اسلایدر

بیم و امید در لیگ قهرمانان

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شب گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله‌ی گروهی دنبال شد و تیم‌های بارسلونا ، والنسیا و بایرن مونیخ صعود خود به مرحله‌ی حذفی را قطعی ساختند. منچستریونایتد که پیش از صعود خود را قطعی سخته بود. این‌درحالی است که وضعیت صعود برای سایر تیم‌های حاضر در چهار گروه آخر وارد فاز پیچیده‌ای شد تا سرنوشت صعود به بازی آخر مرحله‌ی گروهی بستگی داشته باشد.

گروه E :

http://u.goal.com/231100/231150hp2.jpg

در این گروه یوونتوس با شکست تیم چلسی معادلات صعود را بسیار پیچیده کرد تا سه تیم شاختار ، یوونتوس و چلسی همچنان بخت صعود به مرحله‌ی حذفی را داشته باشند. به این ترتیب آخرین بازی مرحله‌ی گروهی برای این سه تیم بسیار سخت و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

چلسی در بازی آخر در استمفوردبریج به مصاف تیم از پیش سقوط کرده‌ی نوردشیلند خواهد رفت و با توجه به وضعیت این تیم ، می‌توان سه امتیاز این دیدار را به حساب شاگردان دی‌متئو واریز کرد. از سوی دیگر دو تیم مدعی دیگر این گروه در اوکراین به مصاف هم خواهند رفت که این بازی بیش از همه مهم خواهد بود. شاختار با یک تساوی صعود خود به عنوان تیم نخست را قطعی خواهد کرد که در این صورت بیانکونری با توجه به پیروزی در خانه برابر چلسی و تساوی در لندن برابر مدافع عنوان قهرمانی ، به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. در غیر این صورت اگر یوونتوس پیروز شود ، با توجه به هم امتیاز شدن شاختار و چلسی و پیروزی هر دو تیم در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم رقیب ، تفاضل گل دو تیم تعیین‌کننده خواهد بود و در این حالت چلسی نیاز به پیروزی پر گل برابر تیم نوردشیلند خواهد داشت.

گروه F :

http://u.goal.com/231100/231102hp2.jpg

سرنوشت این گروه شب گذشته مشخص شد و دو تیم صعودکننده به مرحله‌ی بعد مشخص شدند. تنها نکته‌ای که شاید در بازی‌های آخر این گروه مد نظر قرار گیرد ، مساله‌ی صدرنشینی است که این نکته نیز چندان معادله‌ی پیچیده‌ای نخواهد داشت و این دو تیم باید تلاش  کنند تا در بازی آخر پیروزی پرگلی را کسب کنند.

گروه G :

http://u.goal.com/230400/230482hp2.jpg

این گروه نیز باحضور بارسلونا چندان معادله‌ی پیچیده‌ای را پیش‌رو نخواهد داشت. آبی اناری‌پوشان که شب گذشته با درخشش مسی توانستند علاوه بر صعود صدرنشینی خود را نیز قطعی سازند. بنابراین جنگ شب آخر بین دو تیم سلتیک اسکاتلند و بنفیکا خواهد بود ، دو تیمی که با داشتن 7 امتیاز شانس صعود به مرحله‌ی حذفی را همچنان دارند. اما نکته‌ای که وجود دارد آن است که بنفیکا در نوکمپ باید به مصاف تیم ازپیش صعود کرده‌ی بارسلونا برود و سلتیک در خانه میزبان تیم از پیش سقوط کرده‌ی اسپارتاک است. حال اگر ویلانووا ذخیره‌های خود را نیز به میدان بفرستد ، بازهم باید بنفیکا برای صعود باید منتظر خلق شگفتی باشد یعنی گرفتن امتیاز از بارسا و شکست سلتیک درخانه.

البته یک احتمال بسیار ضعیف دیگر نیز وجود دارد و آن این است که اگر بنفیکا و سلتیک دو تیم پیروز شب آخر باشند یا اینکه بازی خود را با تساوی به پایان برسانند یا اینکه شکست را بپذیرند ، این بنفیکا خواهد بود که با توجه به پیروزی در خانه و تساوی در اسکاتلند برابر سلتیک ، به مرحله‌ی حذفی صعود خواهد کرد.

گروه H :

http://u.goal.com/231100/231105hp2.jpg

 ‌وضعیت این گروه شباهت بسیاری به گروه قبل دارد. منچستریونایتد 12 امتیازی است و دو هفته قبل صدرنشینی و صعود خود را قطعی ساخته بود و با شکست برابر گالاتاسرای در شب گذشته ، معادلات تیم صعودکننده‌ی دوم را بسیار سخت کرد. به این ترتیب کلوج و گالاتاسرای 7 امتیازی خواهند بود و روی کاغذ شانس صعود را خواهند داشت. اما در بازی آخر کلوج در اولترافورد میهمان شاگردان فرگوسن است و گالاتاسرای در پرتغال میهمان تیم از پیش سقوط کننده‌ی براگا است. حال اگر دو تیم مقتدرانه میزبان‌های خود را شکست دهند یا به تساوی رضایت دهند یا هر دو شکست را بپذیرند ، تیم صعود کننده گالاتاسرای است که در خانه برابر کلوج متوقف شده است اما در خارج از خانه مقتدرانه پیروز شده است. در غیر این صورت هرکدام از دو تیم که امتیاز بیشتری از بازی آخر کسب کند ، تیم صعود کننده خواهد بود ، هرچند کار کلوج در انگلیس و برابر شیاطین سرخ بسیار سخت و نفس‌گیر است ، هرچند که فرگوسن نفرات اصلی را راهی میدان نخواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 553
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1100
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 143001
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت