اسلایدر

پویول: دوست دارم در دور بعد با میلان روبرو شویم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کارلس پویول، کاپیتان بارسا، امیدوار است که تیمش در دور بعد رقابت های چمپیونزلیگ با میلان همگروه شود.

بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالاتر از سلتیک، بنفیکا و اسپارتاک مسکو، به عنوان تیم اول گروه G راهی مرحله بعد شد و اکنون پویول در انتظار مشخص شدن رقیب تیمش در مرحله بعد است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما به اینکه حریف مان در مرحله بعد چه تیمی است، اهمیتی نمی دهیم اما من دوست دارم با میلان روبرو شویم زیرا من این تیم را تحسین می کنم."

این مدافع باتجربه از هم تیمی هایش خواست بعد از قطعی شدن صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان، تنها روی دیدار یکشنبه شب مقابل بتیس تمرکز کنند.

" ما اکنون باید روی دیدارهای بعدی مان در لالیگا وکوپا دل ری تمرکز کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آذر 1391برچسب:پویول: دوست, دارم در دور, بعد با میلان ,روبرو شویم,خبر,عکس,,,,,,,, ] [ 9:39 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1144
بازدید ماه : 979
بازدید کل : 143045
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت