اسلایدر

دانی آلوس

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در پایان دیدار بارسلونا مقابل اسپارتاک مسکو که سه شنبه شب در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار و با برد 0-3 کاتالونیایی ها در دور پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، دانی آلوس شادی و رضایتش را از این برد ارزشمند با لحن طنز الودی مطرح کرد.

آلوس از اینکه در این بازی اولین گل بارسا را زده خوشحال بود و در عین حال  اعلام کرد که بیش از هرچیزی، برد بارسلونا در این بازی او را خوشحال کرده.

آلوس برزیلی در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:« هر روزی که برای بارسلونا به میدان می روم با انگیزه و هیجان یکسانی گام به زمین می گذارم و در نهایت وقتی خوب بازی کرده باشی ، مزد تلاش هایت را می گیری. من خوشحالم که تیمم در بازی شهر مسکو، نتیجه تلاش هایش را گرفت.هم برای گلزنی خودم خوشحالم و هم برای تلاشی که تیمم در جریان بازی انجام داد.  من مثل همیشه از اینکه وظیفه مان را انجام دادیم راضی ام. خیلی خوب خودمان را با شرایط تطبیق دادیم . من همیشه طرفدار بازی ها و حرکات گروهی هستم و این را به عملکرد فردی ترجیح می دهم.»

این مدافع با تجربه برزیلی معتقد است که بارسا در بازی سه شنبه شب کار سختی نداشت:« ما بازی نسبتا راحتی انجام دادیم. به اندازه کافی بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دادیم و به آنها فرصتی که همیشه در جریان بازی برای فکر کردن داشتند را ندادیم و نگذاشتیم که روی بازی تمرکز کنند. فوتبال هم مزد تلاش های ما را می دهد؛ چون ما شجاعانه بازی می کنیم.»

بازیکن ریز نقش بارسلونا در مورد عملکرد بارسلونا در نیمه اول بازی گفت:« تیم حریف در نیمه اول بازی دست ما را خواند ولی ما به اندازه کافی خوب بازی کردیم. می دانستیم که تیم حریف، در ضد حملات خیلی سرعتی و تند و تیز است ولی در بازی عملکرد خوبی را به اجرا گذاشتیم.»

بخش پایانی صحبت های این مدافع برزیلی درمورد درخشش او در این بازی بود. لازم به یادآوری است که دانی آلوس در دیدار رفت دو تیم که در دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شد، با یک ضربه تماشایی به اشتباه دروازه ویکتور والدس را باز کرد و دومین گل اسپارتاک در آن بازی که با برد 2-3 تیم کاتالان به پایان رسید، به نام او ثبت شد . ولی حالاو در بازی برگشت آلوس با گلزنی برای بارسا، آن اشتباه را جبران کرد. آلوس در این باره گفت:« بار دیگر از عظمت فوتبالیست بودن لذت بردم. خوشبختانه این بار و در بازی برگشت ، دروازه درست را باز کردم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 265
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1536
بازدید ماه : 1371
بازدید کل : 143437
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت