اسلایدر

مورینیو: تا پایان قراردادم می مانم؟

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی در دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانسی خبری شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.دراینجا می توانید گزیده صحبت های او را به نقل از روزنامه آ.اس مطالعه کنید:

*قرارداد با رئال:   آیا تا پایان قراردادم با رئال در سال 2016 اینجا می مانم؟ تیم من چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد و اصلا جالب نیست که من راجع به خودم صحبت کنم. ترجیح می دهم تا درمورد بازی حرف بزنم.

*بازگشت احتمالی به انگلیس:من هیچ وقت علاقه و احساساتم را نسبت به انگلیس مخفی نکرده ام. هرچند که بعضی ها از این حرفها خوششان نمی آید. من یک احساس ویژه ای نسبت به انگلیس دارم که مرا به خود جلب می کند. در انگلییس همیشه با بازی های سخت و دشواری روبرو هستی ولی از این بازیها لذت می بری

*گواردیولا، برترین مربی سال؟: من از این تصمیم خوشحالم. چون من پیش از این در طول دوران مربیگری ام در انگلیس، پرتغال و ایتالیا این عنوان را کسب کرده ام و عنوان جدیدی برای من نیست. از اینکه این عنوان به من تعلق نگیرد، بیشتر تحت تاثیر هستم تا اینکه این عنوان به من برسد.من با قهرمانی تیمم در لالیگا هم خوشحالم.

*صد بازی در لیگ قهرمانان اروپا: دو لحظه برتر برای من، دو قهرمانی ای هستند که در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردم. این همان چیزی است که الان همه ما خواهانش هستیم. لحظات منفی من هم دو نیمه نهایی ای بود که در ضربات پنالتی شکست خوردیم. شکست هایی که همیشه دردناک هستند و یک لحظه سومی هم هست که از نظر دادن درباره اش منع شده ام (احتمالا منظور آقای خاص نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011 مقابل بارسلونابود)

*منچسترسیتی: قبل از شروع رقابت های این فصل سیتی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا ممکن است قهرمان این فصل،تیمی باشد که جزو مدعیان نباشد و به خاطر انگیزه هایی که دارد به قهرمانی برسد ولی عادی نیست که سیتی به همین زودی از گردونه رقابت ها کنار برود ولی این هم بخشی از فوتبال است. این برای آنها ناامید کننده است. حتی این احتمال وجود دارد که آنها مقابل ما و دورتموند به پیروزی برسند ولی باز هم با 8 امتیاز از گردونه رقابت ها کنار بروند.

*بازی رفت مقابل سیتی:  از اولین دقیقه می دانستیم که دراین گروه کار سختی داریم و یک یا دو تیم بزرگ ممکن است در مرحله گروهی حذف شوند و هراشتباه کوچکی گران تمام می شود. گروه های ساده تری هم هستند. چون رئال ،سیتی و دورتموند هر سه مدعی قهرمانی بودند و آژاکس هم امتیازات مهمی کسب کرده. ما در رئال می دانیم که چطور باید واکنش نشان دهیم.

*بنزما: زمانی که تیمی خوب بازی می کند، کار برای مهاجمان راحت تر است. من اخبار زیادی راجع به بازی کریم مقابل اتلتیک بیلبائو شنیدم و خواندم ولی تیم ما در آن بازی خیلی خوب بود

*اسین: اسین مشکل فیزیکی دارد و نتوانست ما را در این سفر همراهی کند؛ دقیقا مثل موراتا، مارسلو و ایگواین


*تفاوتهای رقابت ها: لالیگا، لالیگا است. هر تورنمنتی شرایط خودش را دارد . در انگلیس تفاوت زیادی بین دو تیم صدرنشین و سایر تیم ها وجود ندارد. 4 یا 5 تیم هستند که شانس قهرمانی دارند. لیگ آنها رقابتی تر است. من در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا کارکرده ام و به عنوان یک مربی حرفه ای رشد کرده ام. درهر کشور شرایط متفاوت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1534
بازدید ماه : 1369
بازدید کل : 143435
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت