اسلایدر


$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرالکس فرگوسن، سرمربی باتجربه منچستریونایتد انگشت اتهام باخت 4-5 تیمش مقابل چلسی در لیگ کاپ را به سمت نانی گرفته است.

یونایتد در این بازی که در استمفورد بریج برگزار می شد سه بار از حریف جلو افتادندو تا دقایق پایانی 2-3 پیش بودند ولی نانی توپ را از دست داد و همین از دست رفتن توپ در نهایت به یک پنالتی برای چلسی منتهی شد. ادن آزارد آن را مبدل به گل کرد و در نهایت چلسی با نتیجه 4-5 به پیروزی رسید.

سرالکس فرگوسن در پایان این بازی در صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که تنها باید تیم خودش را مقصر باخت به چلسی بداند.

درپایان بازی فرگوسن به اسکای سپورتس گفت:« ما توپ را از دست دادیم و گل سوم چلسی از راه رسید. آن هم در زمانی که کنترل کاملی بر بازی داشتیم و فوتبال واقعا خوبی را بازی می کردیم. آنچه به آن نیاز داشتیم این بود که مراقب جریان بازی باشیم و به مالکیت بر توپ را ادامه دهیم. نانی تصمیم گرفت که تلاش کند و از سد حریف مستقیمش عبور کند ولی توپ را از دست داد و همین توپ مبدل به یک پنالتی به نفع حریف شد. من نمی دانم که آیا پنالتی بود یا نه. ولی فکر می کنم که در آن زمان بازیکنان  جوان احساس خطر کردرند و در وقت های اضافه کار خیلی سخت شد.»

فرگوسن ادامه داد:«نانی با تجربه است.او یک بازیکن با مهارت های فردی بالاست و بازیکنی است که دوست دارد تا از سد حریفان مستقیمش عبور کند و من این شجاعت او را سرکوب نمی کنم . ولی در آن شرایط اگر او توپ را کنترل کرده بود، بازی با برد ما به پایان می رسید.»

فرگوسن با وجود ناامیدی اش از شکست دراین بازی به تمجید از بازیکنانی مثل رایان گیگز که دراین بازی دو گل زده بودند پرداخت و گفت:« فکر می کنم بخشهایی از زمان بازی فوق العاده بود. درمورد رایان گیگز باید بگویم که من بازیکنی دارم که باورنکردنی است که در سن 39 سالگی 120 دقیق بازی می کند. این ارزشهای فوتبالی اوست. گیگز یک الگوی بزرگ در زمین فوتبال و برای همگان است؛ حتی برای بازیکنان چلسی.»

فرگوسن ادامه داد:« ناامید کننده است. ما مجبور شدیم دست به قمار بزنیم و از مدافعان جوان استفاده کنیم. اصلا آسان نیست. همیشه می توانی با  فورواردهای جوان پا به بازی بگذاری ولی بازی کردن با مدافعان جوان آن هم در خارج از خانه ، شب سختی بود.البته برای حریف هم شب سختی بود و مدافعان جوان ما از آزمایش سربلند خارج شدند. ما کنترل بازی را در دست داشتیم.آنها حملات زیادی را ترتیب دادند ولی ضدحملات ما هم خوب بود.اگر با نتیجه 2-3 به پیروزی می رسیدیم، در پایان بازی حس دیگری داشتیم. الان باید فقط خودمان را سرزنش کنیم.»

نظر شما:آیا با صحبت های سرالکس موافقید؟ به نظر شما هم نانی مقصر باخت یونایتد در این بازی بود ؟نظرتان را با ما درمیان بگذارید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ] [ 16:55 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1538
بازدید ماه : 1373
بازدید کل : 143439
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت