اسلایدر

بوفون: کیفیت فوتبال پیرلو در حد مسی است

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جان لوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که آندره آ پیرلو به اندازه مسی خوب است ویادآوری کرده که هم تیمی اش به اندازه مسی به شهرت نرسیده؛ چون به اندازه ستاره آرژآنتینی بارسا به گل نرسیده است.

مسی در سال 2012 رکوردگلزنی دنیا را شکست و توانست در طول یک سال میلادی 91 گل به ثمر برساند. حالا بوفون در تمجید از مسی به این نکته اشاره کرده که پیرلو هم توانایی هایی مشابه با مسی دارد

بوفون در صحبت هایی به اسپورت مدیاست گفت:« در هر نسل، تنها یکی از این بازیکنان ظهور می کند. من فکر می کنم که بعید است که انسان دیگری ظهور کند که بتواند آمار و ارقام گلزنی مسی را تکرار کند. البته باید درنظر داشت که مسی یک مهاجم است و این اعداد و ارقام توسط یک مهاجم رقم خورده. به نظر من آندره آ پیرلو هم همین کیفیت و توانایی را دارد. او نباید به کسی حسادت کند؛ ولی در دنیای فوتبال جوایز همیشه به کسانی می رسد که گلزنی می کنند.»

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایطی که دارد تا 37 سالگی در دنیای فوتبال خواهد ماند و یادآوری کرد که موفقیت یوونتوس در فصل گذشته به او اعتماد به نفس و خودباوری زیادی داد:« من 34 ساله ام ولی هنوز حس پیری نمی کنم و احساس می کنم که به بلوغ رسیده ام. می دانم که تا کجا می توانم به جلو بروم و فکر می کنم که دست کم می توانم سه سال دیگر در بالاترین سطح دنیای فوتبال حاضر باشم.»

بوفون فصل گذشته با یوونتوس به دو جام قهرمانی رسید و قهرمانی در سری آ و سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرد و درنهایت با تیم ملی ایتالیا تا فینال رقابت های یورو2012 رسید ولی در فینال بانتیجه 0-4 مقابل اسپانیا شکست خورد.

بوفون ادامه داد:« سال 2012 برای من سالی مملو از رضایت ورزشی و فردی بود. سالی بود که من برای مدتها آن را در ذهن خواهم داشت. ما توانستیم به لطف تلاش زیاد و عرق ریختن کارهایی به یادماندنی را انجام دهیم و خوش شانس بودیم که سرمربی بزرگی هم داشتیم. کسی انتظار نداشت که ما در یورو به فینال برسیم .»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:بوفون:, کیفیت, فوتبال پیرلو, در حد مسی, است,خبر,عکس, ] [ 11:46 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 638
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1185
بازدید ماه : 1020
بازدید کل : 143086
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت