اسلایدر

پیش بازی بارسلونا - بنفیکا

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بنفیکا در حالی چهارشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ به میهمانی بارسلونا می رود که آنها نیاز دارند ابتدا سلتیک در بازی همزمان خود برابر اسپارتاک مسکو به حداقل نتیجه تساوی برسد و در سوی دیگر خود بنفیکا نیز می بایست در برابر کاتالان ها به پیروزی برسند تا صعودشان به دور بعد رقابت ها مسجل شود. هر چند که صعود بارسلونا به عنوان صدرنشین گروه جی در جمع شانزده تیم پایانی قطعی شده.

انتظار می رود بارسلونا برای بازی چهارشنبه شب از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا با ترکیب اصلی به همراه لیونل مسی به میزبانی حریف پرتغالی خود بروند در حالی که مسی در تلاش است تا به رکورد تعداد 85 گل گرد مولر در طول یک سال برسد.

با توجه به مصدومیت دنی آلوس حال ممکن است از مارتین مونتویا به جای او در سمت راست خط دفاعی استفاده شود در حالی که ظاهرا چابی استراحت خواهد کرد. بنابراین سسک فابرگاس,سرخیو بوسکتس و آندرس اینستا بازیکنان خط میانی بارسلونا را تشکیل خواهند داد و در نهایت داوید ویا به سمت چپ و پدرو در سمت راست , لیونل مسی را در خط حمله همراهی خواهند کرد.

در سوی دیگر بنفیکا حضور دارد,تیمی که به خوبی می داند برای صعود به دور بعد این رقابت ها نیاز دارد تا به رکورد عدم بر برابر حریفان اسپانیایی خود پایان دهد بنابراین انتظار می رود تا بهترین ترکیب ممکن را برابر کاتالان ها به میدان بفرستد.اسکار کاردوسو و لیما زوج خط حمله را تشکیل می دهند و از نیکلاس گائیتان در سیستم لوزی خط میانی استفاده می شود.

لوئیسائو ، مدافع میانی بنفیکا پس از آنکه به دلیل هل دادن داور در بازی های پیش فصل با دو ماه محرومیت روبرو شد حال می تواند در قلب خط دفاعی تیمش دومین حضور این فصل خود را تجربه کند.

 
  آیا می دانستید؟

  •  هر زمان که این دو تیم به مصاف یکدیگر رفته اند برنده بازی به مقام قهرمانی در این رقابت ها شده و اولین بار سال 1961 بود که بنفیکا تحت هدایت بلا گوتمان با شکست 3-2 بارسلونا در فینال این رقابت ها به قهرمانی رسید.  
  • عقاب ها در 13 مصاف اخیر خود برابر حریفان اسپانیایی هرگز موفق به کسب پیروزی نشده اند و آخرین پیروزی بنفیکا برابر حریفان اسپانیایی به سال 1982 برابر رئال بتیس در جام یوفا بوده. 
  • اسکيل گارای (تصویر سمت راست ) بازیکن سابق رئال مادرید است که موفق شده همراه سفید پوشان مادرید در فینال مسابقات کوپا دل ری اسپانیا در سال 2011 بارسلونا را شکست بدهد  
  • پس از شکست بارسلونا در فینال 1961 این رقابت ها,بنفیکا موفق شد تا در سال بعد با برد 5-3 مقابل رئال مادرید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند  
  • بارسلونا در 10 مصاف اخیر خانگی خود برابر حریفان پرتغالی به پیروزی رسیده است.
  • دو گل لیونل مسی در هفته پنجم مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان باعث شد تا او به رکورد تعداد 56 گل رود فان نیستلروی در لیگ قهرمانان اروپا برسد و در حال حاضر تنها رائول با 71 گل در این رقابت ها از این مهاجم آرژانتینی بالاتر می باشد.
  • ویکتور والدس,خاویر ماسچرانو و لیونل مسی تنها بازیکنانی هستند که این فصل برای بارسلونا در تمام دقایق بازی های اروپایی حضور داشتند.
  • بارسلونا در فینال سال 1992 موفق شد تا با شکست 2-1 بنفیکا به فینال این رقابت ها راه یابد تا در نهایت با پیروزی 1-0 برابر سمپدوریا به قهرمانی برسد.بنفیکا در آن زمان تحت هدایت اسون گوران اریکسون بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:پیش بازی, بارسلونا ,- بنفیکا,خبر ,عکس,, ] [ 14:43 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1436
بازدید ماه : 1271
بازدید کل : 143337
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت