اسلایدر

گزارش جنجالی: دلیل دلخوری رونالدو چه بود؟!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خاویر ماتایاناس، خبرنگار روزنامه آ.اس در وبلاگ شخصی اش جملاتی را از قول فلورنتینو پرس خطاب به کریستیانو رونالدو نوشته که این جملات در رسانه های اسپانیایی و به ویژه روزنامه های کاتالان که از هر کوچکترین رخنه ای برای گزیدن کهکشانی ها بهره می گیرند، بازتاب گسترده ای داشته. شاید بهتر باشد که مستقیم به سراغ وبلاگ خبرنگار روزنامه مادریدی آ.اس برویم

زمانی که رونالدو اعلام کرد که می خواهد از باشگاه برود، فلورنتینو در جوابش به رونالدو گفت:« اگر تو بروی ، پول حاصل از فروش تو را برای خرید مسی خرج می کنیم.» کریستیانو از سوی مدیران رئال احساس حمایت و محبت نمی کند.او معتقد است که هیچ وقت دررئال، از آن محبتی که در یونایتد از آن بهره می برده، برخوردار نبوده و مشکلش با سران باشگاه مادریدی، مشکل مالی نیست. این طور به نظر می رسد که او حس خاصی به فلورنتینو پرس هم ندارد و طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس در روز 16 نوامبر، رونالدو بیشتر به «خداحافظی » بارئال نزدیک است تا «تمدید قرارداد» با این تیم.

ماجرا از این قرار است که دیدار فلورنتینو و کریستیانو ومذاکره میان این دو، اتفاقی افتاده.مذاکره ای که نشان داد که رونالدو کلمه ناراحت را به جای کلمه «ناامید» به کار برده و گویا ستاره پرتغالی ازحضور در رئال ناامید بوده و نه ناراحت.داستان از این قرار است که در دیدار رونالدو و پرس که چند ماه پیش انجام شد، کریستیانو از رئیس رئال خواست تا به تعهدشان بر توافقاتی که بر سرحق پخش تصویراو و توافقات دیگر به عمل آمده بود، وفادار باشند و پرس به او گفت که این کار را نمی کند. بنابراین کریس به پرس گفته که می خواهد برود و فلورنتینو هم یک جواب درخور برای رونالدو از آستین درآورده و به او گفته که اگر برود، از پول عاید از فروش او برای خرید بازیکنی مثل مسی دست به کار خواهند شد.

چند ساعت بعد از رد و بدل شدن این صحبت ها، رونالدو در بازی رئال مقابل گرانادا، برای تیمش به میدان رفت، گل زد و گلزنی اش را جشن نگرفت و در نهایت در پایان بازی در میکسد زون به خبرنگاران گفت که از دست عده ای از مدیران رئال ناراحت است و آنها خودشان این را می دانند. این خبر دردنیا دست به دست چرخید. رونالدو می خواست بگوید که ناامید است ولی به جای کلمه ناامید، کلمه «ناراحت» از دهان او خارج شد.

حالا این طور به نظر می رسد که پرس، باوجود صحبت جنجالی و تحریک امیزی که خطاب به رونالدو برزبان آورده بود، نقشه دیگری درسر دارد و بازیکن دیگری را برای جایگزینی رونالدو درنظر گرفته. طبق گزارش پخش شده در پونتو پلوتا درروز 5شنبه به نظرمی رسد که سران رئال نیمار را به عنوان جانشین ایده آل رونالدو مدنظر دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:گزارش جنجالی:, دلیل دلخوری ,رونالدو چه بود؟! ,خبر,عکس,روزنامه,, ] [ 16:13 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 459
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1006
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 142907
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت