اسلایدر

ستاره آرژانتینی بارسلونا.......

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که از مقایسه با مهاجم پرتغالی رئال مادرید خسته شده است.

 

لیونل مسی که 3 سال پیاپی برنده توپ طلا شده، اعلام کرد حاضر است توپ طلای امسال و سال آینده را با قهرمانی جام‌جهانی 2014 با تیم ملی آرژانتین مبادله کند.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در گفت‌و‌گو با فرانس فوتبال اظهار داشت: بدون تردید در جام‌جهانی حاضر می‌شویم. باید بگویم آرژانتین قهرمان جهان می‌شود. قهرمانی در جام‌جهانی رویایی است که هنوز تجربه‌اش نکرده‌ام.

مسی خود را مدعی اصلی بدست آوردن این جایزه نمی‌داند و 3 حریف اصلی خود را در راه کسب توپ طلا ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا و ایکر کاسیاس می‌داند.

وی در این باره اظهار داشت: کاسیاس را فراموش نکرده‌ام. از نظر من اینکه او دروازه‌بان است مانعی برای به دست آوردن این افتخار نیست. فکر نمی‌کنم کاسیاس نباید توپ طلا را بگیرد تنها به خاطر اینکه دروازه‌بان است. او بازیکن مهم و یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است.

به هر حال، مسی سال گذشته به ژاوی، اینیستا و سرجیو آگوئرو رای داد و اعلام کرد خوشحال خواهد شد اگر امسال هم به همان بازیکنان رای بدهد.

هنگامی که از مسی درباره رونالدو و رفتار اخیر وی به ویژه اعلام ناراحتی در مادرید سوال شد گفت: نه به این موضوع توجه می‌کنم و نه برایم جالب است. هر کسی این حق را دارد که هر کاری که دوست دارد انجام دهد. نمی‌دانم چرا این حرف را زده است و اهمیتی هم به آن نمی‌دهم. این به من ربطی ندارد که درباره شخصیت او قضاوت کنم. وقتی هر اتفاقی برای او می‌افتد، خبرنگاران به دنبال مقایسه من با او هستند تا در هر موضوع کوچکی مرا با او مقایسه کنند. از این مسئله خسته شده‌ام.

ستاره بارسا در پایان گفت: بارسلونا باشگاهی است که در آن بزرگ شده‌ام و نمی‌توانم تصور کنم که روزی اینجا را ترک کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 724
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1271
بازدید ماه : 1106
بازدید کل : 143172
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت