفت تاکتیکی حرف می زند! سرمربی آبی ها که کاملا روشن بود برای «نباختن» تیمش را روانه زمین کرده است در صورتی از فوتبال استقلال دفاع کرد که بازیکنانش در طول نود دقیقه قادر به ساختن یک موقعیت جدی هم نبودند. تنها چند شوت به سمت دروازه پرسپولیس آمد که از قضا تک تک آنها در خارج از چارچوب بود.داربی هفتاد و پنج بازگشتی بود به گذشته. در صورتی که در المپیک ورزش ایران بیشترین جهش ممکن در تاریخش را داشت فوتبال در داربی به گونه ای دنبال شد که 10 سال پیش می شد، 20 سال پیش و شاید روز نخست ورود فوتبال به ایران. در یک سو مانوئل ژوزه  برای فرار از ناکامی ها مجبور به پیروز شدن بود از این رو نیمه نخست تا تماما هجومی وارد میدان شد از آن طرف امیر قلعه نویی بیشتر فکر رکورد شخصی اش ود. همان رکوردی که می گوید او هرگز در داربی ها نباخته است.حالا شد هفت داربی و چهار تساوی برای قلعه نویی.داربی هفتاد و پنجم یک عقب گرد کامل بود.در نیمه دوم به وضوح روشن بود هر دو مربی به نباختن راضی شده اند.فوتبال مستقیمی که قلعه نویی این روزها پرچ دارش است در این نیمه زمانی توی ذوق زد که حنیف عمران زاده در تاکتیکی منسوخ و نخ نما شده به نوک پیکان هجومی استقلال نقل مکان کرد تا بالای سر بنگر و سید جلال هد بزند.اما دریغ از یک نصفه موقعیت.داربی حالا مجددا به نوار تساوی برگشته است.درست شبیه همه روزها دهه هفتاد که تماشاگر نماها ورزشگاه را تصرف می کردند. باری این بار هم برگشته بودند؛ با همان فحش ها با همان سنگ ها و با همان ادبیاتی که تصور می شد دیگر دست کم در تهران اثری از آن نمی بینیم.

داربی بازها آمده بودند تا داربی را نبازند؛ ژوزه یک نیمه دستور حمله داد و محصول آن شجاعت یک ضربه تیر دروازه بود که علی کریمی آن را نواخت. سپس درخشان ترین صحنه بازی در دقیقه سی که مجددا شماره هشت سرخ ها حرکت انفرادی کرد و در یک صحنه همه مدافعان استقلال بعلاوه جواد نکونام  را تسلیم ساخت و محمد قاضی را با سید مهدی رحمتی تک به تک کرد.شاید این بد شانسی ژوزه باشد که این مهاجم گلزن نیست شاید هم تقصیر ژوزه است که به چنین مهاجمی اینچنین بها می دهد.

فارغ از این دو صحنه مابقی داربی شبیه به یک تئاتر زشت بود. نمایشی به کارگردانی دو مربی محتاط که بر خلاف مصاحبه های جسورانه شان اثری از شهامت در اثرشان به چشم نمی خورد. آنها هنگام بازی ترسیدند و شجاعت شان را گذاشتند برای مصاحبه با خبرنگاران.

استقلال موقعیت نداشت و امیر از جام حرف زد

امیر قلعه‌نویی که در پایان بازی با محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه 3 مصاحبه می‌کرد با ابراز رضایت از نمایش تیمش اعلام کرد این بازی برای استقلال نشانه‌هایی از قهرمانی را بروز داده است! او این حرف را در صورتی به زبان آورد که در طول نود دقیقه تیمش صاحب یک موقعیت جدی هم نشد. با این وجود پس از انجام این مصاحبه کوتاه او به سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آمد و در پاسخ به این سوال که چطور رویانیان می تواند پول بیاورد و برای بازیکنانش پورشه بخرد اما استقلال نمی تواند، توضیح داد: من سال گذشته نبودم اما قرار شده بود یک اسپانسر پول بچه ها را بدهد. قرار بود به ما کمک شود اما نشده است. چند روز پیش به فتح الله زاده ماموریت داده شد اسپانسر بگیرد که این کار را می کند.بازیکنان ما به خاطر مردم راه خود را ادامه می دهند. فتح الله زاده زحمت می کشد. تیمی که قهرمان آسیا شده با 5 میلیارد بسته شده است. در شروع کار یکسری حرف ها به من زده شد و اگر اعتقاد نداشتم، می دانستم که نمی خواهند کار انجام شود اما آنها زحمت می کشند.قلعه نویی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: در نیمه دوم 55 درصد توپ دست ما بود. اگر بازیکنان مصدوم برگردند استقلال همیشگی را می بینید و بسیار امیدوار هستم.وی درباره اینکه استقلال سنتی بازی کرد و او دوست داشته بازی مساوی شود، گفت: برخی حرف ها را قبول ندارم. شما به من می گویید فوتبال سنتی بازی کردیم. بازیکنان کجا سنتی بازی کردند؟  باشد ...من سنتی هستم و شماها علمی.اما توضیحات او در مورد بازی خوب بیک زاده؛  48 ساعت دیگر آنالیز می کنیم. هاشم خوب بازی کرد و صحبت شما را قبول ندارم. هر وقت دوست داشتید در خدمت شما هستم و هر کسی خواست دعوتش می کنم تا در آنالیز، عملکرد بازیکنان را ببیند.قلعه نویی در خصوص اینکه در نیمه دوم از بازی راضی بودید و این از تعویض ها او مشخص بوده، گفت: طبیعتا در این بازی پر فشار باید تعویض در 15 دقیقه آخر داشته باشیم. به دنبال مهاجم کلاسیک برای دقایق پایانی بودیم. یکسری ضعف ها داریم. این بازی به ما کمک کرد و ما به سمت قهرمانی می رویم.نکونام نیمه اول تجربه این بازی را نداشت. نیمه اول کل تیم زیاد خوب نبودند اما بعد بهتر شدیم. لیدر یک تیم خوب باشد، همه خوب هستند. نیمه دوم 55 درصد دست ما بود. پس معلوم است که لیدر ما خوب بوده اما 48 ساعت زمان بدهید فیلم را ببینیم.وی در پاسخ به این سؤال که دو تعویضی که انجام دادید نشانه احتیاط بود، گفت: پس آمار 55 درصد دروغ بوده؟ تلویزیون نشان داده که دقایق پایانی بازی توپ فقط زمین پرسپولیس بود. 20 دقیقه پایانی دست ما بود. رحمتی کم کار ترین بازیکن بود. فکر کنم برخی خبرنگاران در هیجان بازی بودند و یکسری چیزها را متوجه نشدند. از مساوی ناراحتیم. شروع خوبی داشتیم. تعویض کردیم  که ببریم اما نشد. جو داخل زمین معرفتی بود اما کارهایی که از سوی هواداران شد خوب نبود. در شرایطی که همدل شدیم به زلزله زده ها کمک کنیم این کار خوب نبود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 306
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1577
بازدید ماه : 1412
بازدید کل : 143478
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت