اسلایدر

افشارزاده: حل مشكل مالی استقلال از عهده من خارج است

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بهرام افشارزاده مي‌گويد از حضور در هيات مديره باشگاه استقلال خوشحال است اما در عين حال تاكيد مي‌كند كه حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده‌اش خارج است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 بهرام افشارزاده مي‌گويد از حضور در هيات مديره باشگاه استقلال خوشحال است اما در عين حال تاكيد مي‌كند كه حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده‌اش خارج است.

به گزارش ايسنا، عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال با رد برخي شايعات مبني بر اين‌ كه حضور او در هيات مديره اين باشگاه براي خداحافظي از كميته ملي المپيك است، گفت: ماندن يا رفتن من از كميته ملي المپيك به هيچ عنوان به اين موضوع بستگي ندارد. بايد به مسائل پيش رو با ديد فراملي نگاه كنيم، از اين رو با توجه به سرمايه گذاري كه ورزش كشور بر روي من انجام داده و تجربياتي كه اندوخته‌ام وظيفه دارم در هر مسووليت ورزشي كه بر عهده‌ام قرار مي‌گيرد خدمتگذار باشم.

وي افزود: عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال را با پيشنهاد وزير ورزش و جوانان براي كمك به ورزش كشور پذيرفتم و در اين راه نيز از هيچ كوششي فروگذار نخواهم كرد. وزير ورزش اين پيشنهاد را در زمان برگزاري بازي‌هاي المپيك لندن با من مطرح كرد و من هم پذيرفتم. از اين‌كه مي‌توانم در كنار ساير دوستان به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال به ورزش كشورم خدمت كنم خوشحالم.

بهرام افشارزاده در ادامه درباره‌ي مشكلات مالي باشگاه استقلال گفت: حل مشكلات مالي اين باشگاه از عهده من خارج است و نمي‌توانم به تنهايي آن را رفع كنم اما با توجه به سوابق و تجربياتي كه دارم در برنامه‌ريزي بخش ورزش و به ويژه ورزش هايي غير از فوتبال مي‌توانم براي باشگاه استقلال موثر باشم.

دبير كل كميته ملي المپيك درباره زمان برگزاري مجمع انتخاباتي اين كميته هم گفت: مجمع انتخاباتي كميته ملي المپيك در موعد مقرر يعني حداكثر سه ماه پس از بازي‌هاي المپيك برگزار مي‌شود و به تعويق نخواهد افتاد. زمان دقيق برگزاري اين مجمع به زودي در يكصد و چهل و دومين نشست هيات اجرايي اين كميته مشخص مي شود و اميدواريم پيش از برگزاري اين مجمع اساس‌نامه فدراسيون‌هاي ورزشي اصلاح شود و مورد تاييد فدراسيون‌هاي بين‌المللي قرار بگيرد.

عضو جديد هيات مديره باشگاه استقلال با اشاره به اين‌كه طبق قانون برگزاري انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي بر عهده وزارت ورزش و مجامع اين فدراسيون‌ها است، اضافه كرد: پس از حضور محمد عباسي در راس وزارت ورزش و جوانان تعامل مطلوبي بين اين وزارتخانه و كميته ملي المپيك بوجود آمد كه نيتجه آن موفقيت در بازي‌هاي المپيك لندن بود.

افشارزاده درباره علت پرداخت نشدن حقوق ماهانه 50 ميليون ريالي به رضا مهماندوست سرمربي سابق تيم ملي تكواندو از سوي اين فدراسيون و اعتراض‌هاي اين مربي كه منجر به بركناري او شد، گفت: اين حقوق را كميته ملي المپيك براي سرمربيان تيم‌هاي مدال‌آور در المپيك در نظر گرفت و رييس فدراسيون بايد اين مبلغ را پرداخت مي‌كرد اما چنين نشد. كميته ملي المپيك براي سرمربيان و مربيان تيم‌هاي ملي رشته‌هاي مدال‌آور در المپيك به ترتيب ماهيانه 50 و 30 ميليون ريال در نظر گرفت و اين مبلغ حتي در زمان سرمربي‌گري فريبرز عسگري سرمربي كنوني تيم ملي تكواندو نيز به حساب فدراسيون مربوطه واريز شد.

وي افزود: پس از اين كه فدراسيون تكواندو حقوق رضا مهماندوست را پرداخت نكرد نشست‌هايي با سيدمحمد پولادگر برگزار كرديم و خواستار پرداخت اين مبلغ به مهماندوست شديم اما رييس فدراسيون تكواندو قانع نشد. 

بنا بر این گزارش، دبير كل كميته ملي المپيك درباره نامه كميته بين المللي المپيك (IOC) به اين كميته گفت: در اين نامه به مواردي از جمله ارسال اساس‌نامه كميته ملي المپيك ايران به IOC، اصلاح اساس‌نامه فدراسيون‌ها و تاييد آن از سوي فدراسيون‌هاي بين المللي و استقلال فدراسيون‌هاي ورزشي در ايران اشاره شده بود كه تمامي اين موارد را طي نامه‌اي به وزير ورزش و جوانان اعلام و اساس‌نامه كميته ملي المپيك را تهيه و به IOC ارسال كرديم.

افشارزاده همچنين درباره نامه اتحاديه بين المللي دوچرخه‌سواري به فدراسيون دوچرخه سواري ايران گفت: در اين نامه انتخابات اين فدراسيون مورد تاييد قرار نگرفته و از مسوولان فدراسيون كشورمان خواسته شده است كه در نشست سي‌ويكم شهريور ماه اتحاديه بين المللي دوچرخه‌سواري در كشور هلند از خود دفاع كنند. فدراسيون‌هايي كه انتخابات آن‌ها مورد تاييد فدراسيون بين المللي مربوطه قرار نگيرد در انتخابات كميته ملي المپيك حق راي نخواهند داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:1 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 501
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1048
بازدید ماه : 883
بازدید کل : 142949
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت