اسلایدر

گزارش روز: این هفته در فوتبال اروپا چه خواهیم دید؟

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رویارویی دوباره اورا و سوارس در روز گرامیداشت فاجعه هیلزبورو




دیدار لیورپول- منچستریونایتد همیشه جنجالی و پرهیجان است اما این بار دو تیم قصد دارند دشمنی ها را کنار گذاشته و در ابتدای دیدار روز یکشنبه، استفن جرارد و نمانیا ویدیچ به احترام کشته شدگان فاجعه هیلزبورو بادکنک هایی به هوا بفرستند.

از سوی دیگر، یک بار دیگر نگاه ها به مراسم ابتدای دیدار دو تیم و دست دادن بازیکنان است. پس از اینکه در پایان دیدار رفت، پاتریس اورا، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای لیورپول را به استفاده از الفاظ نژادپرستانه متهم کرد و موجب محرومیت 8 جلسه ای او شد، در دیدار برگشت ، لوئیس سوارس از دست دادن با اورا خودداری کرد اما با توجه به جو دوستانه ای که قرار است پیش از دیدار این هفته ایجاد شود، باید این بار امیدوار بود که مهاجم اروگوئه ای برخورد دوستانه تری داشته باشد.


سیتی به دنبال جبران شکست در چمپیونزلیگ




دیدار لیورپول- منچستریونایتد تنها دیدار حساس این هفته لیگ برتر نخواهد بود. آرسنال هم این هفته به "اتحاد" خواهد رفت تا یک دیدار پرهیجان را مقابل قهرمان فصل گذشته برگزار کند.

در دیدار فصل گذشته دو تیم در خانه سیتی، شاگردان مانچو 1-0 به پیروزی رسیدند؛ آنها همچنین توانستند در جام اتحادیه با همین نتیجه و این بار در امیریتس، شاگردان ونگر را شکست دهند.

سمیر نصری و گائل کلیشی در حالی مقابل تیم سابق شان قرار می گیرند که تیم منچسترسیتی قصد دارد با پیروزی در این دیدار، شکست مقابل رئال در چمپیونزلیگ را به فراموشی بسپارد. البته رسیدن به این هدف مقابل تیم آماده آرسنال که در 4 دیدار ابتدایی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر  تنها یک گل دریافت کرده و هفته گذشته 6-1 ساوتهمپتون را شکست داد، کار ساده ای نیست.


اولین دیدار خانگی فن در فارت در بازگشت به هامبورگ




هامبورگ این هفته میزبان دورتموند خواهد بود و رافائل فن در فارت اولین بازی اش را در بازگشت به این تیم انجام می دهد. هامبورگ در سه دیدار ابتدایی اش در فصل جدید شکست خورده و این ستاره هلندی امیدوار است تا بتواند این تیم را مقابل مدافع عنوان قهرمانی به یک پیروزی غیرمنتظره برساند.

همچنین این هفته در بوندس لیگا در انتظار دیدار شالکه- بایرن هستند؛ دیداری که در آن مانوئل نویر بار دیگر مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. بایرنی ها هر دو دیدار فصل گذشته را 2-0 از شالکه بردند.

 

نبرد شگفتی سازهای بوندس لیگا





نورنبرگ و اینتراخت فرانکفورت، دو صدر نشین غیرمنتظره این فصل بوندس لیگا، امشب مقابل هم قرار می گیرند.

هر دو تیم تاکنون شکستی در کارنامه نداشته اند و فرانکفورت در سه دیدار ابتدایی اش به پیروزی رسیده است. تیم پیروز این دیدار می تواند به صدر جدول بوندس لیگا صعود کند.

 

مارسی به دنبال حفظ روند پیروزی




 

مارسی این هفته مقابل اویان قرار خواهد گرفت و بازیکنان این تیم امیدوارند تا بتوانند رکورد پیروزی های پیاپی شان را ادامه بدهند. آنها در 5 دیدار ابتدایی شان به پیروزی رسیدند و با اقتدار در صدر قرار دارند.

این در حالی است که این هفته لیل مقابل لیون قرار خواهد گرفت؛ دیداری که می تواند یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته اروپا باشد. لیل بعد از شکست 3-1 مقابل باته در چمپیونزلیگ، به دنبال جبران این ناکامی است و در مقابل لیون که در رتبه دوم قرار دارند، قصد ندارد این جایگاه را از دست بدهد.

 

 

نبرد آیندهوون- فاینورد در داربی هلند





این دیدار، جدال تیم های چهارم و پنجم لیگ هلند است که همیشه یکی از پرتب و تاب ترین دیدارهای لیگ این کشور بوده است.

پی اس وی در 5 دیدار ابتدایی این فصل، 15 گل به ثمر رساند و فاینوردی ها مراقبند تا شکست تحقیرآمیز 10-0 دو سال قبل مقابل آیندهوون تکرار نشود.

 

شام آخر آلگری؟





میلان این هفته میهمان اودینزه خواهد بود و به شدت به پیروزی و کسب سه امتیاز اسن دیدار نیاز دارد.

روسونری در دو بازی از سه دیدار فصل جدید سری آ پیروز شدند و شایعات حاکی از آن است که اگر میلانی ها در این دیدار بار دیگر شکست بخورند، آلگری اخراج خواهد شد.

از سوی دیگر، استفن الشعراوی، ستاره جوان میلان، به دنبال این است که بار دیگر در همان ورزشگاهی که اولین گل رسمی اش برای میلان را به ثمر رساند، گلزنی کند.

 

لاتزیو به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری



 

آبی های رم پنج شنبه شب در لیگ اروپا مقابل تاتنهام به تساوی رسیدند تا همچنان در این فصل شکست را تجربه نکرده باشند. آنها در هر سه دیدار ابتدایی شان در سری آ هم به پیروزی رسیدند و این هفته مقابل جنوا قرار خواهند گرفت.

شاگردان ولادیمیر پتکوویچ در 6 دیداری که در همه رقابت های این فصل انجام دادند هنوز شکستی را تجربه نکردند. جنوا هفته گذشته مقابل یوونتوس 1-0 پیش افتاد اما در نهایت 3-1 شکست خوردند و مطمئنا قصد دارند این هفته مقابل لاتزیو نشان دهند که چه توانایی هایی دارند.

 

رئال به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه فصل


بی تردید مهمترین دیدار این هفته لالیگا، دربی پایتخت بین رئال مادرید و رایو وایکانو در ورزشگاه وایکاس است.  تیم میزبان در شرایط خوبی قرار دارد و از 4 دیدار ابتدایی فصل، 7 امتیاز کسب کرده است. در حالی که رئالی ها علی رغم پیروزی مقابل منچسترسیتی، سخت به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند تا به اوضاع نابسامان شان در رقابت های لالیگا سرو سامان بدهند.

رئالی ها فصل گذشته در دیدار با رایو با گل پشت پای رونالدو به پیروزی رسیدند و برای اینکه فاصله شان با بارسا بیش از این افزایش پیدا نکند، به درخشش دوباره ستاره پرتغالی نیاز دارند.

 

مالاگا به دنبال حفظ مکان دوم جدول لالیگا


مالاگا این فصل بهترین شروعش در رقابت های لالیگا را تجربه کرد و در 4 دیدار ابتدایی این فصل 10 امتیاز به دست آورد. در چنین شرایطی، آنها این هفته مقابل تیم بحران زده اتلتیک بیلبائو قرار می گیرند.

خاویر ساویولا، مهاجم جدید مالاگا در دیدار هفته گذشته مقابل لوانته گلزنی کرد و اکنون به دنبال یک روز خوب دیگر تا بتواند تیمش را در یک قدمی بارسا نگه دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:40 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 466
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 1013
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 142914
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت