اسلایدر

ادعای روزنامه گاتزتا دلوسپورت

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت، سران باشگاه پاری سن ژرمن آماده اند تا دوباره برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو دست به کار شوند و علاوه بر او برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو نیز آستین بالا زده اند. این روزنامه ایتالیایی در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مذاکرات سران رئال و رونالدو برای تمدید قرارداد ستاره پرتغالی به بن بست خورده و از همین رو سران تیم پاریسی بی صبرانه درانتظار آن هستند تا با بهره گیری از این موقعیت طلایی ، کریس را به پاریس ببرند
البته در این گزارش به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو برای تمدید قراردادش با کهکشانی ها دستمزد خالص سالانه 18 مییلیون یورو طلب کرده است.قرارداد کنونی او با رئال تا سال 2015 اعتبار دارد ولی ایتالیایی ها معتقدند که ناراحتی اخیر رونالدو مربوط به همین موضوع بود و بعد از بازی تیمش مقابل گرانادا دراوایل ماه سپتامبر این ناراحتی را بروز داد.
سران رئال حاضرند که دستمزد رونالدو را تاسالی 14 میلیون یورو افزایش دهند؛ چرا که آنها از سویی نگران اجرایی کردن قانون «فیرپلی مالی» که از سوی یوفا اعلام شده هستند و می دانند که درصورت رعایت نکردن این قانون، عواقب سختی پیش روخواهند داشت.
از سوی دیگر شیخ الثانی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن مشکلی برای پرداخت دستمزد مورد درخواست رونالدو ندارد  و به علاوه باکی از پرداخت 100 میلیون یورو برای خرید ستاره پرتغالی ندارد.هرچند که بند ذکر شده درمورد جدایی زودهنگام کریس از رئال 1000 میلیون یورو است ولی به نظرمی رسد که سران رئال بادریافت 100 میلیون یورو هم حاضر به فروش او خواهند شد.شنیده می شود که شیخ الثانی به ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو و مورینیو اعلام کرده که آماده است تا این دو را به رئال بیاورند.
این اخبار درحالی منتشر شده که سران رئال مادرید همیشه خیلی روشن وشفاف اعلام کرده اند که تحت هیچ شرایطی جدایی رونالدو از تیمشان را نمی پذیرند؛چرا که کریس این روزها سنگ بنای تیم مادریدی است و کهکشانی ها برای فصول بعدی هم روی او حساب بازکرده اند.
از سوی دیگر گویا جاه طلبی های پاری سن ژرمن هم تمامی ندارد؛ حالا آنها نه تنها برای کریس رونالدو، بلکه برای مورینیو نیز دام پهن کرده اند.این طور به نظر می رسد که پاریسی ها آقای خاص را گزینه ایده آلی برای هدایت تیمشان می دانند و معتقدند که مورینیو می تواند تیمشان را به اوج فوتبال اروپا برساند. و توانایی های او را فراتر از آنچلوتی می دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ] [ 9:50 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 618
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1165
بازدید ماه : 1000
بازدید کل : 143066
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت