اسلایدر

کمک داور را دراین دنیا وآن دنیا نخواهم بخشید

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش جهان، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: «تساوی روی کاغذ اتفاق افتاد. در واقع تیم ما بازی را برد اما نگذاشتند که این اتفاق بیفتد. با این سن و سال کم بخاطر مظلومیت گهر قلبم درد گرفت.»

وی اضافه کرد: «در هر 3 بازی که انجام دادیم به ما ظلم شد و میزبانی را هم از ما گرفتند و دیدید که در کرج چه مشکلاتی بوجود آمد. از تک تک تماشاگران تشکر می‌کنم و با این همه سابقه در فوتبال باید بگویم که در سطح اول چنین تماشاگرانی ندیده‌ام. با وجود اینکه تیمشان 3 بر یک می‌بازد بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کنند اما گلایه من این است که چرا ما باید مظلوم واقع شویم. از آقای حق‌وردی و کمک اولش تشکر می‌کنم اما کمک داوری که گل صحیح ما را نادیده گرفت را در این دنیا و آن دنیا نخواهم بخشید امروز می‌توانستیم بالای پرسپولیس قرار بگیریم اما متاسفانه نگذاشتند این اتفاق بیفتد.»

سرمربی گهر لرستان در پاسخ به سؤالی که به نظر می‌رسد که تماشاگران‌تان در طول بازی سنگ‌هایی پرت می‌‌کردند و آیا این مسئله در طول لیگ به خود شما ضربه نمی‌زند گفت:‌ «من متوجه شعارها نشدم و تمام تمرکزم روی بازی بود. یکی دو سنگ را دیدم که به داخل زمین آمد ولی واقعا نمی‌دانم که آیا این سنگ‌ها از سمت طرفداران ما بود و یا از جایگاه‌های دیگر. حرف شما درست است و ما باید فرهنگ‌سازی کنیم اما باید قبول کنید این هوادار 800 کیلومتر راه آمده و حقش نیست که اینگونه با آنها رفتار شود بخصوص زمانی که معتقدم باید با داوری‌های مشکل‌دار نیز برخورد شود. چرا گل سالم ما را نادیده گرفتند و من همین جا اعلام می‌کنم که باشگاه به شدت پیگیر این موضوع خواهد بود.»

 تارتار تاکید کرد:‌ «بعد از آن صحنه بلند فریاد زدم "خدا" و فقط از این لفظ استفاده کردم اما داور بلافاصله من را اخراج کرد درحالی که کوچکترین بی‌احترامی انجام نداده بودم. آیا با فریاد نام خدا مشکلی داریم.»

وی در خصوص اینکه با وجود اعتراض‌هایش به داوری در یکی دو صحنه نیز برای پرسپولیس بی‌عدالتی شد، گفت: «یک پنالتی را برای ما نگرفتند و بازیکن حریف توپ را با دست زد. این بازی باید کارشناسی شود و تمام کسانی که بازی را تماشا می‌کردند، می‌گفتند که توپ ما گل شده است.»

تارتار در خصوص اینکه چه جایگاهی را برای تیمش در طول فصل پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: «در هر 3 بازی که انجام دادیم مستحق باخت نبودیم و حتی حسین عسگری نیز اعلام کرد که پنالتی بازی گذشته درست نبود. در بازی با راه‌آهن بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان به تیر دروازه خورد. اگر قرار باشد به همین شکل نتایج تیم ما را تغییر بدهند، ناامید می‌شویم ولی از لحاظ فنی تیم ما می‌تواند در نیمه بالای جدول حضور داشته باشد.»

وی در خصوص اینکه چه راه‌حلی برای بازی‌های خانگی خود پیدا کرده‌اید، گفت: «این بزرگترین مشکل ما است و مثل آواره‌ها می‌مانیم. نمی‌دانیم فردا کجا تمرین داریم و من چگونه باید مشکلات را بیان کنم. آیا مسئولان سیاسی استان نباید به فکر لرستان و جوان‌هایش باشند؟ چه فرقی بین تیم ما که با 4، 5 میلیارد تومان بسته شده و پرسپولیس است؟ آرزوی من این است که پرسپولیس همیشه قهرمان باشد اما چرا باید این تیم 5 برابر ما هزینه کند؟ مگر گناه ما چیست که همکاران ما با بهترین امکانات کار می‌کنند و ما در چنین شرایطی هستیم. البته ایرادی ندارد و ما کار می‌کنیم و بقیه چیزها را به خدا می‌سپاریم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:29 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1096
بازدید ماه : 931
بازدید کل : 142997
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت