اسلایدر

ایگواین:سال اولی که به رئال آمده بودم هم اوضاع همین بود

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با دایرکت تی وی از مسائل مختلف روز دنیای فوتبال صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که با وجود اختلاف 11 امتیازی رئال با بارسای صدرنشین ، این تیم درکورس قهرمانی باقی خواهد ماند و درعین حال از عملکرد خسوس خیل مانسانو، داور بازی رئال- بتیس انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که او در دو لحظه کلیدی بازی به اشتباه سوت زد.

ایگواین در ادامه به این نکته اشاره کرد که درزمان پیوستنش به رئال دربازارزمستانی فصل 7-2006،در اولین حضورش در ترکیب رئال در لالیگا مقابل دپورتیوولاکرونیا شاهد باخت تیمش بودو رئال با آن باخت 5امتیاز با سویای صدرنشین و 4امتیاز با بارسا فاصله داشت (البته باید بازه های زمانی و زمان باقی مانده تا انتهای آن فصل را با شرایط کنونی رئال و زمان باقی مانده تا پایان این فصل درنظر گرفت) ولی در آن بازه زمانی کوتاه مدت،رئال توانست تادرپایان فصل قهرمان لالیگا شود:« دراین فصل هنوز امتیازات زیادی باقی مانده. باید با رقبای بزرگی رقابت کنیم والبته من هیچ شکی ندارم که تیم ما توانایی انجام این کار را دارد.شاید دیوانگی به نظر برسد ولی من شک ندارم.الان سرنوشتمان دردستان خودمان نیست و باید منتظر آن بنشینیم که نتایج دیگر به ما کمک کنندولی ما تیم خوبی برای مبارزه کردن تا پایان مسیر داریم وهمین کار را انجام خواهیم داد.زمانی که من به رئال آمدم هم تیم ما فاصله مشابهی با تیم صدرنشین داشت. تازه بازیهای کمتری تاپایان فصل باقی بود ولی مادرپایان فصل توانستیم قهرمان شویم.»

ایگواین که سه هفته ای به خاطرگرفتگی عضلانی از میادین به دور است،دراین باره گفت:« هنوز زوداست که بخواهم به بازگشت فکر کنم ولی درمسیر بازگشت هستم. الان سه هفته است که مصدومم ولی اوضاع خوب پیش می رود.الان باید تست های بیشتری انجام دهم وبعد از آن مشخص می شود که چه زمانی برمی گردم؛ اگر همه چیزبه همین ترتیب پیش برود، بازگشتم خیلی دور نخواهد بود.»

او درمورد بازی رئال مقابل بتیس گفت:« بازی را درشرایطی کاملا عصبی دیدم. من وقتی درترکیب تیم نیستم خیلی سختی می کشم. چون درداخل زمین که باشی می توانی برای حل مشکلات کمک کنی ولی از بیرون زمین، دستت به جایی بند نیست.خیلی سختی می کشم. بازی با بتیس، دیداری کاملا برابر و شانه به شانه بود. ما در آن بازی شرایط خوبی برای برد داشتیم ولی در دو لحظه کلیدی مسابقه داور، اشتباه تصمیم گرفت.او می بایست یک ضربه پنالتی به نفع ما اعلام می کرد و گل صحیح ما که نادیده گرفته شد و این دو لحظه می توانست سرنوشت بازی را عوض کند.اینها بهانه نیست. خیلی ها این صحنه ها را دیدند.البته اگر بتیس برد به این خاطر است که تیم خوبی دارد. ما می خواستیم که نتیجه به نحو دیگری رقم بخورد ولی نشد.امیدوارم که این روند ناکامی اتلتیکو در شکست دادن رئال درسالهای اخیر ادامه یابد.باید بگویم که ما دید خوبی رو به آینده و در کسب جامهای قهرمانی داریم و تیممان آمادگی اش را دارد. هنوز 3 جام پیش روی ماست و تلاش می کنیم تا به بهترین نحو ممکن تورنمنتهای پیش رو رابه پایان ببریم.»

ایگواین درمورد لیگ قهرمانان اروپا،صعود رئال از گروه مرگ به مرحله یک هشتم پایانی این بازیها را مهم دانست و گفت:« مهم این است که صعود کرده ایم. دوست داشتیم تیم اول گروه باشیم که نشد ولی درنهایت صعود کردیم. هنوز یک بازی دیگر مقابل یک حریف بزرگ باقی مانده که تلاش می کنیم که به پیروزی برسیم.امیدوارم  که وقتی من به میادین بازگشتم به بارسا و اتلتیکو درصدر جدول لالیگا نزدیک تر شده باشیم و بتوانیم بازهم این فاصله را کمتر کنیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1316
بازدید ماه : 1151
بازدید کل : 143217
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت