اسلایدر

EL CLASICO

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اکتبر 2012 (یکشنبه 16 مهرماه) روز داغ فوتبال است.

از ساعت 18 و سی دقیقه که بازی نیوکاسل- منچستر در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکاسل آغاز خواهد شد، شب فوتبالی یکشنبه شب هم شروع می گردد.

کمتر از دو هفته پیش بود که شیاطین سرخ در الترافورد، 2-1 کلاغ ها را در جام اتحادیه شکست دادند و حالا این نبرد می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. ضمن آنکه دیدار دو تیم، همواره بازی زیبایی از آب در آمده و باید دید آلن پاردو چه تدابیری برای امتیاز گرفتن از سر الکس خواهد داشت.

*«در هنگام این بازی دنیا متوقف می شود!» آقای خاص حق دارد وقتی 400 میلیون بیننده تلوزیونی در ساعات میانی یکشنبه شب به طور مستقیم شاهد نبرد شاگردان او و مردان تیتو ویلانووا خواهند بود. (امیدواریم ما هم جز آمار رسمی بینندگان تلوزیونی این دیدار باشیم!)


بی شک حساس ترین و مهمترین بازی یکشنبه شب اروپا، سومین رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در فصل جدید است. نوکمپ در ساعت 21 و 20 دقیقه میزبان این ال-کلاسیکوست و همه فوتبال دوستان در سراسر جهان می خواهند آخرین نبرد رو در روی مسی- کریس، پیش از انتخاب بهترین بازیکن سال را ببینند. نبردی که البته شاید برنده سومی داشته باشد!

*در بین دو نیمه ال-کلاسیکو، آث میلان و اینتر میلان نیز در ساعت 22 و 15 دقیقه یکشنبه شب به مصاف هم می روند تا دویست و بیستمین دربی دلامادونینای رسمی را برگزار کنند. حضور کاسانو و پاتزینی در مقابل همبازی های قدیمی از نکات مهم این دربی حساس است.

آلگری و استراماچونی در این دیدار بزرگ از اهداف مشترکی نیز برخوردارند: کسب امتیازات کامل بازی برای نزدیک شدن به صدر جدول سری آ، رسیدن به آرامش تیمی، اثبات جایگاه خود و آشتی و جلب اعتماد هواداران.

*ولی دربی میلانو هم پایان هیجان فوتبالی 7 اکتبر در قاره سبز نیست. ورزشگاه ولودروم مارسی میدان جنگ دیگری است در حد ال-کلاسیکو! در واقع المپیک مارسی و پاریس سن ژرمن در ساعت 22:30 لاکلاسیکوی فرانسوی ها را به نمایش خواهند گذاشت. دیداری که از حساسیت بالایی برای طرفداران هر دو تیم برخوردار است. بازی بین دو تیم اول و دوم جدول لوشامپیونه حساسیت های خاص خود را دارد.

تیم پاریسی هرچند برنده آخرین مصاف بین دو تیم بوده اما سخت به دنبال انتقام شکست سنگین 3-0 سال گذشته در همین ورزشگاه است تا ریخت و پاش های فراوانش نتیجه بخش بنمایند.

*آخرین بازی یکشنبه شب فوتبالی اما نه یک دربی است و حتی نه لفظ ال-کلاسیکو دارد! اهمیت دیدار ساعت 23 ورزشگاه ویسنته کالدرون سوای از هیجانات ناشی از احساسات تماشاگران است. یک دیدار جذاب و مهیج بین دو تیم آماده این روزهای اسپانیا و حتی اروپا. آتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول لالیگا در خانه پذیرای مالاگای رده سومی است.

رقابت تیم پر احساس دیگو سیمئونه آرژانتینی برابر شاگردان با نشاط مانوئل پلگرینی شیلیایی نوید بخش یک مسابقه جذاب و دیدنی است که در آن می توان تقابل دو چهره سر زبان افتاده یعنی الیسیو و فالکائو را نیز تماشا کرد.

همچنین خبر های ال کلاسیکو را تا یکشنبه هر روز  داریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ] [ 8:44 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 303
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1574
بازدید ماه : 1409
بازدید کل : 143475
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت