اسلایدر

رونالدینیو:........

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رونالدینیو، ستاره سابق بارسا، اعلام کرد بزرگترین افسوسش این است که چرا زمان بیشتری برای بازی کردن در کنار مسی پیدا نکرد اما معتقد است نیمار می تواند به زودی ستاره آرژانتینی را پشت سر بگذارد.

رونالدینیو که در سال های 2004 و 2005 به عنوان مرد سال فوتبال دنیا انتخاب شد، بین سال های 2003 تا 2008 برای بارسا به میدان رفت. گواردیولا مسی را به رونالدینیو ترجیح داد و بعد از جدایی او ، مسی که اولین بازی اش برای بارسا را در سال 2004 انجام داد، به ستاره بارسا تبدیل شد.

رونالدینیو که چهارشنبه شب باید همراه با تیم ملی برزیل مقابل انگلیس به میدان برود، در گفتگو با دیلی میل در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه در لیگ برتر به میدان نرفته حسرت می خورد یا نه، گفت:" نه، زیرا من برای چند تا از بهترین باشگاه های دنیا به میدان رفتم. تنها حسرت من این است که چرا فصول بیشتری در کنار مسی بازی نکردم.

 

او دوست خوبی است. در همان سنین پایین هم می شد حدس زد که او روزی بهترین خواهد بود. هیجان انگیز است که ببینید این بچه کاری را انجام می دهد که بسیاری از بازیکنان آروزی آن را دارند."

رونالدینیو معتقد است اگرچه مسی تا اندازه ای پله و مارادونا را زیر سایه برده است اما نیمار می تواند در بلند مدت، به او برسد.

" مسی در 4-3 سال اخیر بهترین بازیکن دنیا بوده است. او کاملا ثبات داشته؛ چیزی که فکر نمی کنم هیچ بازیکنی از آن برخوردار بوده باشد.

اما نیمار جوان است و من نمی توانم توصیف کنم که چقدر می تواند ویژه باشد. در دو- سه فصل آینده، او به بهترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل انگلیس گفت:" انگلیس فوتبالی فیزیکی به نمایش می گذارد. من در مقابل چند نفر از بهترین بازیکنان انگلیس بازی کردم. سخت ترین رقبا برای من مدافعاتی هستند که نمی توانید هیچ راهی مقابل آنها پیدا کنید. مالدینی و جان تری دو نفر از این مدافعان بودند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:رونالدینیو:,خبر,عکس,حسرت,, ] [ 14:53 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1546
بازدید کل : 141938
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت