اسلایدر

آندو: مصدومیتم جزئی است

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آندارنیک تیموریان بازیکن ملی‌پوش الخریطیات قطر از دیروز به اردوی تیم ملی ملحق شده و با وجود مصدومیت تمرین می‌کند. آندو که در بازی باشگاهی‌اش آسیب دیده در گفتگو با سایت گل مصدومیتش را جدی نمی‌داند و امیدوار است مقابل ازبکستان بازی کند.

مصدومیتت تا چه حد برطرف شده؟

یک مصدومیت جزئی در همسترینگ پایم داشتم که رفع شد و الان وضعیتم خوب است و دارم با ملی‌پوشان تمرین می کنم. از نظر بدنی آماده هستم. تمریناتم را بیشتر کرده‌ام و اگر در بازی ازبکستان فرصت بازی داشتم، سعی می‌کنم به تیم کمک کنم.

پس می‌توانی مقابل ازبکستان بازی کنی؟

من مشکلی برای بازی ندارم اما بازی کردنم دست من نیست و اگر کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم.

بازی با ازبکستان را چطور می‌بینی؟

هر چند ازبکستان در بازی رفت خیلی خوب کار کرد اما تیم ملی در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌برد و می‌توانیم چهارشنبه بازی خوبی انجام دهیم و دوباره ازبکستان را شکست دهیم. به نظرم ازبک‌ها از کره جنوبی هم قوی‌تر هستند اما تیم ملی توانایی شکست دادن آنها را دارد.

به نظرت تماشاگران مثل بازی کره از این بازی استقبال می‌کنند؟

به نظرم در بازی با ازبکستان بیشتر از همیشه به حمایت و تشویق مردم و رسانه‌ها نیاز داریم. الان تیم ملی فوتبال بیشتر از همه تیم‌های ورزشی باید حمایت شود چرا که صعود به جام جهانی به نفع ورزش و فوتبال ایران است و باعث پیشرفت آن می‌شود.

این روزها شایعاتی درباره مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با تو و حضورت در این تیم مطرح است!

اینها شایعه است. من بازیکن الخریطیات هستم و می‌خواهم با این تیم به هدفی که دارم برسم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:اندو,بازی,عکس,مشکل,کادرفنی,صلاح, ] [ 21:2 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 573
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1120
بازدید ماه : 955
بازدید کل : 143021
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت