اسلایدر

مهدی نظری: استقلال مرا می خواهد و من هم دوست دارم از فجر بروم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مهدی نظری مهاجم تیم فجرسپاسی شیراز مورد توجه کادر فنی استقلال قرار گرفته و مسئولان این باشگاه با مسئولان باشگاه فجر برای به خدمت گرفتن این بازیکن مذاکره کرده اند. هرچند محمود یاوری سرمربی فجرسپاسی مثل مورد رضا حقیقی با این انتقال مخالفت کرده اما مسئولان باشگاه فجر گویا با معاوضه نظری و یک بازیکن آبی پوش موافق هستند. نظری در این مورد توضیح می دهد.


 


* پیشنهاد استقلال به تو صحت دارد؟
- بله استقلالی ها به باشگاه فجر سپاسی پیشنهادشان را ارائه داده اند و مرا می خواهند.


* با خود تو هم صحبت کرده اند؟
- نه چون این کار حرفه ای نیست آنها با مسئولان باشگاه مذاکره کرده اند و بقیه مذاکرات به نیم فصل موکول شده است.


* پس یعنی موافق هستند؟
- اگر موافقت نشده مخالفتی هم نشده است برای همین به نیم فصل موکول کرده اند. البته می دانم آقای یاوری و مسئولان باشگاه به این انتقال تمایلی ندارند اما من خودم خیلی مایلم تیمم را عوض کنم! گویا باشگاه هم خواستار معاوضه من با دو بازیکن استقلال شده است.


* چرا چنین تصمیمی گرفته ای؟
- خب یک سری مسائل و اختلاف نظرها پیش آمده که فکر می کنم جدا شدنم هم به صلاح من است و هم باشگاه.


* چه مسائلی توضیح می دهی؟
- من به آقای یاوری خیلی علاقه دارم و باشگاه فجرسپاسی را هم دوست دارم اما بین من و آقای یاوری اختلاف افتاده و با این شرایط جایز نیست من در فجر بمانم!


* پس طلسم برنامه 90 تو را هم گرفت؟
- من پس از آنکه میهمان برنامه 90 بودم گل زدم اما آقای یاوری پس از آن حرف هایی زد که ناراحت شدم. البته در هر خانواده ای اختلاف است.


* پس بازی نکردنت مقابل فولاد هم به دلیل همین اختلافات است؟
- من مصدوم هستم اما مصدومیتم طوری نبود که نتوانم بازی کنم. فکر می کنم بخشی از آن به خاطر همان اختلاف باشد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:3 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 504
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1051
بازدید ماه : 886
بازدید کل : 142952
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت