اسلایدر

ولاسكو: ژاپن ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سرمربي تيم ملي واليبال، عملكرد خوب بازيكنانش و ارائه‌ي واليبال زيبا را يكي از دلايل مهم پيروزي برابر ژاپن دانست.

 

 

01-145.jpg

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خوليو ولاسكو پس از پيروزي بر ژاپن در نشست خبري اظهار كرد: انتظار چنين پيروزي قاطعي را برابر ژاپن نداشتيم اما اميدوار بوديم. با تمام ملي‌پوشان صحبت كرديم كه به دنبال واليبالي زيبا باشند و حريفشان را شكست دهند. حالا ژاپن را 3 بر صفر برده‌ايم و با يك ست ديگر وارد ليگ جهاني خواهيم شد. ما به عنوان تيم واليبال ايران نزديك شدن به ليگ جهاني را احساس مي‌كنيم و بايد براي رسيدن به آن باز هم تلاش كنيم.

 

وي ادامه داد: اگر بخواهم درباره‌ي اين مسابقه صحبت كنم در ابتدا بايد از ست سوم بگويم. ست سوم بازي بسيار سخت بود و با اشتباه‌هايي كه داشتيم نزديك بود بازي را واگذار كنيم. خوشبختانه با كار گروهي خوب تيم، دوباره همه چيز را برگردانديم و از يك باخت جلوگيري كرديم. روحيه‌ي تيمي بازيكنانم خيلي خوب است و فكر مي‌كنم با اعتماد به نفسي كه داريم مي‌توانيم در ديدار دوم نيز برنده‌ي ميدان باشيم.

 

ولاسكو در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه احساس مي‌شد ايران نسبت به بازي برابر مصر كمي كندتر بازي مي‌كرد و دليل اين موضوع چه بود؟ بيان كرد: فكر نمي‌كنم كندتر بوديم. شايد به اين دليل كه مسابقه را از تلويزيون ديديد فكر مي‌كرديد بازي سريع‌تر است. خود من هم وقتي يك مسابقه را از تلويزيون مي‌بينم احساس مي‌كنم آن بازي سرعت بيشتري دارد. اما نكته اين‌جا بود كه ما از ژاپن شناخت خوبي داشتيم. مي‌دانستيم كه آنها به خوبي مي‌پرند و با سرعت برابر ما بازي مي‌كنند. به همين دليل بازيكنان ما با برنامه‌اي كه داشتيم از منطقه‌هاي 4 و 2 و با حمزه زريني و شهرام محمودي كار مي‌كرديم تا هم بازي را بازتر كنيم و هم بتوانيم دفاع حريف را از پيش رويمان برداريم.

 

سرمربي تيم ملي واليبال ايران ادامه داد: دفاع وسط ما در اين مسابقه كمتر آبشار مي‌زد اما به گونه‌اي كار مي‌كرد كه خط دفاعي ژاپن كنترلش را از دست بدهد. خوشبختانه هم در دفاع و هم حمله عملكرد خوبي داشتيم و به پيروزي رسيديم.

 

خبرنگار ديگري درباره‌ي عملكرد چند بازيكن در رقابت‌هاي انتخابي المپيك پرسيد كه ولاسكو پاسخ داد: درباره‌ي رقابت‌هاي انتخابي المپيك حرفي نمي‌زنم. هم‌اكنون زمان ليگ جهاني است و كنفرانس مطبوعاتي ديدار برابر ژاپن است. درباره‌ي انتخابي المپيك كنفرانس برگزار كرديم و درباره‌ي همه‌ي موارد نيز حرف زديم.

 

خبرنگار كه قصد داشت جواب سوالش را بگيرد با خنده‌ي ولاسكو روبه‌رو مي‌شد و سرمربي تيم ملي نيز اين‌گونه جوابش را مي‌داد: همان‌طور كه گفتم درباره‌ي اين موضوع‌ها حرف زده‌ايم و لازم به تكرار نيست. بگذاريد درباره‌ي ديدار برابر ژاپن صحبت كنيم.

 

خبرنگار ديگري از ولاسكو درباره‌ي عملكرد ايران در ليگ جهاني پرسيد كه سرمربي تيم ملي واليبال بيان كرد: نمي‌توانم از امروز درباره‌ي عملكرد تيم ملي در ليگ جهاني حرف بزنم اما اميدوارم كه نتايج خوبي رقم بخورد. بايد با ذهنيت خوبي جلو برويم و البته اميدوارم نماينده‌ي فدراسيون جهاني نيز جو سالن واليبال ايران را به مسوولان جهاني انعكاس دهد تا واليبال ايران بتواند ميزبان رقابت‌هاي مهم باشد و به جايگاه اصلي‌اش برسد.

 

خوليو ولاسكو در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره‌ي دليل نتيجه‌ي نزديك ست سوم توضيح داد: فكر مي‌كنم در ست آخر تمركز تيمي از دست رفت و دليل آن اختلاف امتيازي بود كه در ست دوم به دست آورديم. در سرويس، دريافت و آبشار اشتباه داشتيم و همين موارد بر روي تيم تاثير گذاشت. البته يك سري اشتباه‌هاي عجيب نيز داشتيم كه معمولا آنها را انجام نمي دهيم اما خوشحالم عملكرد بازيكنانم به گونه‌اي بود كه دوباره به خود آمديم و پيروز شديم.

 

ولاسكو در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر پيش‌بيني‌اش از بازي دوم برابر ژاپن چيست؟ اظهار كرد: ايران در بازي نخست 3 بر صفر برنده شده كه اين برايش خيلي مهم است. اين اولين باري نيست كه چنين اتفاقي افتاده اما بايد مراقب باشيم تا غفلت نكنيم. بايد به دنبال پايان خوبي در مسابقه‌ي دوم باشيم. ژاپن چيزي براي از دست دادن ندارد و بدون استرس به ميدان خواهد آمد. به نظر من بايد همانند هميشه واليبال خوبي به نمايش بگذاريم و پيروز شويم. ايران اگر يك ست را با پيروزي پشت سر بگذارد به ليگ جهاني مي‌رود اما بايد دقت و تمركز بيشتري داشته باشد.

 

وي ادامه داد: بايد تكنيك و تاكتيك‌هايمان را بيشتر كنيم و با انجام تمام برنامه‌هايمان عملكردي همانند ديدار نخست داشته باشيم. البته فراموش نكنيم كه در بازي دوم نيز به حمايت هوادارانمان نياز داريم. نكته‌ي آخر اين‌كه بايد در دفاع دقت بيشتري داشته باشيم.

 

به گزارش ايسنا در پايان كنفرانس مطبوعاتي، يكي از پيشكسوتان واليبال، ولاسكو را خطاب قرار داد و گفت: 54 سال پيش برابر همين ژاپن شكست خورديم و آمده‌ام تا از تو به عنوان سرمربي تيم ملي ايران تشكر كنم.

 

وي يكي از عكس‌هاي قديمي تيم ملي واليبال را به ولاسكو و نماينده‌ي فدراسيون جهاني تقديم كرد.

 

به گزارش ايسنا برد 3 بر صفر ايران زمينه را براي حضور در ليگ جهاني فراهم كرده و تنها پيروزي در يك ست در ديدار يك‌شنبه حكم به صعود ايران به اين رقابت‌ها خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:17 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1424
بازدید ماه : 1259
بازدید کل : 143325
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت