اسلایدر

یادداشت سردبیر آس برای مورینیو:

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فاصله 11 امتیازی با بارسا در صدر جدول و صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ به عنوان تیم دوم، نشان می دهد که سومین فصل حضور مورینیو در رئال تا اینجا چندان خوب پی ش نرفته و حتی باعث شده تا شایعاتی در مورد اختلاف او با فلورنتینو پرس و جدایی او از این باشگاه در پایان فصل منتشر شود. هرچند آقای خاص این شایعات را رد کرده اما تا زمانی که وضعیت رئال در جدول رده بندی لالیگا بهبود پیدا نکند و البته مورینیو دست از اظهارنظرهای جنجالی اش برندارد، شرایط تغییر نخواهد  کرد.

همین مسئله موجب شد تا سردبیر نشریه آ.اس، یکی از معروف ترین نشریات اسپانیایی که به رئال گرایش دارد، از مورینیو بخواهد تغییراتی در رفتارش ایجاد کند و ادبیات متفاوتی را در پیش بگیرد. در این یادداشت آمده است:

" با توجه به مشخصه های حسی بی همتای مورینیو در دوران کاریش ، می توان پذیرفت که او خودش را از خوشحال بودن منع می کند . اما حالا زمانش رسیده که از مربی بخواهیم که کمی با طراوت تر و با انرژی تر باشد . در حرفه او ، هر کسی برای رئال مادرید جان می دهد . این تنها تیمی است که نامش به مراتب بزرگتر از اوست . مورینیو هر روز باید طوری به والدبباس برود که گویی به "آقای خاص " بودنش افتخار می کند . نامی که به لطف عملکرد فوق العاده اش به او داده اند اما این حقیقت را باید پذیرفت که در بهترین تیم فوتبال تاریخ کار می کند . مورینیو با کلمه دهمین چمپیونزلیگ دوست نیست (معمولا می گوید "سومین " را می خواهد) . از هواداران در برنابئو دل خوشی ندارد (اغلب اینتری ها را تمجید می کند) و هرگز نشده که مثلا به داشتن کاسیاس افتخار کند (او را "دروازه بان " صدا می زند) . به نظرم او باید کمی خود را دست پائین تر بگیرد ، مثل کاری که کریستیانو کرد و در معارفه اش شعار " یک ، دو ، سه ، زنده باد رئال " سر داد . 
یادم است که فیگو هرگز نتوانست که محبوب سکوهای برنابئو شود چرا که در پاسخ به این سوال که " رئالی هستی ؟" پاسخ سرد " پرتغالی هستم ... " را داد . می ترسم که اگر اکنون از مورینیو همین پرسیده شود ، جوابش همین باشد . این ناراحت کننده است چرا که هرگز ندیده بودم که مربی به اندازه او در کار حرفه ای درگیر باشد اما در عوض این قدر بی روح برخورد کند . مورینیو برای فوتبال زندگی می کند و این قضیه سردی او را توجیه می کند . اما بهتر است که کمی قلبش را سفید تر کند و زمانی که به رئال آمده همه موفقیت های قبلی خود در پورتو ، چلسی و اینتر را فراموش کند و خاکی تر باشد . من طرف مورینیو هستم وقتی از باشگاه می خواهد که فردی صاحب نفوذ نظیر هیرو به باشگاه اضافه شود اما دوست دارم که او هم فرهنگ رئالی را به خونش تزریق کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1506
بازدید ماه : 1341
بازدید کل : 143407
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت