اسلایدر

کنته: با احترام به مصاف سلتیک می رویم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ز

آنتونیو کنته، سرمربی باشگاه یوونتوس در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که تیمش در بازی خود در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک، با احترام تمام به مصاف حریف  اسکاتلندی اش خواهد رفت

در آخرین مصاف این دو تیم که در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2001 برگزار شد، سلتیک توانست در خانه با نتیجه 3-4 از سد یووه عبور کند. در آن بازی نیل لنون، سرمربی کنونی سلتیک برای این تیم بازی می کرد.دراین میان، آنتونیو کنته سرمربی بینکونری می داند که بازی سختی در انتظار تیمش است . این درحالی است که شاگردان او تا به اینجای رقابت ها، عملکرد فوق العاده ای در اروپا و لیگ ایتالیا از خود به اجرا گذاشته اندد. کنته در صحبت هایی درمورد بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک در مرحله یک هشتم نهایی به و سایت رسمی یوفا گفت:« ما باید مسیر حرکتی مان در لیگ قهرمانان اروپا را به سان یک پروسه ببینیم. باید در این پروسه رشد کنیم و به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. سلتیک تیم خوبی است. آنها در مرحله گروهی بارسلونا را شکست دادند و از گروهی به دور بعد رسیدند که در آن گروه تیم های قدرتمندی مثل بنفیکا و اسپارتاک مسکو حضور داشتند.»

 

کنته ادامه داد:« سلتیک بازیکنان خوبی مثل گئورگیوس ساماراس و کریس کامنز را دراختیار دارد. ما با هیجان و همچنین احترام زیادی برای حریف، به مصاف آنها خواهیم رفت. می خواهیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشیم و تمام توانمان را به کار بگیریم.»

از سوی دیگر پاول ندود، یکی از مدیران بینکونری هم درمورد این بازی گفت:« قرعه ما می توانست به مراتب بدتر از این باشد؛ هرچندکه سلتیک هم تیمی است که باید به آنها احترام گذاشت. آنها در مرحله گروهی بارسلونا را شکست دادند و باشایستگی تمام به این مرحله راه یافتند. من سابقه بازی کردن در سلتیک پارک را دارم و می توانم تضمین کنم که شاهد یک بازی با جو فوق العاده ای خواهیم بود. در مراحل حذفی تجربه کاملا مهم است و امیدوارم که بازیکنان ما با عزمی راسخ به مصاف سلتیک بروند. بازی خانگی در دور برگشت، قطعا برتری نسبتی ای برای ما به همراه خواهد داشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1391برچسب:کنته: ,با احترام, به مصاف, سلتیک ,می رویم,خبر,عکس,, ] [ 11:55 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 709
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1256
بازدید ماه : 1091
بازدید کل : 143157
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت