اسلایدر

پرسپولیسی‌هاراخوشحال می‌کنیم!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حیدری در انتها در مورد این که هواداران پرسپولیس دوست دارند ذوب آهن برابر استقلال به پیروزی برسد نیز گفت: طرفداران پرسپولیس در سال‌هایی که در این تیم بودم خیلی برایم زحمت کشیدند و امیدوارم که با شکست استقلال هم آنها را شادمان کنیم و هم هواداران ذوب آهن را.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از برنا : سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازی با استقلال تهران گفت: فردا دوستداران فوتبال یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را تماشا خواهند کرد. هر دو تیم تاکتیک پذیر هستند و بازیکنانی دارند که می‌توانند به زیباترشدن بازی کمک کنند. استقلال هم تیم بزرگی است که امیر قلعه نویی را روی نیمکت دارد و قطعا می تواند به موفقیت آبی‌ها کمک کند. در این بازی مساوی به سود هیچ یک از دو تیم نخواهد بود و ذوب آهن هم فقط به پیروزی فکر می‌کند.


وی ادامه داد: در دو بازی قبلی عدم هماهنگی و همچنین بدشانسی باعث نتیجه نگرفتن ذوب آهن شده بود. در بازی با استقلال به قصد جبران مافات به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با کسب یک نتیجه خوب از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم. در دیدار با صبای قم در لحظات پایانی غافلگیر شدیم. میلاد نوری دو شوت فوق العاده زد که یکی از آنها را نمی‌شد، مهار کرد. با این حال دنبال توجیه نیستیم و باید هرچه زودتر از این وضعیت خارج شویم.

حیدری تصریح کرد: این که عده‌ای از همین اول فصل می‌گویند ذوب آهن جزو تیم‌های سقوط کرده خواهد بود، درست نیست و این قول را می‌دهم که ذوب آهن به جمع تیم‌های مدعی قهرمانی ملحق شود. استقلال و پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود یک بار باخته اند و نمی‌‎شود از همین شروع لیگ درباره چیزی با قاطعیت صحبت کرد.

مدافع ذوب آهن درباره مشکلات مالی باشگاه هم اظهار داشت: هنوز پولی نگرفته‌ایم ولی مسوولان باشگاه و آقای ابراهیمی قول داده‌اند که به‌زودی بخشی از قراردادها را پرداخت کنند. در حال حاضر فقط به دیدار با استقلال فکر می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیحه را بگیریم.

حیدری در انتها در مورد این که هواداران پرسپولیس دوست دارند ذوب آهن برابر استقلال به پیروزی برسد نیز گفت: طرفداران پرسپولیس در سال‌هایی که در این تیم بودم خیلی برایم زحمت کشیدند و امیدوارم که با شکست استقلال هم آنها را شادمان کنیم و هم هواداران ذوب آهن را. انگیزه فراوانی برای این بازی داریم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:35 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 431
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 978
بازدید ماه : 813
بازدید کل : 142879
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت