اسلایدر

کاسیمیرو: مسی گفت برای رفع مشکل نفت نمی‌تواند به ایران بیاید!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 آلفردو کاسمیرو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: همانطور که می‌دانید ما در جایگاه 17 جدول قرار داریم و هنوز تغییراتی در شرایط تیم بوجود نیامده است. من 5 مسابقه با نفت را پشت سر گذاشتم و در این مدت سعی کردم تعادلی را در تیم ایجاد کنم. از لحاظ بدنی و تکنیکی به شرایط خوبی رسیده‌ایم اما از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار نداریم. با کسب اولین پیروزی می‌توانیم به شرایط خوبی دست یابیم. ما در دیدار برابر ذوب آهن می‌توانستیم برنده باشیم. می‌توانم ادعا کنم اگر داور در این دیدار دو پنالتی برای ما می‌گرفت، انصاف را برای ما رعایت کرده بود.

وی افزود: به هرحال افسوس زیادی می‌خورم. اگر به یک پیروزی برسیم در راه خوبی قرار می‌گیریم. در مورد اینکه چه بازیکنی از ما جدا می‌شود و در نیم فصل چه بازیکنی را به تیم اضافه خواهیم کرد بعد از دیدار مقابل پیکان صحبت می‌کنم. اسامی که روزنامه‌ها و یا خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنند، نمی‌توانم بگویم که درست است و یا نه. تا قبل از بستن شدن قرارداد صحبت نمی‌کنم.

وی تاکید کرد: از اینکه شما هر سؤالی بپرسید استقبال می‌کنم و هیچ ترسی ندارم. دوست دارم صادقانه و بدون گفتن دروغ پاسخ شما را بدهم اما رازهایی هم وجود دارد که نمی‌توان آنها را بیان کرد. شما کار سختی دارید باید عذرخواهی کنم که برخی شما را دروغگو خطاب می‌کنند اما من از خبرنگاران قدردانی می‌کنم و می‌دانم اگر شما حضور نداشتید کسی از فوتبال ایران و نفت آبادان نمی‌توانست اطلاعی داشته باشد. خبرنگاران، مدیران و بازیکنان در قایقی حضور دارند و با همدیگر حرکت می‌کنند. خیلی از مواقع باید عصبانیت مربی، بازیکن و مدیر را به جان بخریم. اگر گاهی کنترل‌مان را از دست می‌دهیم از شما عذرخواهی می‌کنم. این اتفاق هم گاهی برای من افتاده است. سال قبل در یک بازی داور باعث شد که عصبانی شوم. اکنون نمی‌دانم آیا باید از او تشکر کنم ‌و برایش کارت پستال بفرستم یا نه.

کاستمیرو تاکید کرد: از زمانی که به آبادان آمدم، در 3 بازی مساوی کردیم و در دو دیدار خارج از خانه شکست خوردیم. بعضی از نفرات مثل روح‌الله عرب در دو بازی قبلی توانستند گلزنی کنند و سطح خود را افزایش دهند. این موضوع نشان می‌دهد از لحاظ بدنی رشد خوبی کردیم.

وی تاکید کرد: امیدوار بودیم در نیم فصل با برپا کردن اردویی شرایط‌مان را بهبود ببخشیم اما در جام حذفی برایمان مسابقه گذاشتند. این مسئله فشار زیادی را به ما وارد خواهد کرد و به جای اینکه به اردو برویم و بدن‌سازی کنیم، باید در جام حذفی حاضر شویم کما اینکه می‌بینید برخی تیم‌ها از این مسئله ناراضی هستند و در جام حذفی نمی‌خواهند شرکت کنند.

وی افزود: از لحاظ منطقی ما نباید در جام حذفی شرکت کنیم. قاعدتاً اگر می‌خواهیم از پائین جدول بالا بیاییم، باید فکرمان را معطوف به لیگ کنیم. بعد از نیم فصل باید با پرسپولیس روبه‌رو شویم حتی یک اردوی یک هفته‌ای نمی‌توانیم برگزار کنیم. اگر در جام حذفی برابر نیروی زمینی به پیروزی برسیم، 6 روز بعد در دیدار دیگری باید به میدان برویم. فکر می‌کنم برای هماهنگ شدن با برنامه فدراسیون باید بار دیگر به دانشگاه بروم تا به این نتیجه برسم که چطور خودمان را با این برنامه هماهنگ کنیم. متاسفانه این مسئله برای هیچکسی اهمیت ندارد.

کاسیمیرو خاطرنشان کرد: با شرایطی که در آن قرار داریم، از ما برد می‌خواهند. به کسب پیروزی نیاز داریم تا بتوانیم بالاتر بیاییم. آنقدر هم پول نداریم که رونالدو را به نفت بیاوریم و بتوانیم از کمک او استفاده کنیم. در کشور ما ضرب‌‌المثلی وجود دارد، که می‌گوید: شکارچی باید همراه خودش یک سگ ببرد اما به من گربه داده‌اند. گربه‌ای را هم که می‌برم باید جای میو میو، بگوییم واق واق کند. دیگر باید همه چیز را فراموش کنیم و به بازی فردا مقابل پیکان بیندیشیم. بعد از این مسابقه در صورت بر هم خوردن هر نتیجه‌ای 4 روز تمرینات تیم را تعطیل خواهم کرد. برای کسب موفقیت باید تعادلی را در تیمم ایجاد کنم. در ابتدای فصل تیم‌مان خوب بسته نشده است و باید خودمان را تقویت کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش مشکل گلزنی دارد گفت: وقتی من در مورد روح‌الله عرب صحبت می‌کنم، مشخص است که این مسئله را درک می‌کند. روح‌الله در دو بازی قبلی ما دو گل به ثمر رساند. در یکی از مسابقات خارج از خانه زمانی که دو بر یک عقب افتادیم، سیستم تیم خود را 4 به 4 کردیم. در فوتبال ایران در زمین حریف با 4 مهاجم کار نمی‌کند. این به این معناست که ما در جستجوی گل هستیم. شما می‌بینید که پرسپولیس با بازیکنان زیادی که دارد در میانه‌های جدول قرار گرفته است. آنها هم یک مربی پرتغالی دارند که گاهی در کنفرانس‌های مطبوعاتی عصبانی‌ می‌شود. به هرحال برای گل زدن نیاز به پاس دادن است شما می‌بینید تیمی مثل بارسلونا با پاس‌های زیادی که می‌دهد به گل می‌رسند. دیشب با مسی تماس تلفنی برقرار کردم او گفت برای رفع مشکل ما نمی‌تواند به ایران بیاید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 724
بازدید هفته : 1318
بازدید ماه : 1153
بازدید کل : 143219
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت