اسلایدر

مورینیو:می توانیم و باید بهتر از این باشیم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مورینیو:می توانیم و باید بهتر از این باشیم؛نتیجه 1-3 عادلانه تر بود

 

رئال مادرید شنبه شب موفق شد تا با نتیجه 0-4 از سد رئال ساراگوسا عبور کند.

درپایان این بازی ژوزه مورینیو در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن صحبت های او را دراینجا مطالعه کنید:

*بازی برابروپایاپای: در دقایق از بازی بود که واقعا باید بازی خوب ساراگوسا را تحسین کرد. ما ازنظر تدافعی منسجم و خوب بودیم ولی از نظر خط حمله نه. ما لحظات سخت زیادی را پشت سرنگذاشتیم ولی می توانستیم منسجم تر باشیم. در خط حمله فرصت های زیادی را از دست دادیم.بازیکنان ما از همدیگر خیلی دور بودند. به نظر من نتیجه 1-3 نتیجه عادلانه تری بود؛ البته با درنظر گرفتن زحمات بازیکنان ساراگوسا. ما به پیروزی رسیدیم و به اندازه کافی برای بردر فرصت خلق کردیم.

*مصدومیت آلونسو و خدیرا: آن چیزی که من واقعا از آن لذت بردم این بود که تیم ما بدون خدیرا و آلونسو که دو بازیکن مهم در یک پست کلیدی در دوسال اخیر هستند، خوب بازی کرد. قبلا زمانی که یکی از این بازیکنان غایب بودند، تیم ما به دردست می افتاد و اگر هردویشان غیبت داشتند، تیم کاملا بی قرار بود. دو بازیکنی که جای آلونسو و خدیرا را پرکردند کار فوق العااده ای انجام دادند که اصلا هم آسان نبود. کاری که آنها کردند، به آنها اجازه داد تا هرکدامشان به یک گل برسند. مودریچ تلاش می کند و به خوبی درتیم جا افتاده. بازی کردن در اینجا با بازی در لیگ برتر خیلی تفاوت دارد و من واقعا خوشحالم.

*نیمه دوم بی سر و صدا: بازی تحت کنترل ما بود و نیاز به تلاش زیادی نداشت. ما پاسهای زیادی را از دست دادیم و در برخی دقایق بازی خیلی سخت بود که در اوج باشیم.به این خاطر که ما سه شنبه هم بازی مهمی برابر بوروسیا دورتموند داریم. عملکرد کلی است و نه فقط فیزیکی. همه چیز با هم است. تیم ما شرایط خوبی دارد . نمی توان گفت که ایده آل، ولی شرایط خوبی داریم.

*رکورد 100 برد: من نمی توانم باور کنم که 100 پیروزی به دست آورده ام. این موضوعاتی مربوط به شماست. داستان را اشتباه گرفته اید..مطمئنم. به نظر من، من 50 برد یا چنین تعداد بردهایی به دست آورده ام

 

* حضور آلبیول در ترکیب ثابت:  واران 19 سال سن دارد ودر 4 بازی متوالی بازی کرده بود و این بار به آلبیول اعتماد کردیم.

*شرایط رئال: تیم خوب است ولی نه آن طوری که باید خوب باشد ..ولی در مجموع شرایط خوبی داریم. خیلی از این بازی خوشم نیامد . ما می توانیم و باید بهتر بازی کنیم. البته مهمترین چیز برد است و البته این برد باید با آرامش به دست بیاید ولی من موافق این هستم که
باید به مراتب بهتر ازاین بازی کنیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:53 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 469
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1016
بازدید ماه : 851
بازدید کل : 142917
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت