اسلایدر

اوزیل: برای توپ طلا به رونالدو و کاسیاس رای می دهم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، اعلام کرد اگر می توانست توپ طلا را بین کریس رونالدو و ایکر کاسیاس تقسیم می کرد.

این در حالی است که رونالدو اعلام کرد که اگر می توانست در رای گیری توپ طلا به خودش رای می داد و کاسیاس نیز تاکید کرده بود انتخابش براساس اصول حرفه ای خواهد بود. اما اوزیل معتقد است که هر دو این بازیکنان به دلیل موفقیت هایی که در سال جاری به دست آوردند، شایسته دریافت توپ طلا هستند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دوست دارم یک رئالی برنده توپ طلا شود. من جایزه را به هر دو آنها می دهم.

رونالدو بازیکنی در کلاس جهانی است و این را در مدتی که در رئال بوده، نشان داده است. در مورد ایکر هم حرف نگفته ای باقی نمانده است. او یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. من به هر دو رای می دهم و با هر دو آنها رابطه خوبی دارم."

اوزیل همچنین در مورد انتقاداتی که رسانه هایی اسپانیایی در چند هفته اخیر از او کرده اند، گفت:" در اسپانیا وقتی یک بازی خوب را پشت سر می گذارید، بهترین بازیکن دنیا هستید و وقتی یک بازی بد دارید، به شما حمله می کنند.

من به این مسئله عادت کرده ام. برای من مهم حرف های مربی است. من تنها می خواهم به بهترین شکل به تیم کمک کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:32 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 223
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1494
بازدید ماه : 1329
بازدید کل : 143395
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت