اسلایدر

چشمک گواردیولا به آبی های لندنی

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش روز-چشمک گواردیولا به آبی های لندنی؛ پپ تحت تاثیر خریدهای چلسی

 

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، پپ گواردیولا، مربی سابق باشگاه بارسلونا تمایل زیادی دارد تا سرمربی آتی چلسی لقب بگیرد.

گواردیولا بعد ازخداحافظی ازنیمکت مربیگری بارسا اعلام کرده بود که قصد دارد تایک سال به استراحت بپردازد وبعد از آن به دنیای مربیگری بازخواهد گشت و حالا گویا به دوستانش اعلام کرده که آینده او در استمفورد بریج خواهد بود. پپ بعد از کسب سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی اروپایی در طول 4 فصل حضور برروی نیمکت بارسا، حالا درنیویورک تعطیلات یک ساله اش را درکنار خانواده اش سپری می کند و گویا درهمان زمان که اعلام کرد که یک سال دور ازفوتبال خواهد بود،درخواستی را از چلسی دریافت کرده و آن را رد کرده بود.

به همین خاطر هم بود که سران چلسی برای اعلام نام روبرتو دی متئو، مربی موقت تیمشان که چلسی را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند، حدود سه هفته درنگ کردندوبعد از حدود 25 روز نام این مربی ایتالیایی که بزرگترین افتخار اروپایی چلسی رابه همراه آورده بود به عنوان مربی آتی شان اعلام کردند.

این خبر درحالی منتشر شده که چلسی شنبه شب،بعد از هفته ها صدرنشینی در لیگ برتر، صدرجدول رابه منچستریونایتد تحویل داد و برای دفاع از قهرمانی اروپایی اش کار آسانی ندارد و4شنبه شب باید مقابل شاختاردونتسکی قرار بگیرد که دراوکراین از سد  آبی ها عبور کرده بود.

از سوی دیگر، پپ گواردیولا، یکی ازموفق ترین مربیان فوتبال دنیا، درطول دوران حضورش روی نیمکت بارسا، رکورد72%برد را کسب کرده بود وحالا نام او در لیست رویاهای اکثر باشگاه های بزرگ اروپایی است؛ اما گویا او بعد از مشورت با بزرگان فوتبال،چلسی را گزینه ایده آلی می داند.اگر به خریدهای تابستانی چلسی هم توجه کنید، شاید متوجه تغییراتی درساختار این تیم شوید. خوان ماتای اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی به همراه اسکار برزیلی و ادن آزارد بلژیکی به چلسی پیوستند؛ بازیکنانی که دقیقا با سبکی مشابه با سبک کاری پپ کار می کنند.

همین خریدها هم فاکتورتاثیرگذاری درتصمیم پپ برای زندگی درلندن است.حالا این رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه چلسی است که تحت فشار است تا شرایط پیاده سازی برنامه های بلندمدت گواردیولا را درتیمش فراهم کند.

پپ گواردیولا در 8 ماه می سال 2008 جانشین فرانک ریکاردهلندی شد و لیونل مسی زیر نظر او شکوفا شدو چابی ارناندس و آندرس اینیستا هم در تیم او بود که مبدل به چنین بازیکنان کاملی شدند؛چرا که هردوی آنها در فینال اروپایی سال 2006 بارسا مقابل آرسنال،نیمکت نشینان تیم ریکارد بودند ولی حالا دو نفر از بهترین  بازیکنان میانی دنیا هستند.

این درحالی است که سران منچسترسیتی هم بی صبرانه درانتظار به خدمت گرفتن گواردیولا هستند و از سوی دیگر تیم هایی مثل میلان و بایرن مونیخ هم تمایل زیادی به جذب پپ دارند .هرچند که همه چیز به آینده این تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد.به ویژه در منچسترسیتی که درصورت دومین حذف زودهنگام این تیم از گردونه رقابت های اروپایی، ممکن است اختلافات با مانچو بیشتر شود. از سوی دیگر با روی کار آمدن فران سوریانو و تکسیکی بگیرستاین به عنوان مدیران اجرایی و ورزشی سیتی، که پیش از این ازجمله مدیران موفق بارسلونا بودند، خیلی ها از احتمال حضور پپ درورزشگاه اتحاد صحبت می کنند.

پپ گواردیولا درروز8 می سال 2008 جانشین فرانک ریکارد شد و درطول 4 فصل، 14 جام قهرمانی برای بارسا به ارمغان آورد که دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لالیگا،دو قهرمانی در جام حذفی، دو جام سوپرکاپ یوفا، 3جام سوپرکاپ اسپانیا ودوقهرمانی در جام باشگاه های جهان از جمله افتخارات پپ با بارسا بود. او در روز 30 ژوئن سال 2012 از مربیگری بارسا کنار رفت و در مجموع 247 دیداری که این تیم را هدایت کرد، 179 برد، 47 تساوی و 21 باخت با این تیم کسب کرد تا میانگین بردهای بارسلونا با او 72.47% باشد. بارسا زیر نظر اوبه 638 گل رسید و 457 گل هم دریافت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:36 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 495
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1042
بازدید ماه : 877
بازدید کل : 142943
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت