اسلایدر

گزارش روز:نگاهی به تاثیر موسیقی دردنیای فوتبال

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فیفا در گزارشی به بررسی موسیقی های مورد علاقه ستاره های فوتبال پرداخته و شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که بازیکن مورد علاقه تان در دنیای فوتبال چه آهنگ هایی را بیشتر گوش کرده و چه سبک هایی را ترجیح می دهد.
موسیقی گاهی مواقع فاکتور خیلی مهمی در دنیای فوتبال است. گوش دادن به یک موسیقی مناسب و ایده آل قبل از آغاز یک مسابقه باعث می شود تا بازیکن انگیزه های بیشتری برای درخشش در میدان داشته باشد و البته تماشای یک فیلم هم شاید به همین اندازه کاربردی باشد. بعد از اتمام یک مسابقه فوتبال هم گوش دادن به یک آهنگ مناسب می تواند حال و هوای بازیکن را به شرایط ایده آل برساند. حالا چه بعد از یک باخت باشد و چه بعد از یک برد.
حالا یک مقاله در وب سایت فیفا منتشر شده که به بررسی تمایلات موسیقیایی ستاره های دنیای فوتبال پرداخته ونظر بازیکنان بزرگ دنیا را درمورد سبک های موسیقی مورد علاقه شان جویا شده
یکی از این ستاره ها که این سوال از او پرسیده شده، لیونل مسی است؛ برترین بازیکن سال دنیای فوتبال. او در پاسخ به سوالی درمورد سبک موسیقی مورد علاقه اش اعلام کرده که طرفدار «کومبیا» نوعی موسیقی و رقص فولکلوریک است که ریشه در فرهنگ کلمبیا دارد. او به علاوه خواننده مورد علاقه اش را سرخیو توررس معرفی است.  البته سرخیو تورس یکی از دوستان مسی هم هست و آنها سالها پیش در روساریوی آرژانتین با هم آشنا شده بودند.
تورس ، اخیرا برای بزرگداشت لیونل مسی،یک آهنگ ویژه خوانده که « اکتاو فوق العااده » نام دارد.
آنچه مشخص است است است که فوتبال و موسیقی مشترکات زیادی دارند. هر دوی آنها این قدرت را دارند که درسرتاسر دنیا سفر کنند واحساسات مشابهی را برانگیزانند. به عنوان مثال در جام جهانی 2010 بود که ترانه واکا واکای شکیرا، خواننده کلمبیایی در سرتاسر دنیا چرخید و هنوز هم یکی از آهنگ های پرطرفدار است.
داوید آلابا، بازیکن بایرن مونیخ هم درباره موسیقی به فیفا دات کام گفته:« موسیقی برای من خیلی مهم است. قبل از هر بازی سعی می کنم که به آهنگ گوش بدهم و به سراغ آهنگ هایی می روم که من را بر می انگیزاند و به من انگیزه می دهد. بعد از یک مسابقه هم، همه چیز به نتیجه بازی بستگی دارد. اگر تیم باخته باشد، دوست دارم به موسیقی آرامش بخش گوش بدهم تا بتوانم در مورد بازی فکر کنم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 632
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1179
بازدید ماه : 1014
بازدید کل : 143080
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت