اسلایدر

کاکا: هیچ وقت به فکر ترک رئال مادرید نبوده ام

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که می خواهد تا زمان اتمام قراردادش با رئال در این تیم بماند و به این نکته اشاره کرده که درطول تابستان هم به بررسی پیشنهادات دریافتی  فکر نکرده

کاکا، برنده توپ طلای سال 2007 در رقابت های این فصل لالیگا توانسته تا حدودی نظر مثبت مورینیو را به خود جلب کند. این درحالی است که او در فصل گذشته یک نیمکت نشین ثابت بود. کاکا در ماه سپتامبر و در یک بازی دوستانه هت تریک کرد و حالا بیش از پیش در برنامه های آقای خاص جایی برای خودش دست و پا کرده. آن دیدار دوستانه اولین بازی فصل کاکا بود .

کاکا در گفتگویی با استادائو گفت:« در طول تابستان وقتی صحبت های زیادی مرمورد جدایی من به گوش می رسید هم من به جدایی از رئال فکر نمی کردم. چون مطمئن بودم که می توانم کارهای زیادی با پیراهن رئال انجام دهم. الان هم هنوز 3 سال دیگر از قراردادم باقی مانده و فکر می کنم که می توانم در بازیهای تیم تاثیرگذار باشم. می خواهم در رئال مادرید بمانم. یک جایگاه درترکیب اصلی برای خودم دست و پا کنم و به جام های قهرمانی برسم.»

این ستاره 30 ساله به علاوه تمایل زیادی دارد تا در رقابت های جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورش به میدان برود. کاکا در ماه اکتبر و برای دیدارهای دوستانه تیم ملی کشورش مقابل عراق و ژاپن به اردوی سلسائو دعوت شد و در هر دوی این بازیها گلزنی کرد.

ستاره سابق میلان در ادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که دو بازی ای که برای سلسائو انجام دادم، برایم خیلی خوب بود. در آن بازی ها نشان دادم که شرایط خوبی دارم. خوب بازی می کنم و آن دو بازی شخصا برای من خیلی مهم بود. این فصل هم برای من به منزله فصلی برای ثابت کردن خیلی چیزهاست. در بازیهای اخیر اعتماد به نفسم را باز یافته ام.»

کاکا در بخش پایانی صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که زمانی که در آینده به فوتبال برزیل بازگردد، ترجیح می دهد تا برای باشگاهی بازی کند که با پیراهن آن تیم به شهرت رسیده.کاکا گفت:« من در بازه زمانی کوتاه مدت به برزیل نخواهم رفت ولی اگر روزی به فوتبال برزیل بازگردم، انتخاب اول من سائوپائولو خواهد بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1401
بازدید ماه : 1236
بازدید کل : 143302
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت