اسلایدر

مورینیو: خودم را محبوبتر از چیزی که بقیه تصورمی کنند،می دانم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در نسخه اخیر مجله «روندا ایبریا» ، عکس ژوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید را روی جلد می بینیم. آنها با مورینیو یک گفتگوی طولانی انجام داده اند که روزنامه مارکا بخش هایی از آن را بازتاب داده.

ژوزه مورینیودرمورد حضورش برروی نیمکت مربیگری رئال گفته:« هیچ وقت به استعفا از مربیگری رئال فکر هم نکردم.» او ادامه داد:« من خودم را خیلی محبوبتر از آنچه مردم فکر می کنند می دانم.»

آقای خاص درمورد زندگی در مادرید و مربیگری در برنابئو گفت:« هیچ وقت به استعفا از مربیگری رئال فکر نکرده ام. لحظات سختی که سطح اجتماعی باآنها روبرو می شوی، فقط چند لحظه هستند و فراتر از این هم نیست. این مسائل کاملا تعریف شده ومشخص هستند. دقیقا مثل این که فرزندت از تو بخواهد که تو به مدرسه نروی تا اینکه او بتواند زندگی اش را با آرامش دنبال کند. یا اینکه همسرت از تو بخواهد که زمانی که او در یک مغازه خرید می کند، داخل ماشین بنشینی. این بهایی است که من باید به خاطر داشتن شغلی که مرا مملو از احساسات می کند، بپردازم.»

مورینیو ادامه داد:« من به مراتب بیشتر از آنچه که مردم فکر می کنند، خودم را محبوب احساس می کنم. هواداران زیادی،حتی درمیان هواداران تیم های حریف هستند که مرا تحسین می کنند و برای کارنامه حرفه ای و شخصیت فردی من احترام قائلند. من دائم در مبارزه دائمی با خودم هستم. آنچه به من انگیزه می دهد این است که همیشه دوست دارم بهترین باشم. در هر شرایطی، هربار بیشتر به دیگران فکر می کنم و فکر می کنم که این مرا مبدل به انسان بهتری می نماید.»

آقای خاص درمورد دنیای مربیگری و وظایف یک مربی گفت:«مربیگری هر روز سخت تر از قبل می شود .یک مربی دردنیای امروزی، نمی تواند همان مربی 10، بیست یا سی سال پیش باشد. مربیگری حرفه ای است که درحال رشد و پیشرفت دائمی است. وظایف یک مربی به مراتب فراتر از انتخاب 11 بازیکن، آموزش تاکتیک ها و یا تصمیم گیری درمورد تعویض هاست.»

این مربی پرتغالی خاطره ای از اولین روز دانشگاهش داد:« در اولین روزی که به دانشگاه رفته بودم به یکی از استادان گفتم:"من می خواهم خودم را برای مربیگری در دنیای فوتبال آماده کنم و نمی دانم که در کلاس شما چه باید بکنم." این استاد به من گفت:"اگر می خواهی یک سرمربی بزرگ در دنیای فوتبال شوی، نباید فقط درمورد فوتبال اطلاعات داشته باشی." الان می فهمم که حق با او بوده.»

مورینیو در مورد فوتبال و فوتبالیست ها در جامعه کنونی گفت:« فوتبال یک پدیده اجتماعی غیرقابل مقایسه است. فوتبال جهانی ترین زبان ممکن است .تعداد افرادی که با زبان فوتبال صحبت می کنند به مراتب بیشتر از کسانی است که به زبان های انگلیسی یا اسپانیایی حرف می زنند. فوتبال یک پدیده جهانی است که نژادها، فرهنگ ها و ادیان را درکنار هم قرار می دهد. به همین خاطر هم هست که مسئولیت اجتماعی ما خیلی زیاد است.»

آقای خاص ادامه داد:« در خیلی موارد بازیکنان تراز اول فوتبال دنیا، الگوهای خوبی برای اجتماع هستند ولی در خیلی ازموارد هم این طور نیست. باوجودتمام هوشیاری احساسی و کنترل احساسی که در رفتارت داری، لحظاتی هست که در آن لحظات نمی توانی احساساتت را کنترل کنی و اشتباهاتی را مرتکب می شوی. در رسانه های اجتماعی هم این لحظات را بازتاب می دهند. مخصوصا در این روزها که رسانه ها خیلی رقابتی کار می کنند. شاید این وظیفه ماست که کمک رسانی کنیم تا الگوهای خوب، بر الگوهای منفی ترجیح داده شوند.»

مورینیو در بخش دیگری از صحبت  هایش گفت:« شاید اگر بگویم که ما باید در تمامی زمان ها صادق باشیم، پیش پا افتاده به نظر برسد ولی واقعا من این طور فکر می کنم. فکر می کنم که باید همیشه یک شخصیت از خودت ارائه دهی و درمیان کسانی که تو را محاصره می کنند، همیشه یک جور و یکرنگ باشی.من سعی می کنم که در شغلم اینگونه باشم و تا پایان هم همین طور بمانم.»

آقای خاص یک راز از زندگی اش را هم برملا کردو گفت:« من به 50 سالگی نزدیک می شوم. یک عدد رند که معنی و مفهوم زیادی دارد. در شهر زادگاهم برایم یک بزرگداشت کوچک ترتیب داده اند و اگر به پشت سرم نگاه کنم، نمی توانم مانع از ظهور یک لبخند برروی چهره ام شوم.»

آقای خاص صحبت هایش را این طور به پایان برد:« از سنین جوانی می دانستم که برای پیشرفت در این کار، باید به کشورهای دیگر بروم.سفر رفتن و رویارویی با چالشهای مختلف برای رشد و پیشرفت لازم و ضروری است. زمانی که مربیگری را شروع کردم، به عنوان هدف، کار کردن در پرتغال ،انگلیس، ایتالیا و اسپانیا را برای خودم تعریف کردم. حالا اهدافم را کامل کرده ام. زمانی که دوران حضورم در رئال به پایان برسد، نمی دانم که چه مسیری را باید دنبال کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:37 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1288
بازدید ماه : 1123
بازدید کل : 143189
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت