اسلایدر

مربی نیویورک کاسموس:

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باشگاه نیویورک کاسموس در سال 2013 بعد از بیست وهشت سال، در سال 2013 مجددا به رقابت های لیگ فوتبال آمریکای شمالی باز می گردد. این تیم در سال 1984 منحل شد و در سال 2010 بود که پل کمسلی، این باشگاه را خریداری کرد تا آن را مجددا وارد رقابت های لیگ ام.ال.اس نماید.

باشگاه نیویورک کاسموس یکی از باشگاه های قدیمی و صاحب نام قاره آمریکا بود که بازیکنان بزرگی چون پله، بکن باوئر و کارلوس آلبرتو پیراهن آن را برتن کرده بودند. حالا این تیم آماده بازگشت به روزهای خوب است و در سال 2013 جووانی ساوارس، هدایت این تیم را در دست خواهد گرفت .

ساوارس که پیش از این در تیم های پایه ای به مربیگری پرداخته بود در صحبت هایی به پانوراما دات کام اعلام کرد که ممکن است از پندو اندرزهای پپ گواردیولا که در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند بهره بگیرد.

ساوارس در این باره گفت:« نصیحت؟ یک نفر می تواند ازنظرات هرچند نفری که دوست دارد بهره بگیرد. به ویژه نظرات کسی مثل گواردیولا که این همه به موفقیت رسیده و یک فرد خلاق و نوآور بوده قطعا کارساز است. کاری که گواردیولا در دنیای فوتبال انجام داد، نوآوری بوده. آن هم در شرایطی که از نظر خیلی ها او شرایط کافی و مناسبی برای در دست گرفتن هدایت بارسا را نداشت. از نظر من افتخار بزرگی خواهد بود که بابهره گیری از حضور پپ در نیویورک، او را به نوشیدن یک قهوه دعوت کنم تا کمی از تجربیات او بهره بگیرم. برای شنیدن حرفهایی که مورد علاقه هردویمان است و مربوط به فوتبال است.»

این مربی بی نام و نشان درمورد برنده توپ طلای امسال گفت:« خیلی سخت است. چون همه همیشه از بازیهای مسی خوششان می آید. اولین واکنش هرکسی می تواند این باشد که هر ساله مسی را شایسته کسب توپ طلا بداند ولی نمی توانیم کارهای بزرگی که بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، اینیستا و سایرین انجام داده اند را نیز نادیده بگیریم. از نظر من این جایزه در فوتبال اسپانیا باقی خواهد ماند و به یکی از بازیکنان دو تیم بارسلونا یا رئال مادرید می رسد. اگر نظر من را بخواهید می گویم که درحال حاضر مسی بالاتر و برتر از تمام بازیکنان دیگر است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 697
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1244
بازدید ماه : 1079
بازدید کل : 143145
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت